Hmm geloof dat ik ook maar in Leiwen moet gaan zitten, als dit nog mogelijk is. De voertaal wordt dan Nederlands
We motten dan ff een inburgerinscursus naar de burgervader sturen. Kan hij hem ff verspreiden. Zodat de bakker en de slager gewoon Nederlans spreekt. En als je een braadworst of frikandel kan krijgen je dit ook gewoon makkelijk kan vragen.
Begint bij mij in ieder geval te kriebelen, hopelijk dit weekend hotel boeken. Want anders wordt het lastiger en lastiger.
Daarna kan het zoeken naar mooie plekken beginnen en de kaarten moeten nog besteld worden...
Vanwaar dat gestress? Of moet je eerst nog een winterslaap houden?
Entreekaarten kun je ook in alle rust in Trier zelf kopen (servicepark bijvoorbeeld) en de plattegronden zullen over 2 maanden vast nog niet uitverkocht zijn...
ik snap het ook niet jan, vaak koop ik niet eens een entree kaart, hebben vaak zat plekken die geen spectatorspunt zijn, dus betaal je vaak niks. Je krijgt ook bijna niks extra met een dure kaart voor alle dagen.
Servicepark doen we vaak op woensdag en donderdag, dan kost het nog niks en zoveel is er niet te zien, of je moet geen rally willen zien.