Ypres rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mantaboy » di jun 26, 2007 6:42

Het is maar net hoe je het bekijkt, ze mogen er niet achter en er voor... :wink: :mrgreen: :mrgreen:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor hanske » di jun 26, 2007 17:05

kraats schreef:Zo, na even te zijn bijgekomen van het geweldige weekeinde zal ik dan ook maar even mijn verhaal hier neer vrotten.
Eerst moet me even van het hart dat er nog 2 Nederlanders zijn gefinished:
Bergstijn is 9de!!! algemeen geworden bij de historics en De Daf als 22ste, dacht ik.
Geweldig weekeinde gehad als gast monteur bij de Amigo's!
We hebben dan wel meer gelachen dan gesleuteld maar het ging allemaal nog niet vanzelf. Rens had grote problemen met de remmen die veel service tijd opsnoepten. De jarratels van de daf sleten Rechts meer dan Links :lol: en moesten ook een keer extra bijgesteld worden. Ik heb er heel arsenaal aan woorden boeken in het Helmonds bij geleerd, zoals de lekkernij met een Q. :lol: Ik vraag me wel af of de historics op de proef wel harder rijden dan op de service, bijna beangstigend met al dat publiek.
Het heeft even geduurt maar ik ben er dit weekeinde weer achter waarom ik service monteur was geworden. Ronduit een superweekeinde gehad.
Bedankt Amigo's en fans!!!!

Zo wandelend over de service zie je toch wel de echte rallyauto's. In Boezinge gaat het ergens over, als ik zo op de grote markt in Ieper kijk gaat het maar om een paar teams. Dat is in Boezinge wel anders. Daar gaat het nog als vanouds, zoals het hoort. In Ieper kun je gewoon heel duidelijk zien dat het allemaal hard achteruit is gegaan als je het vergelijkt met 10 jaar geleden. De sfeer van 10 jaar geleden is er niet meer, althans zo voelt het bij mij. Deels licht dat aan de manier van organiseren want een service op de grote markt is toch helemaal niks?
Als je de stad in komt moet je de rally kunnen opsnuiven zoals dat vroeger was, maar dat is eigenlijk iets dat ik nog het meeste mis. :cry:
tja theejo jij ook bedankt namens de amigo's en wij hebben geleerd waar thee voor is
hanske

Berichtdoor kraats » di jun 26, 2007 17:54

hanske schreef:
kraats schreef:Zo, na even te zijn bijgekomen van het geweldige weekeinde zal ik dan ook maar even mijn verhaal hier neer vrotten.
Eerst moet me even van het hart dat er nog 2 Nederlanders zijn gefinished:
Bergstijn is 9de!!! algemeen geworden bij de historics en De Daf als 22ste, dacht ik.
Geweldig weekeinde gehad als gast monteur bij de Amigo's!
We hebben dan wel meer gelachen dan gesleuteld maar het ging allemaal nog niet vanzelf. Rens had grote problemen met de remmen die veel service tijd opsnoepten. De jarratels van de daf sleten Rechts meer dan Links :lol: en moesten ook een keer extra bijgesteld worden. Ik heb er heel arsenaal aan woorden boeken in het Helmonds bij geleerd, zoals de lekkernij met een Q. :lol: Ik vraag me wel af of de historics op de proef wel harder rijden dan op de service, bijna beangstigend met al dat publiek.
Het heeft even geduurt maar ik ben er dit weekeinde weer achter waarom ik service monteur was geworden. Ronduit een superweekeinde gehad.
Bedankt Amigo's en fans!!!!

Zo wandelend over de service zie je toch wel de echte rallyauto's. In Boezinge gaat het ergens over, als ik zo op de grote markt in Ieper kijk gaat het maar om een paar teams. Dat is in Boezinge wel anders. Daar gaat het nog als vanouds, zoals het hoort. In Ieper kun je gewoon heel duidelijk zien dat het allemaal hard achteruit is gegaan als je het vergelijkt met 10 jaar geleden. De sfeer van 10 jaar geleden is er niet meer, althans zo voelt het bij mij. Deels licht dat aan de manier van organiseren want een service op de grote markt is toch helemaal niks?
Als je de stad in komt moet je de rally kunnen opsnuiven zoals dat vroeger was, maar dat is eigenlijk iets dat ik nog het meeste mis. :cry:
tja theejo jij ook bedankt namens de amigo's en wij hebben geleerd waar thee voor is

Ja Hanske,

Maar of iedereen het daar mee eens was, betwijfel ik. :lol:
Frituur nog aan de gang gekregen zondag middag?
Als ik aan het weekeinde denk begin ik vanzelf weer te lachen, tjonge jonge wat een spul!!! Als ik andere topics zo lees zouden meer mensen dit moeten doen, van dit soort weekeinden wordt je een stuk minder depressief. :lol: :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor SylviaVisser » di jun 26, 2007 18:55

Echt wel :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor duvalthebest » di jun 26, 2007 19:36

Mijn foto's van de Rally van Ieper vind je terug op mijn website

www.freewebs.com/tmrallysport
duvalthebest

Berichtdoor briljant » di jun 26, 2007 19:37

duvalthebest schreef:Mijn foto's van de Rally van Ieper vind je terug op mijn website

je site doet het niet :cry:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor duvalthebest » di jun 26, 2007 19:39

briljant schreef:
duvalthebest schreef:Mijn foto's van de Rally van Ieper vind je terug op mijn website

je site doet het niet :cry:

Das raar, bij mij opent hij wel.
Zijn er nog die problemen hebben?
duvalthebest

Berichtdoor MartijnS » di jun 26, 2007 19:58

Doet het prima.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor duvalthebest » di jun 26, 2007 20:03

MartijnS schreef:Doet het prima.

Ah das goed dan :D
Mijn filmpje staat er trouwens ook al op.
Voor degene die het niet kunnen openen komt het morgen op youtube.
duvalthebest

Berichtdoor briljant » di jun 26, 2007 20:23

ik kan hem nu wel openen :D
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor gta » wo jun 27, 2007 12:13

Freddy Loix blijft gewoon doorrijden met de VW Polo S 2000 in Belgie. en rijdt alleen de 4 IRC wedstrijden met de Vergocan Fiat Punto. dit om alle geruchten uit de wereld te helpen, en VW stopt niet met het S 2000 programma, en Rene Georges Rallysport is niet te koop..... voila.
gta

Berichtdoor Jan » wo jun 27, 2007 12:20

gta schreef:Freddy Loix blijft gewoon doorrijden met de VW Polo S 2000 in Belgie. en rijdt alleen de 4 IRC wedstrijden met de Vergocan Fiat Punto. dit om alle geruchten uit de wereld te helpen, en VW stopt niet met het S 2000 programma, en Rene Georges Rallysport is niet te koop..... voila.

:D
Jan

Berichtdoor duvalthebest » wo jun 27, 2007 12:25

gta schreef:Freddy Loix blijft gewoon doorrijden met de VW Polo S 2000 in Belgie. en rijdt alleen de 4 IRC wedstrijden met de Vergocan Fiat Punto. dit om alle geruchten uit de wereld te helpen, en VW stopt niet met het S 2000 programma, en Rene Georges Rallysport is niet te koop..... voila.

Zeer goed nieuws !
Nu nog hopen dat Cols zijn programma in het BK wil verderzetten zodat we weer mooie strijd zien voor de overwinning
duvalthebest

Berichtdoor erikjan » wo jun 27, 2007 17:36

duvalthebest schreef:

Zeer goed nieuws !
Nu nog hopen dat Cols zijn programma in het BK wil verderzetten zodat we weer mooie strijd zien voor de overwinning

ik vond het ook al zo bot in alle persberichten staan, dat VW ermee stopt...

gelukkig maar dat de Polo blijft doorrijden !!
erikjan

Berichtdoor gta » wo jun 27, 2007 19:09

we doen ons best om een Polo S 2000 in Nederland te laten rijden en als het kan minimaal 1 rally nog dit jaar... met wie zullen jullie dan vragen ? dat kunnen we nog niet vrijgeven.
gta

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden