Vierhouten Pallets Nederland Rally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor loadmaster » ma okt 02, 2006 5:42

red devil schreef:
loadmaster schreef:Kan je alleen info pakketten kopen op het servicepark op Zaterdag?
Geen voorverkoop bij vd Heuvel of Veenhuizen??
Da Coolman

Nabij de ingang van het RallyPro RallyVillage op het industrieterrein 'de harselaar' (hoek Gildeweg en Energieweg).
Tankstation Texaco, wesselseweg te Kootwijkerbroek .
Café Restaurant de Rotterdammer, Wolweg 40 te Stroe.
Tankstation Van Drie, Oude Nijkerkerweg in Putten.

Ach tuurlijk bij Cafe de Rotterdammer, daar aten we altijd voor de rally.
Helemaal vergeten. En bedankt maar weer voor de info.
BORN2XLR8

8)
loadmaster

Berichtdoor Berto » ma okt 02, 2006 7:05

Er zijn ook rallyauto's met kentekens, waarvan de originele auto nog ergens in een schuur staat. :shock:
Dit is te ingewikkeld om uit te zoeken.
Er is veel mogelijk op kenteken-gebied.... :)
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor LeonM » ma okt 02, 2006 7:33

henk 400rr schreef:
Gijs G schreef:
erikjan schreef:in de nieuwsrubriek van de site wordt gesproken over een Ascona 400 replica die zal deelnemen.
leuk om even de gegevens van de RDW er bij te pakken:
Voertuigsoort Personenauto
Merk OPEL
Handelsbenaming ASCONA 19 AUTOMATIC

van een oud opaatje geweest zeker :D

(haak even op dit punt in)
kentekens zeggen niet zo veel, er zijn 400's die wel 400 op kenteken zijn maar ook zijn er replica's die dat weer hebben, om het nog ingewikkelder te maken, er zijn ook 400's die weer niet 400 op kenteken zijn.
Het wordt nog gekker: er zijn (waren) ascona's 400's die later weer manta 400's zijn in levende lijve.
Ook wisselt het stuur wel eens van plaats als je de kentekens volgt van dit soort auto's :D

Dus het zal vast ook wel gebeuren met andere auto's heden ten dage.

Haak ik ook effe in;
Die van Klaus (H3) dat is een echte 400 dus ook op kenteken, in Rothmans kleuren. Kunnen jullie helaas niet controleren, want die heeft een Duits kenteken (AC-OA400)
LeonM

Berichtdoor Ned rally » ma okt 02, 2006 10:13

Tijdschema Zaterdag 7 oktober 2006
13.00 uur Start, podium RallyPro Rallyvillage, Harselaar, Barneveld
2 klassementsproeven in omgeving Putten
14.10 uur hergroepering en service, RallyPro Rallyvillage, Harselaar, Barneveld
3 klassementsproeven in omgeving Barneveld
15.55 uur hergroepering en service, RallyPro Rallyvillage, Harselaar, Barneveld
2 klassementsproeven in omgeving Putten
17.30 uur hergroepering en service, RallyPro Rallyvillage, Harselaar, Barneveld
3 klassementsproeven in omgeving Barneveld
19.20 uur Finish, podium RallyPro Rallyvillage, Harselaar, Barneveld
Ned rally

Berichtdoor Paul » ma okt 02, 2006 10:47

sjakie33 schreef:
(O ja, heb bericht gekregen van de organisatie dat we gewoon van onze ingedeelde plek mogen starten, helaas worden we niet wat naar voren geschoven :(

Volgens mij maakt een organisatie een voorstel voor de sportcommisarissen, en deze stellen de definitieve lijst op....... 8)
Paul

Berichtdoor henk 400rr » ma okt 02, 2006 15:46

LeonM schreef:
Haak ik ook effe in;
Die van Klaus (H3) dat is een echte 400 dus ook op kenteken, in Rothmans kleuren. Kunnen jullie helaas niet controleren, want die heeft een Duits kenteken (AC-OA400)

Dat klopt, ken de bouwer/verkoper en weet ook dat hij redelijk forse schade gehad heeft.
Bovendien heb ik de auto nog dit jaar gezien bij de Nürburgring in augustus.

:wink:
henk 400rr

Berichtdoor TWENGELTJE » ma okt 02, 2006 16:05

Paul schreef:
sjakie33 schreef:
(O ja, heb bericht gekregen van de organisatie dat we gewoon van onze ingedeelde plek mogen starten, helaas worden we niet wat naar voren geschoven :(

Volgens mij maakt een organisatie een voorstel voor de sportcommisarissen, en deze stellen de definitieve lijst op....... 8)

De organisatie maakt de startlijst
De sportcommisarissen kunnen alleen een deelnemer er eventueel tussen zetten, in overleg met de wedstrijdleider, maar deze behoud dan wel zijn hoge startnummer
TWENGELTJE

Berichtdoor kraats » di okt 03, 2006 9:14

Na de regenbuien van gisteren ligt het stukje zand tussen de beulenkamperweg en de Goorsteeg en knap beroerd bij. Ik hoop voor de twee wielaangedreven auto's dat dit zich een beetje kan herstellen. Zal evengoed een mulle zandbak worden.

Edit: Het was trouwens erg rustig op de proeven, maar wel spekglad zo hier en daar. Vooral op het nieuwe stuk klinkerweg is het glibberen in de regen. Rest ons alleen maar te hopen dat het droog is zaterdag, al blijft het daar onder de bomen erg lang nat.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor mastersevius » di okt 03, 2006 9:53

Bedoel je toevallig beulenkampersteeg
ik kan namelijk beulenkamperweg nergens vinden
mastersevius

Berichtdoor Jeroen » di okt 03, 2006 10:23

Als het te erg wordt op dat stuk onverhard, kun je toch die lus afsnijden via de roosendaalseweg? Het is niet de eerste keer in NL, dat een hele proef wordt gecanceld vanweg de blubber. Het zou zonde zijn als dat daar ook zou moeten gebeuren als er 2wd auto vast komen te zitten. Als ik de organisatie was zou ik een bulletin van die strekking maar klaarleggen (maar wie ben ik). Overigens mag het van mij qua onverhard er niet gek genoeg bij liggen. Als de hele rally een blubberbende is, heb ik het helemaal naar m´n zin!
Jeroen van Beek
2002-2004 Peugeot 205 GTI 1.9 ( N3/C3 )
2006-2007 Subaru Impreza GT Turbo ( A8 )
2008-heden Rallyloos (en ik vind het helemaal prima zo!)
Jeroen

Berichtdoor Franky » di okt 03, 2006 10:40

kraats schreef:Na de regenbuien van gisteren ligt het stukje zand tussen de beulenkamperweg en de Goorsteeg en knap beroerd bij. Ik hoop voor de twee wielaangedreven auto's dat dit zich een beetje kan herstellen. Zal evengoed een mulle zandbak worden.

Edit: Het was trouwens erg rustig op de proeven, maar wel spekglad zo hier en daar. Vooral op het nieuwe stuk klinkerweg is het glibberen in de regen. Rest ons alleen maar te hopen dat het droog is zaterdag, al blijft het daar onder de bomen erg lang nat.

Heb je vast notes gemaakt?
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor kraats » di okt 03, 2006 11:06

Franky schreef:
kraats schreef:Na de regenbuien van gisteren ligt het stukje zand tussen de beulenkamperweg en de Goorsteeg en knap beroerd bij. Ik hoop voor de twee wielaangedreven auto's dat dit zich een beetje kan herstellen. Zal evengoed een mulle zandbak worden.

Heb je vast notes gemaakt?

Ja, dat is altijd makkelijk voor de service..... :?
Alhoewel ik ze voor de service ook wel van vorig jaar had kunnen gebruiken. :lol:
Greetz Theo,
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor kraats » di okt 03, 2006 11:13

Jeroen schreef:Als het te erg wordt op dat stuk onverhard, kun je toch die lus afsnijden via de roosendaalseweg? Het is niet de eerste keer in NL, dat een hele proef wordt gecanceld vanweg de blubber. Het zou zonde zijn als dat daar ook zou moeten gebeuren als er 2wd auto vast komen te zitten. Als ik de organisatie was zou ik een bulletin van die strekking maar klaarleggen (maar wie ben ik). Overigens mag het van mij qua onverhard er niet gek genoeg bij liggen. Als de hele rally een blubberbende is, heb ik het helemaal naar m´n zin!

De meeste hangoren vinden die blubber wel wat. :lol: :lol: :lol:
Nou ik denk dat dat niet nodig zal zijn omdat het echt zandgrond is waar het water snel in wegzakt. Het remt alleen wel lekker af dat mulle zand.
Tevens denk ik dat dit deel hoort uit te maken van Rallysport want voor mensen die er een hekel aan hebben is er plak asfalt in de duinen bij Zandvoort neergelegd. :lol:
Greetz Theo,
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Jeroen » di okt 03, 2006 11:25

kraats schreef:
Jeroen schreef:Als het te erg wordt op dat stuk onverhard, kun je toch die lus afsnijden via de roosendaalseweg? Het is niet de eerste keer in NL, dat een hele proef wordt gecanceld vanweg de blubber. Het zou zonde zijn als dat daar ook zou moeten gebeuren als er 2wd auto vast komen te zitten. Als ik de organisatie was zou ik een bulletin van die strekking maar klaarleggen (maar wie ben ik). Overigens mag het van mij qua onverhard er niet gek genoeg bij liggen. Als de hele rally een blubberbende is, heb ik het helemaal naar m´n zin!

De meeste hangoren vinden die blubber wel wat. :lol: :lol: :lol:
Nou ik denk dat dat niet nodig zal zijn omdat het echt zandgrond is waar het water snel in wegzakt. Het remt alleen wel lekker af dat mulle zand.
Tevens denk ik dat dit deel hoort uit te maken van Rallysport want voor mensen die er een hekel aan hebben is er plak asfalt in de duinen bij Zandvoort neergelegd. :lol:

Is ook zo, maar als auto´s vast komen te zitten, dan is het niet leuk meer. Ik kan me nog herinneren van een Euregio rally(sprint?) van een jaar of 3-4 geleden dat er tijdens de verkenning al auto´s vast kwamen te zitten.
Jeroen van Beek
2002-2004 Peugeot 205 GTI 1.9 ( N3/C3 )
2006-2007 Subaru Impreza GT Turbo ( A8 )
2008-heden Rallyloos (en ik vind het helemaal prima zo!)
Jeroen

Berichtdoor kraats » di okt 03, 2006 12:03

Jeroen schreef:Is ook zo, maar als auto´s vast komen te zitten, dan is het niet leuk meer. Ik kan me nog herinneren van een Euregio rally(sprint?) van een jaar of 3-4 geleden dat er tijdens de verkenning al auto´s vast kwamen te zitten.

Vanzelfsprekend is dat niet leuk maar zover ik kan inschatten zal het zover niet komen.....
Greetz Theo,
kraats
Lid van een team

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden