Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
WILS SPORT schreef:Ik kom ook naar Emmeloord, maar dat wil niet zeggen dat ik mee doe helaas.![]()
PatrickTwente schreef:WILS SPORT schreef:Ik kom ook naar Emmeloord, maar dat wil niet zeggen dat ik mee doe helaas.![]()
Dus Noortje komt helemaal niet of met andere navi?
Wim Salabim schreef:PatrickTwente schreef:WILS SPORT schreef:Ik kom ook naar Emmeloord, maar dat wil niet zeggen dat ik mee doe helaas.![]()
Het eerste... En niet alleen Noortje

ZZR Fan schreef:Wim Salabim schreef:PatrickTwente schreef:WILS SPORT schreef:Ik kom ook naar Emmeloord, maar dat wil niet zeggen dat ik mee doe helaas.![]()
Het eerste... En niet alleen Noortje
A..................B................iets met zeggen?
GerritG6R schreef:Geweldige deelnemerslijst met nog meer WRC's dan toen de Tank S meetelde voor het ERC! Helaas ontbreekt de Volvo S60 Turbo van Ochse. Die auto is nog niet klaar las ik op hun site. Ook de Honda van Piepers zie ik helaas niet en geen enkele VOCH-deelnemer?
Wel leuk trouwens dat de Winkel weer mee doet in de polder!
PatrickTwente schreef:Sjeik1981 schreef:Zie Paul Rabbering als Navi van Kevin Abbring humor
Hij heeft vorig jaar toch ook al genavigeerd bij Theo vd Berg?
Rene Markus schreef:Toch mijn boerderij in Scheerwolde maar open stellen als uitvals basis voor rallyteam relatiedag.
Op de boerderij verzamelen en dan per bus naar de proeven.
Op 5 minuten van de proef blankenhammerdijk.
Wij hebben ruimte voor lunch en bbq.
Kijk maar eens op www.pitstopscheerwolde.nl
Kom snel alle winst gebruiken wij om weer terug te keren op de rallypaden. Helaas net bericht dat mijn licentie na 20 jaar verlopen te zijn niet autom. wordt verlengd.
René
Beetje laat. Idee voor 2011
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten