Super 1600 schreef:Laat Hazeleger de Condrozrally ook schieten?
Hij is namelijk helemaal onderaan met nummer 99 op de lijst van de Euregiorally toegevoegd!
Goed gezien!
rob
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Hij is namelijk helemaal onderaan met nummer 99 op de lijst van de Euregiorally toegevoegd!
Elies schreef:Super 1600 schreef:Laat Hazeleger de Condrozrally ook schieten?
Dan hoop ik voor hem en voor ons dat ze hem een stuk naar voren plaatsen.Wat ook wel zal gebeuren neem ik aan.
Holkers schreef:StevenK schreef:Holkers schreef:Gekocht?
Ja, dat staat er toch ? Poulsen heeft toch ook ooit zo'n ding 'gekocht' en ik heb toch laatst een Evo gekocht ?
We zijn de belgen niet, die allemaal in een huurauto rondrijden.
Verbaasde me alleen over het feit dat hij dat ding gekocht heeft. Hij heeft ook al 2 EVO's staan.

antoine schreef:Holkers schreef:StevenK schreef:Holkers schreef:Gekocht?
Ja, dat staat er toch ? Poulsen heeft toch ook ooit zo'n ding 'gekocht' en ik heb toch laatst een Evo gekocht ?
Verbaasde me alleen over het feit dat hij dat ding gekocht heeft. Hij heeft ook al 2 EVO's staan.
Ik heb begrepen dat hij nog wel meer auto's heeft staan. Ik denk dat hij 1 evo houd voor zijn verzameling.
briljant schreef:gertveurink schreef:ja dat klopt daarom zal michiel poel naast Erik Wevers plaatsnemen.
met vriendelijke groet,
Gert Veurink
Ommen
Hoezo eenmalig???????????
Reed Wevers Poel ook niet in Cork Ierland?
gertveurink schreef:briljant schreef:gertveurink schreef:ja dat klopt daarom zal michiel poel naast Erik Wevers plaatsnemen.
met vriendelijke groet,
Gert Veurink
Ommen
Hoezo eenmalig???????????
Reed Wevers Poel ook niet in Cork Ierland?
dat klopt daar heb je gelijk in, maar normaal gesproken rijdt Erik Wevers met Fillip Godde.
Met vriendelijke groet,
Gert Veurink
Ommen
Niels2 schreef:antoine schreef:Holkers schreef:StevenK schreef:Holkers schreef:Gekocht?
Ik heb begrepen dat hij nog wel meer auto's heeft staan. Ik denk dat hij 1 evo houd voor zijn verzameling.
Idd, paar leuke ferraritjes enzo.
StevenK schreef:Elies schreef:Super 1600 schreef:Laat Hazeleger de Condrozrally ook schieten?
Dan hoop ik voor hem en voor ons dat ze hem een stuk naar voren plaatsen.Wat ook wel zal gebeuren neem ik aan.
Ach,
ze moeten toch nog gaan schuiven met deelnemers.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten