Toyota Celica GT4 (H12) 4:53
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Rallyfanaat schreef:denk dat jullie te vroeg Gejuicht hebben nu staat het er niet meer bij op rallytiming.nl
v.d heuvel kan het goed bij houden![]()
Rallyfanaat schreef:denk dat jullie te vroeg Gejuicht hebben nu staat het er niet meer bij op rallytiming.nl
Achtrs schreef:Rallyfanaat schreef:denk dat jullie te vroeg Gejuicht hebben nu staat het er niet meer bij op rallytiming.nl
Haha jah het was ook niet erg geloofwaardig het zou wel een leuke stunt zijn geweest, maar die celica kon nog niet eens zijn gestart. Ik hoopte dat wevers zijn tijd ook een foutje was, maar dat zal dan jmmr genoeg niet zo zijn
ChrisZW schreef:Rallyfanaat schreef:denk dat jullie te vroeg Gejuicht hebben nu staat het er niet meer bij op rallytiming.nl
Toch al wel 27 seconden na 4 korte proeven.
Valt mij op dat Poulsen meteen er goed bij zit. 3e proef gelijk met wevers en vd heuvel.
wevers lek ofzo op kp4?
ChrisZW schreef:Rallyfanaat schreef:denk dat jullie te vroeg Gejuicht hebben nu staat het er niet meer bij op rallytiming.nl
Toch al wel 27 seconden na 4 korte proeven.
Valt mij op dat Poulsen meteen er goed bij zit. 3e proef gelijk met wevers en vd heuvel.
wevers lek ofzo op kp4?
govers schreef:Weet iemand hoelaat ze vanavond op ekkersrijt moeten rijden?
Eerste omloop publieksproef Son (op Ekkersrijt) zaterdag om 22.00
2-6-2007
Om 22.00 vanavond (zaterdag) vindt de eerste omloop plaats op het industrieterrein Ekkersrijt. Toegangskaarten kosten 5 euro. Om 23.45 rijden de deelnemers de proef nogmaals!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten