Exotic Green Rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor RG-Rallysport » do jun 14, 2007 21:38

Achtrs schreef:
SAS Officialteam schreef:ik zei al als iedereen zich normaal gedraagt is er niks aan de hand :lol: en misschien eens een paar foto's van officials maken en plaatsen :lol:

Ik weet neit of ze dat zo kunnen waarderen ;) maar dit is bij uitzondering hoor, het was wel 2 keer tijdens de GTR dat wel.

Als jij een official die zijn taak vervult op de foto zet en plaatst geeft dat weer een stukje waardering dus ik denk dat dat zeker gewaardeerd word :lol:
RG-Rallysport

Berichtdoor Robert_ » do jun 14, 2007 21:49

Pff wat een geld... 23 euro pp. :cry: En dan moet er waarschijnlijk ook nog een infopakket bij worden gekocht met plattegrond, etc? Spijt me zeer, maar dat bedrag vind ik dus echt te belachelijk voor woorden. Dit word een skippertje voor mij denk ik... :?

Wat heeft deze rally meer te bieden dan alle andere rally's, waar het wel gratis kan, of tegen een normale vergoeding voor een deel van de proeven? :roll:
Robert_

WB rally

Berichtdoor John_V » do jun 14, 2007 22:07

Entree heffen...om "ongewenst " publiek buiten te houden.
Van een marchal begrepen dat entree vragen tijdens ELE Best industrie terrein ook niet echt heeft geholpen.
Tijdens Ypres worden er ook behoorlijke toegangsprijzen gevraagd.
Gelukkig wordt er tijdens WRC Spanje nog geen entree geld gevraagd.
Blijft een moeilijk punt

Succes voor degene die hiermee belast zijn
John_V

Berichtdoor Achtrs » do jun 14, 2007 22:12

SAS Officialteam schreef:
Als jij een official die zijn taak vervult op de foto zet en plaatst geeft dat weer een stukje waardering dus ik denk dat dat zeker gewaardeerd word :lol:

Oh op die manier, ik dacht dat je het over foto's had van officials die ervoor stonden :D
Maar ik zal proberen om de goeie officials d'r bijop te krijgen :) die horen er tenslotte ook bij ;)
Afbeelding
Achtrs

Berichtdoor briljant » do jun 14, 2007 23:11

Robert_ schreef:Wat heeft deze rally meer te bieden dan alle andere rally's, waar het wel gratis kan, of tegen een normale vergoeding voor een deel van de proeven? :roll:
Extra veel ingebouwde chicanes :wink:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor briljant » do jun 14, 2007 23:22

cvgn schreef:De prijzen zijn hetzelfde als vorig jaar. Enne gaan we nu weer die
discussie voeren die nu al 3 jaar aan de gang is over de toegangsprijzen.
Dat komt omdat dit al 3 jaar exsorbitant hoog is bij deze rally.
Zelfs ten opzichte van WK wedstrijden (en wat er komt is toch echt de wereld top niet)

cvgn schreef:Hadden ze bij de ELE ook maar meer gevraagd als toegangsprijs op Kp Son, had er misschien niet zo'n gedoe geweest met het publiek en hadden de dienstdoende officials ook op tijd naar hun bed gekund.
groetenuit Roosendaal.
Cvgn

En misschien was er wel geen gedoe geweest als ze niets hadden gevraagd :?

Men zou ook kunnen proberen te regelen met de cateraar dat er geen alcohol meer word geschonken (voorkom je ook veel problemen mee)
briljant

Berichtdoor nico » vr jun 15, 2007 0:28

Misschien een goede voor een nieuw draadje ??

En daar gaan weer...

Lijkt wel een verjaardag van oma, elk jaar heb je geen zin om er heen te gaan, maar uiteindelijk ga je toch en achteraf viel het best mee
nico

Berichtdoor actionmedia4all.com » vr jun 15, 2007 1:13

RallyCenter schreef:Toegang exotic green rally!

Weekendkaart: € 30,-- (voorzien van tijdschema en nekkoord)
Deze kaart geeft toegang op alle kp's en serviceterreinen tijdens de gehele rally.
Vrijdag-zaterdag en zondag

Dagkaart Zaterdag: € 23,-
Deze kaart geeft toegang op alle kp's en serviceterreinen op zaterdag.

Dagkaart Zondag: € 17,--
Deze kaart geeft toegang op alle kp's en serviceterreinen op zondag.

Proevenkaart: € 8,--
Deze geeft alleen toegang op de kp die vermeld staat op de kaart.
:(

WOW, das echt veel geld voor een infopakket vol sponsoruitingen. Het lijkt er op dat de sponsor aan dit evenement wil verdienen :evil:
Dit is echt een heel slechte ontwikkeling.
Ik vind dat de KNAF als federatie hiervoor een stokje zou moeten steken en dat doen ze echt pas als wij, de rallyfans, ze daar op zullen wijzen. Het lijkt me daarom dan ook tijd om maar eens massaal bij de KNAF en de organisatoren te gaan klagen.
Rally is altijd een toegankelijke vorm van autosport geweest en dat dreigt nu verloren te gaan.
Afbeelding
actionmedia4all.com

Berichtdoor ChrisZW » vr jun 15, 2007 6:49

Of het was luxe en wordt het nu tijd om gewoon te betalen, net als voor elke andere vorm van sport?

Vind het alleen wel raar dat de prijs ogenschijnlijk p.p. is. Terwijl je natuurlijk geen zak hebt aan 3 of 4 lanyards met de kp´s erop.
Geef familiekorting ofzo.
ChrisZW

Berichtdoor RG-Rallysport » vr jun 15, 2007 6:57

ChrisZW schreef:Of het was luxe en wordt het nu tijd om gewoon te betalen, net als voor elke andere vorm van sport?

Vind het alleen wel raar dat de prijs ogenschijnlijk p.p. is. Terwijl je natuurlijk geen zak hebt aan 3 of 4 lanyards met de kp´s erop.

Ik vind het niks met luxe temaken hebben , zo is de sport voor alle mensen teogankelijk , ook mensen die het finacieel niet makkelijk hebben zou jij met een gezin van 4 pers het hele weekend gaan kijken ?? kost je al 120 euro dan heb je verder nog niks he !! Dan kom er nog drinken en een patatje bij , is voor de meeste mensen niet te doen dus uiteindleijk heb je de sport ermee als je dit compleet in wil voeren ..............
RG-Rallysport

Berichtdoor ray » vr jun 15, 2007 7:35

worden de toegangsprijzen ook niet gebruikt om wat "toppers" startgeld
te betalen,Pieter Tsjoen vroeg startgeld in hellendoorn,en heeft dat ook gekregen of ie het jaar daarop in de bhv ook het heeft gekregen dat weet ik niet.Maar als er entreeprijzen worden gevraagd om sommige coureurs te starten is het hek van de dam.Ik weet dat Ieper dit jaar het geweigerd heeft om startgeld an Panizzi te betalen.
ray

Berichtdoor Holkers » vr jun 15, 2007 8:18

Is dit nou het 2007 of het 2006 topic... ben even de weg kwijt...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor SylviaVisser » vr jun 15, 2007 8:20

of toch stiekem 2005 :lol: :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor StevenK » vr jun 15, 2007 8:25

ChrisZW schreef:Of het was luxe en wordt het nu tijd om gewoon te betalen, net als voor elke andere vorm van sport?

Ik vind het niks met luxe temaken hebben , zo is de sport voor alle mensen teogankelijk , ook mensen die het finacieel niet makkelijk hebben zou jij met een gezin van 4 pers het hele weekend gaan kijken ?? kost je al 120 euro dan heb je verder nog niks he !! Dan kom er nog drinken en een patatje bij , is voor de meeste mensen niet te doen dus uiteindleijk heb je de sport ermee als je dit compleet in wil voeren ..............

Is dat zo ? Misschien is het wel andersom: als *alle* proeven alleen toegankelijk zijn voor die mensen die er genoeg geld voor neerleggen, dan wordt er nooit meer een proef geannuleerd vanwege het publiek.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor RG-Rallysport » vr jun 15, 2007 8:27

StevenK schreef:

Is dat zo ? Misschien is het wel andersom: als *alle* proeven alleen toegankelijk zijn voor die mensen die er genoeg geld voor neerleggen, dan wordt er nooit meer een proef geannuleerd vanwege het publiek.

Is dat zo ?? Als mensen voor iets betalen denken sommige dat ze meer mogen :? En dat levert meer problemen op dan als de proeven gratis te bezoeken zijn
RG-Rallysport

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden