meer WRC's in reconsales rallysprint?

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Wolter » za mei 27, 2006 19:18

MichSTI schreef:Btw, Niels Kroeze was wel wat ongeduldig op proef Engeland... Een BMW (met daarin Wolter Luiten als navi ;)) Kwam vast te staan in de modder. Officials hingen de vlag al buiten, toen Niels eraan kwam. Maar de andere BMW stond nog steeds stil, maar die werd met hulp van wat publiek weer op gang geholpen. Maar goed, dan heb je nog niet veel vaart. Niels wel, die erachter aan kwam zetten. En een getoeter :roll:

Je bedoelt die mooie 325i met Marcel Borkent achter het stuur? :wink:
Wat een ellende daar! Het was een haaks rechts... die namen we eerst onderstuurd, toen overstuurd.. toen kwam ie een beetje dwars in de sporen van de vorige deelnemers te staan... we kwamen gewoon niet weg...
We hebben een minuut daar verloren, en toen kwam idd Niels eraan... Zag er misschien ongeduldig uit, maar was het niet hoor. :wink:
Ik vind het wel vreemd... Bij het verlaten van de service kregen we een bulletin dat we de alternatieve route zouden rijden; Dus dat stuk onverhard niet. Echter kregen we bij de start van de KP te horen dat het normaal verreden werd.. ongelukkig dus voor ons...
Jammer van de regen... er zaten hele vieze stukken tussen, en het profiel op onze banden was niet al te best meer...
Al met al zonder te veel schade de rallysprint uitgereden, dus missie wat dat betreft geslaagd.

BTW: Als er mensen zijn die foto's of filmpjes van ons (of van dit lullige incident) hebben gemaakt; graag mailen.
Wolter

Berichtdoor MichSTI » za mei 27, 2006 19:54

Inderdaad, die BMW :)

Maar goed, het was daar echt vette bende :roll: Wel wonderbaarlijk dat jullie de enige waren die stil kwamen te staan

Even om een indruk te geven:
Afbeelding
En ja, we hebben wat modder tegen ons hoofd gekregen :roll:

(Wel vreemd, mn vriend, die ook mee was, en alleen maar aan het fotograferen was, maakte met zijn 3 jaar oude kodak-camera 10x betere foto's als de Ixus van mijn vader, bovenstaande foto is ook van hem)
MichSTI

Berichtdoor pedduhwick » za mei 27, 2006 20:18

Jan schreef:
pedduhwick schreef:ik eerst op kp 2 gstaan rondkoers was wel leuk.. mooi bochtje.. waar van Iersel hem een paar keer mooi bij gooide toen kwam Wolves met de Caddet en dat was echt steentjes happen :lol: :lol: toen naar kp 5 gegaan.. maar die werd geneutraliseerd.. toen maar naar kp 6 gegaan en dat was echt een mooi punt van het onverhard op het verhard.. 8) :lol: veel bijna rechterdoor gezien maar de Colt sloeg toch alles... :lol: :lol: :lol: die ging even maiskneuzen :P :P maargoed een geslaagde dag... :wink:

Laat ik van die Colt ff een stuk bumper hebben gekregen van die official :D

haha... :lol: :lol:
pedduhwick

Berichtdoor Joost » za mei 27, 2006 20:42

MichSTI schreef:Inderdaad, die BMW :)

Maar goed, het was daar echt vette bende :roll: Wel wonderbaarlijk dat jullie de enige waren die stil kwamen te staan

Even om een indruk te geven:
Afbeelding
En ja, we hebben wat modder tegen ons hoofd gekregen :roll:

Maaskant / Hulzebos :)
Die smijten echt met die auto, prachtig om te zien. bij kp6 (laatste scherpe bocht) ging het niet helemaal goed en toen kwamen ze recht op mij af.. ben maar even aan de kant gesprongen maar Maaskant corrigeerde het perfect !
En gefeliciteerd met wéér de Dwarsliggersbokaal ! (schrijf ik dit goed? )
Joost

Berichtdoor ExTaxi » za mei 27, 2006 22:04

Ok, niet alle toppers reden mee......maar toch vind ik het geweldig dat de oude rotten in het vak Jan van de Marel en Henk Vossen hier met de eer strijken. Geweldig toch om te zien dat deze mannen laten zien dat ze het nog steeds niet verleerd zijn?

Eigenlijk had Bolderheij ook nog mee moeten doen, dan hadden we 3 60+ers in de top 5 gehad!

Petje af voor deze mannen!
Laatst bijgewerkt door ExTaxi op za mei 27, 2006 22:07, in totaal 1 keer bewerkt.
ExTaxi

Berichtdoor SylviaVisser » za mei 27, 2006 22:06

briljant schreef:
Gerrit Euverman schreef:
briljant schreef:
Gerrit Euverman schreef:
Turboboost schreef:Heb vernomen dat men vandaag beslist of het onverhard erin blijft of niet.

Idd, onverhard op de 2 proeven is betrekkelijk slecht. De ene proef is beter dan de andere, maar glijden is het zeker.

Onverhard lijkt nog redelijk
we beslissen morgen vroeg

Welke tijd is voor jullie de deadline om te mogen wijzigen?

tussen de 1e en 2e boekel

Niet waar, 3 minuten voor de start :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor erikjan » za mei 27, 2006 22:11

waren er nog veel uitvallers ?
erikjan

Berichtdoor staphorstrallying » za mei 27, 2006 22:21

wij waren aller eerste uitvaller :P motor kapot van de golf :?
staphorstrallying

Berichtdoor ExTaxi » za mei 27, 2006 22:35

erikjan schreef:waren er nog veel uitvallers ?

nee 14 maar
ExTaxi

EEN SUPERGESLAAGDE RALLYSPRINT IN HARDENBERG!!!

Berichtdoor mr_nice_guy73 » zo mei 28, 2006 8:06

Ik wou even mededelen dat het een super geslaagde rally was gisteren in Hardenberg. Het had van alles in zich; De oude garde liet van zich spreken, debutanten(Haverkate,Tom de jong), droog en dan weer regen, veel spektakel daardoor, maar 14 uitvallers, en een prachtig serviceterrein met veel ruimte en gezelligheid,en maar liefst 83 deelnemers. Geen zware crashes naar mijn weten, alleen jammer van kp5 maar was zeer zeker een noodzaak (stond er zelf bij) er lag daar een kabel blood met 12000 volt :? dus geen overbodige beslissing. Het enige wat niet echt lekker gesmeerd liep was de uitgang van het serviceterrein, de deelnemers gingen om 13.01 van start en kwamen na 50 meter al vast te staan. Een makkelijke oplossing daarvoor was geweest om aan de rechter kant een parkeerverbod te plaatsen (wat ook word gedaan bij de motormarkt en andere activiteiten) dan hadden de deelnemers fatsoenlijk van start kunnen gaan en was de doorstroming wat soepeler geweest. Maar ik heb van heel veel mensen gehoord dat ze heel erg tevreden waren over de rally en al helemaal over de kp's. Geen kale vlaktes nee echt weer de boerenweggetjes kp's waar de jongens van kerels worden onderscheiden :wink: . Ik stel voor volgend jaar 6 proeven erbij en we gaan voor een rally die meetelt voor de rallyclinic open :D Ik meld me aan voor vrijwilliger :D (en Niels? we hebben wel eens een meningsverschil hier op het forum maar daarom hoef je me nog niet onder het zand te gooien :( ) (kp5) :wink:
mr_nice_guy73

Berichtdoor loadmaster » zo mei 28, 2006 9:39

SLuit ik mij helemaal bij aan.
Nette rally, goeie proeven, slecht weer.
BORN2XLR8

8)
loadmaster

Berichtdoor loadmaster » zo mei 28, 2006 9:39

SLuit ik mij helemaal bij aan.
Nette rally, goeie proeven, slecht weer.
BORN2XLR8

8)
loadmaster

Berichtdoor Turboboost » zo mei 28, 2006 9:53

Allereerst complimenten voor de organisatie! Zoals Jan v/d Marel al zei; niks geen pallets, gewoon lekker sturen en snijden. 8)

Gisteren was een heel andere wedstrijd dan vorig jaar, en dat maakte de proeven nog aantrekkelijker voor zowel publiek (lijkt me? :wink: ) als rijders. Het nieuwe proefje was ook zeker een aanwinst, helaas verloren wij daar wat tijd door dat een deelnemer die ik zojuist voorbij had gelaten het nodig vond om in de volgende bocht iets te dwars te gaan..... 8)

In cup was het in elk geval erg spannend. Wij zijn in elk geval dik tevreden met een 2e plaats (ondanks een flinke schuiver), want 2 weken terug leek het erop dat deelname voor ons onmogelijk zou zijn. Iemand nog beelden van onze schuiver op Kp 4?
Turboboost

Berichtdoor whity » zo mei 28, 2006 11:58

Wat vonden jullie van die Duitse C Kadett,2 liter,16V,9200 rpm,270pk zoiets moet toch ook in Nederland kunnen, waarom wel als X auto en niet als deelnemer.
whity

Berichtdoor Jan » zo mei 28, 2006 12:01

whity schreef:Wat vonden jullie van die Duitse C Kadett,2 liter,16V,9200 rpm,270pk zoiets moet toch ook in Nederland kunnen, waarom wel als X auto en niet als deelnemer.

Wreed :!: :twisted:

Zag er gaaf uit, mag van mij wel vaker langskomen :wink:
Jan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden