zou jij in 't vervolg goed op de tent-palen kunnen letten ?
(start KP4
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
StevenK schreef:erikjan schreef:Steven,
(start KP4)
Ze staan er toch nog ?
erikjan schreef:StevenK schreef:erikjan schreef:Steven,
(start KP4)
Ze staan er toch nog ?
Tuurlijk Steven![]()
Nog even over je uitval; het viel me op dat de wachttijd bij de start van KP10 voor iedereen nogal opliep; da's nooit goed voor de techniek !
Subaru Rullezzz!!! schreef:Die Weng is trouwens ook erg snel, reed ons nog bijna van de sokke op kp 9![]()
Subaru Rullezzz!!! schreef:Verder miste ik de frietkramen![]()
YellowLeonVT schreef:Subaru Rullezzz!!! schreef:Die Weng is trouwens ook erg snel, reed ons nog bijna van de sokke op kp 9![]()
StevenK schreef:John schreef:Ben jij live vanuit de service Steven.
Nee, live vanuit Ede.
Einde van KP10 dampte er wat koelvloeistof; na een kwartiertje zoeken en inspecteren toch maar besloten om de motor niet op de Nagelerweg op te blazen.
Subaru Rullezzz!!! schreef:Bijvelds had na kp 3 ook al problemen, stond langs de kant van de weg onder de motorkap te koekeloeren, was dus al te laat bij kp4 waardoor hij maar door rood reed![]()
erikjan schreef:'t was trouwens een beetje druk vanmiddag in de buurt van het station in Kampen; misschien niet slim om de deelnemers daar langs te sturen.
Toen ik op de strook voor rechtdoor stond opgesteld passeerden me wel tien deelnemers via de linksafstrook![]()
valt me trouwens al jaren op, dat veel rallydeelnemers er op de openbare weg een potje van maken...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten