Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Davekuh schreef:Vanaf dat moment was mijn mening over de BHV negatief. Want dat had ik niet verwacht van een evenement waar ik zoveel meer voor moet betalen dan andere rally`s. Misschien een voor oordeel, maar ik verwachte wel bijzondere dingen, voor dat bedrag.
Ik ga dit jaar weer, in de hoop dat ik niet achter een hoog hek sta, of op moet passen voor bierglazen in mijn nek. Mocht dat weer het geval zijn, dan kom ik niet meer, want ja dan vind ik dat te veel geld.
Noem me dan maar goedkoop, noem me maar een nep supporter, maar op zo`n moment kan ik sommige mensen goed begrijpen.
ExTaxi schreef:John schreef:http://www.ypresrally.com/video/rally_vijver.wmv
de zwempartij van Scandola
auto lag dus gewoon op de bodem he! Is dat dan een total loss? Sowieso?
antoine.reekers schreef:ok de vergelijking niet met voetbal pak het tt van assen pak de formule 1 pak de wk -rally's pak darten pak tennis moet ik nog meer opnoemen
het is zonde dat het altijd gratis is geweest daardoor hebben we dit gezeur nog ....
als nou eens mee helpt in een organisatie van z'n evenement dan merk je pas wat voor kosten ervoor nodig zijn
dus als je wat wilt betalen kom dan GEZELLIG kijken zoniet blijf dan lekker thuis en kijk het verslag op rtl 7 zodra het bij rally report komt
p.s. niet alle teams zijn gesponsort ken maar genoeg gasten die er zelf veel prive geld in steken alleen al om ze de sport zo mooi vinden
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.wopper schreef:Een goede bekende van mij(gaat normaal mee rally kijken) is gisteren naar Iper geweest en heeft maar op een proef entree hoeven te betalen en op de andere niks.....
Enne wat je daar geboden wordt krijg je in Nederland(welke rally dan ook) niet geboden.
StevenK schreef:wopper schreef:Een goede bekende van mij(gaat normaal mee rally kijken) is gisteren naar Iper geweest en heeft maar op een proef entree hoeven te betalen en op de andere niks.....
Enne wat je daar geboden wordt krijg je in Nederland(welke rally dan ook) niet geboden.
Dat is niet omdat je op die proeven niet hoeft te betalen, maar omdat kennelijk meer Belgen dan Nederlanders het fatsoen hebben te betalen ongeacht of er gecontroleerd wordt.
wopper schreef:StevenK schreef:wopper schreef:Een goede bekende van mij(gaat normaal mee rally kijken) is gisteren naar Iper geweest en heeft maar op een proef entree hoeven te betalen en op de andere niks.....
Dat is niet omdat je op die proeven niet hoeft te betalen, maar omdat kennelijk meer Belgen dan Nederlanders het fatsoen hebben te betalen ongeacht of er gecontroleerd wordt.
Heeft dit iets met fatsoen te maken,nou als er niemand staat op de proef om te betalen wie moet je dan het geld geven?????
Maja over het betalen stop ik nu dus want dat heeft toch geen zin......
Als er wat geboden wordt wil ik ook betalen........................
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 44 gasten