WRC Deutschland 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mr_nice_guy73 » do jul 27, 2006 9:07

FocusMSD schreef:Stephan,
Echte tips op een rijtje zal niet meevallen.Bosenberg 1 start 8:36 en 16:31Nabij St.Wendel het verst verwijderd van Nederland.Goed bereikbaar.Pantzerplatte goed bereikbaar als je vroeg bent!Wel een proef die overzichtelijk is door z'n ligging.Open terrein.Op betrekkelijk kleine oppervlakte diverse interessante punten.Kunt bijna de auto's aanraken.Dit allemaal op loopafstand.Voor veel mensen een proef waar ze zich de hele dag kunnen vermaken.Start9:44 en 12:55.Erzweiler Goed bereikbaar.Diverse mooie punten als ze bereikbaar zijn.Start 12:17 en 15:28.St Wendel ,op de juiste punten kan je er bijna bovenop zitten.Echte publieksproef.Dit jaar sla ik 'm zelf over.Na 5X heb ik het wel gezien.Dit is wat ik je ervan vertellen kan.Alles erover vertellen zou te lang worden.

En de basis van dit alles is Trier? Want ik hoor niet anders dan Trier ik neem aan dat dat hetzelfde is als Hellendoorn met de Golden Tulip maar dan in het groot? :)
mr_nice_guy73

Berichtdoor MartijnS » do jul 27, 2006 9:19

In Trier is weinig te beleven. Alleen donderdagavond show-start, erg leuk! En finish zondag. Het Parc Ferme is er ook wel. Maar Bostalsee, waar de service is, is het meeste te bekijken tijdens de rally :)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor mr_nice_guy73 » do jul 27, 2006 9:30

MartijnS schreef:In Trier is weinig te beleven. Alleen donderdagavond show-start, erg leuk! En finish zondag. Het Parc Ferme is er ook wel. Maar Bostalsee, waar de service is, is het meeste te bekijken tijdens de rally :)

Het meeste te bekijken qa teams en monteurs of zie je daar ook de proeven ? Waar kan ik als duitsland maagd :lol: het beste heen rijden om vervolgens de rally van dichtbij goed te zien? We gaan als het moet vrijdags snachts weg uit nederland. Kunnen we ter plekke toegangsbewijzen kopen bij de kp's?
mr_nice_guy73

Berichtdoor MartijnS » do jul 27, 2006 9:41

Zie het stukje van FocusMSD hierboven ;)

Of je bij de proeven dagkaarten kan kopen weet ik zo niet.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Stephan46 » do jul 27, 2006 11:35

Bedankt voor je reactie Jan! Nu is het zo dat wij in Luxemburg op de camping staan en dan waarschijnlijk naar de proef van de Panzerplatte gaan.
Is het dan ook mogelijk om deze proef om 9.44 te bekijken en dan naar St.Wendel te rijden om deze te bekijken of is dit niet mogelijk qua tijd en afstand?

Je zegt ook dat je er vroeg bij moet zijn bij de Panzerplatte. Wat is vroeg in jouw ogen als de proef om 9.44 start?
(Je hoort het al.. iemand die voor de eerste keer naar een wk rally gaat :P )
Stephan46

Berichtdoor MartijnS » do jul 27, 2006 11:46

Toch zeker wel 2 uur als je een beetje leuke plaats wil hebben en niet al kilometers vantevoren in de file wil staan :D
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor V.D.G Rally team » do jul 27, 2006 11:55

Stephan46 schreef:Bedankt voor je reactie Jan! Nu is het zo dat wij in Luxemburg op de camping staan en dan waarschijnlijk naar de proef van de Panzerplatte gaan.
Is het dan ook mogelijk om deze proef om 9.44 te bekijken en dan naar St.Wendel te rijden om deze te bekijken of is dit niet mogelijk qua tijd en afstand?

Je zegt ook dat je er vroeg bij moet zijn bij de Panzerplatte. Wat is vroeg in jouw ogen als de proef om 9.44 start?
(Je hoort het al.. iemand die voor de eerste keer naar een wk rally gaat :P )

je moet er rekening mee houden tussen het parkeren en op de pendelbus stappen om bij de proef te komen is al een half uur. op de panzer platte is plek genoeg om te kijken. Maar je moeter ongeveer anderhalf uur van te voren zijn anders moet je ver lopen naar de bus.
V.D.G Rally team

Berichtdoor Harry37 » do jul 27, 2006 13:35

Corne schreef:
MartijnS schreef:Of je bij de proeven dagkaarten kan kopen weet ik zo niet.

Kon ik in 2004 wel..

in 2005 ook
Harry37

Berichtdoor FocusMSD » do jul 27, 2006 14:05

Het is bijna overbodig om nog te reageren omdat anderen dit al gedaan hebben maar toch!Bij alle proefen zijn toegangskaarten te koop.Vroeg wil eigenlijk zeggen i.d.d. +/- 1.30 van tevoren aanwezig zijn.Dus een proef overslaan.Als je de Pantzerplatte 2x kijkt is St.Wendel best nog te doen.Zorg wel dat je op tijd van de Pantzerplatte vertrekt vanwege de pendelbussen.Zijn afgeladen vol naarmate de tijd verstrijkt.Mijn ervaring is dat je vanaf Baumholder terug naar Hoppstadten richting de A62 moet rijden en dan via Knp.Nonnweiler de A1/E422 naar Tholey moet volgen.En vanaf die kant StWendel binnenrijden naar publiekspunt 4/5.Parkeerplek zat.En na afloop snel weer op de snelweg richting Trier. Het lijkt een eind om maar volgens mij de simpelste route.Tot nu toe nooit in de file gestaan.
FocusMSD

lucky me

Berichtdoor Sjors » do jul 27, 2006 18:27

Hee mensuh.. Zie er echt naar uit om 3 dagen naar Trier e.o. te gaan over 2 weken.
Ik heb het geluk dat ik door Henk Vossen ben uitgenodigd en dus een hele hoop zaken wel goed zijn georganiseerd, maar toch...
Voor mij de eerste keer in Trier dus als mensen nog goeie tips hebben v.w.b. routes, restaurants en noem maar op wat nog meer hoor ik ze graag.
Het wordt hoe dan ook een te gek rallyweekend

Greetz Sjors
Sjors

Berichtdoor Holten WRC » do jul 27, 2006 21:11

TWENGELTJE schreef:Als je zorgt dat je een kaart van de omgeving hebt ( via VVV of toeristenburo) dan kun je de proeven zo overtekenen van het internet

Voor goede kaarten:
zoek eens op het net naar L Verm GEO daar kun je stafkaarten bestellen.
Zij staan ok altijd op de service met de ingetekende stafkaarten waar de proeven dus al op staan. :wink:
Trotse en waarschijnlijk enige Holtense bezitter van een WRC :D :!:
Holten WRC

schans

Berichtdoor santacruz » do jul 27, 2006 21:26

is er ergens een plekje waar de auto's los komen van het asfalt en een eindje door de lucht vliegen?

nog 2 weken!!
santacruz

Re: schans

Berichtdoor Holkers » do jul 27, 2006 21:29

santacruz schreef:is er ergens een plekje waar de auto's los komen van het asfalt en een eindje door de lucht vliegen?

nog 2 weken!!

GINA !
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor FocusMSD » vr jul 28, 2006 7:51

Volledigheidshalve.GINA wordt door ons Nederlanders ook wel dikke Bertha genoemd.Waarom is mij een raadsel.Vanaf de start op de Pantzerplatte +/- 10min. lopen.Wil je echt daar naartoe zul je nog vroeger moeten opstaan of anders aansluiten in de achterste rijen.
FocusMSD

Berichtdoor MartijnS » vr jul 28, 2006 7:57

Dat is wel een aardig jumpje ja. :) Maar zitten meestal een paar uitschieters bij en de rest valt toch wat tegen, niet zo heel leuk vind ik ;)
Martijn Schouten
MartijnS

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden