rustynail schreef:wat is nou 5 duizend op een WRC?????
Op een goedkope is dat een kwart van het budget.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:dus Hammenaren: langs de deuren met die collectebussen, organiseer het open kampioenschap koekhappen, ga sponsorsteppen rondom de Brink, zamel lege flessen in, ... , ....
Bartje schreef:erikjan schreef:dus Hammenaren: langs de deuren met die collectebussen, organiseer het open kampioenschap koekhappen, ga sponsorsteppen rondom de Brink, zamel lege flessen in, ... , ....
Haha, als jij nou wat organiseert kom ik wel steppen![]()
Maar goed, dan moet er wel flink wat gedaan worden, maar als er echt nog vijfduizend euro tekort is worden ze nog druk. Vijfduizend euro klop je niet zo even uit je portemonnee.
Bartje schreef:erikjan schreef:dus Hammenaren: langs de deuren met die collectebussen, organiseer het open kampioenschap koekhappen, ga sponsorsteppen rondom de Brink, zamel lege flessen in, ... , ....
Haha, als jij nou wat organiseert kom ik wel steppen![]()
Maar goed, dan moet er wel flink wat gedaan worden, maar als er echt nog vijfduizend euro tekort is worden ze nog druk. Vijfduizend euro klop je niet zo even uit je portemonnee.
rustynail schreef:waarom huurt kristian poulsen een WRC van wevers terwijl hij zelf een EVO 7 N4 te huur heeft staan?? volgens mij huurt hij de WRC al een paar jaar voor het hele seizoen
VDH schreef:Nee, joh, een Toyota tuner die aan een Toyota sleutelt ? Dat kan toch niet ?
----------------------
Het zou VERBODEN moeten worden...![]()
Zou het Toyota F1 team ook bij Wevers huren of...
Misschien moeten we het maar weer eens over de GTR gaan hebben
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast