Exotic Green Rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor RG-Rallysport » do jun 14, 2007 18:59

Corne schreef:
mastersevius schreef:
Corne schreef:
mastersevius schreef:Nou praat me er niet van dit valt nog heel erg mee. Ga maar eens kijken wat een dagje TT kost. Een weekend TT is al helemaal niet te betalen. Maar okeej voor een Rally wat wij gewent zijn is het misschien wel aan de dure kant. Maar het zal wel nodig zijn om het evenement levend te houden. Ik ga er toch niet vanuit dat de organisatie dit doet om de mensen te pesten.

Maar voor de TT krijg je dan wel de wereldtop hè! En zo veel verschil is het niet eens, 40 euro is toch een kaartje voor TT?

Jaa dat is de goedkoopste die er is, maar dat is maar voor '1' dag dus. Plus dat je dan nog echt niet de beste plekken.

Dan zit/sta je op een staanplaats.. Dat is niet minder lux dan langs een rallyproef staan toch?
En dat is wel voor 1 dag ja (met 3x 45 minuten race) :D

Maarja zoals hierboven al staat, het gaat heir niet om de TT :P

Voor de discussie over het entree geld is een apart draadje gemaakt
RG-Rallysport

Berichtdoor Collin » do jun 14, 2007 19:41

Mabri schreef:
SAS Officialteam schreef:
mastersevius schreef:
Corne schreef:
mastersevius schreef:Nou praat me er niet van dit valt nog heel erg mee. Ga maar eens kijken wat een dagje TT kost. Een weekend TT is al helemaal niet te betalen. Maar okeej voor een Rally wat wij gewent zijn is het misschien wel aan de dure kant. Maar het zal wel nodig zijn om het evenement levend te houden. Ik ga er toch niet vanuit dat de organisatie dit doet om de mensen te pesten.

Maar voor de TT krijg je dan wel de wereldtop hè! En zo veel verschil is het niet eens, 40 euro is toch een kaartje voor TT?

Jaa dat is de goedkoopste die er is, maar dat is maar voor '1' dag dus. Plus dat je dan nog echt niet de beste plekken.

Maar het gaat hier niet om de TT , we zijn aan het discusieren over de prijzen van de exotic green , ben heel benieuwd hoe de meeste erover denken , misschien een poll ??

Zeker over de toegangsregels in het algemeen :!: :!:
Als official heb ik nu al geen trek meer.... :roll:
Een proef opbouwen gaat al moeilijk met al die regeltjes...

En je weet het....betalend publiek is het ergste wat er is (als official) 8)

Dan ga je toch lekker niet...scheelt een hoop gezeik.

En scheer niet meteen alle publiek over een kam...er zijn ook betalende mensen die zich gewoon netjes gedragen.
Collin

Berichtdoor Hein » do jun 14, 2007 19:57

Double A Rallyteam schreef:Dan ga je toch lekker niet...scheelt een hoop gezeik.

Dat doen er al heel veel Colin. Ik ben me twee jaar geleden op Borchwerf rot geschrokken over de erg magere publieke belangstelling. Kan me tijden herrinneren dat er vier à vijf rijen dik publiek op Borchwerf stond (in de tijden dat er geen entree in deze prijsstellingen geheven werd). Nu waren er grote gaten te zien en af en toe een toeschouwer.

Vorig jaar heb ik niet eens de moeite genomen om daar naar toe te gaan, terwijl het voor het publiek een erg mooie proef is.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor RG-Rallysport » do jun 14, 2007 20:02

Double A Rallyteam schreef:
Mabri schreef:
mastersevius schreef:
Corne schreef:

Maar het gaat hier niet om de TT , we zijn aan het discusieren over de prijzen van de exotic green , ben heel benieuwd hoe de meeste erover denken , misschien een poll ??

Zeker over de toegangsregels in het algemeen :!: :!:
Als official heb ik nu al geen trek meer.... :roll:
Een proef opbouwen gaat al moeilijk met al die regeltjes...

En je weet het....betalend publiek is het ergste wat er is (als official) 8)

Dan ga je toch lekker niet...scheelt een hoop gezeik.

En scheer niet meteen alle publiek over een kam...er zijn ook betalende mensen die zich gewoon netjes gedragen.

Ik kan hier maar een ding op zeggen , kom eens gezellig bij ons staan met een betaal proef aan het einde van de dag ............ dan krijg je vanzelf waardering voor officials !!!
En het zijn niet alle mensen die het doen maar het zijn kleine groepjes die moeilijk doen en dan krijg je als official het wel naar je koppie toe geslingerd !! En als je dan politie en beveiliging nodig hebt om een je hobby uit te kunnen oefenen zodat de rijders kunnen rijden en de organisatie een mooi evenement heeft dan zijn we lekker bezig he ........
RG-Rallysport

Berichtdoor Collin » do jun 14, 2007 20:09

Heb zelf ook al een aantal keer als official gestaan...dusss.

En als sommige (ik zeg sommige...omdat dit er nooit gigantisch veel zullen zijn) officials een beetje aan hun communicatieve vaardigheden zouden werken, krijgen ze vanzelf meer respect.
Collin

Berichtdoor RG-Rallysport » do jun 14, 2007 20:12

Double A Rallyteam schreef:Heb zelf ook al een aantal keer als official gestaan...dusss.

En als sommige (ik zeg sommige...omdat dit er nooit gigantisch veel zullen zijn) officials een beetje aan hun communicatieve vaardigheden zouden werken, krijgen ze vanzelf meer respect.

Ik heb toevallig samen met mabri op een proef gestaan en wij zijn beide correct en ook niet de kleinste kwa postuur , maar als je op een betaal proef staat en er is drank in het spel kun je doen en laten wat je wil dat lukt je toch niet om dat in het gereel te krijgen ! Daar was gewoon politie voor nodig en beveiligers .................
RG-Rallysport

Berichtdoor Collin » do jun 14, 2007 20:17

Double A Rallyteam schreef:Heb zelf ook al een aantal keer als official gestaan...dusss.

Ik heb toevallig samen met mabri op een proef gestaan en wij zijn beide correct en ook niet de kleinste kwa postuur , maar als je op een betaal proef staat en er is drank in het spel kun je doen en laten wat je wil dat lukt je toch niet om dat in het gereel te krijgen ! Daar was gewoon politie voor nodig en beveiligers .................

Dat is idd ook niet echt iets om vrolijk van te worden...geef ik je gelijk in. En je hebt er soms ook etterbakken bij zitten.
Maar ik heb het al eens gehad dat ik veilig over kon steken en dat er meteen van alles naar je hoofd gebrult word...da's ook niet altijd nodig...een vriendelijk verzoek wil ook wel eens werken.
Collin

Berichtdoor Ton Van Spanje » do jun 14, 2007 20:21

SAS Officialteam schreef:......, maar als je op een betaal proef staat en er is drank in het spel kun je doen en laten wat je wil dat lukt je toch niet om dat in het gereel te krijgen ! Daar was gewoon politie voor nodig en beveiligers .................

Daar heb je geen "betaalproef" voor nodig. Ik weet een rally waar geen entree werd geheven en waar de overlast door toeschouwers waarbij het bier rijkelijk vloeide niet normaal meer was.

Maar goed, dit topic ging toch over de West Brabant Rally cq De Exocitgreenrally? De laatste jaren ben ik er zelf niet meer bij geweest omdat ieder jaar in dat weekend iets te doen is waar ik met hele gezin aan deelneem. Een wandeltocht :) Misschien dat ik de zondag nog wel even ga kjken.
Ton Van Spanje

Berichtdoor RG-Rallysport » do jun 14, 2007 20:23

Dat is idd ook niet echt iets om vrolijk van te worden...geef ik je gelijk in. En je hebt er soms ook etterbakken bij zitten.
Maar ik heb het al eens gehad dat ik veilig over kon steken en dat er meteen van alles naar je hoofd gebrult word...da's ook niet altijd nodig...een vriendelijk verzoek wil ook wel eens werken.

Dat is idd zo , maar het word er zo niet leuker op ..... overdag bijna nooit problemen maar aan het einde van de dag begint de ellende soms echt en dan is de lol er snel af.
RG-Rallysport

Berichtdoor Collin » do jun 14, 2007 20:28

Dat is idd zo , maar het word er zo niet leuker op ..... overdag bijna nooit problemen maar aan het einde van de dag begint de ellende soms echt en dan is de lol er snel af.

Gelukkig gedraag ik me altijd netjes (vind ik zelf dan :D )...en blijf ik altijd vriendelijk tegen de aanwezige official(s).

Zo kan het ook :P
Collin

Berichtdoor RG-Rallysport » do jun 14, 2007 20:31

Gelukkig gedraag ik me altijd netjes (vind ik zelf dan :D )...en blijf ik altijd vriendelijk tegen de aanwezige official(s).

Zo kan het ook :P

En als iedereen dat doet hebben we geen van alle een probleem en allemaal een leuk evenement :lol:
RG-Rallysport

Berichtdoor Achtrs » do jun 14, 2007 21:01

Voor sommige toeschouwers is het idd erg lastig om zich fatsoenlijk te gedragen en ff naar de official te luisteren. Maar je hebt wel eens van die officials die er pal voor gaan staan, en dat lijkt me toch ook niet echt de bedoeling, ze zouden ook 2 meter opzij kunnen en gewoon overzicht hebben en ook de rally nog goed kunnen zien.

En das vooral met het maken van foto's "langs het lint" toch lastig en vervelend, maar omdat ze er ook voor mij staan zeg ik er maar nooit wat van. Maar zo jaag je wel meteen personen die blijkbaar neit zo denken tegen je in het harnas... En dan kon het soms nog wel eens knap vervelend worden aan de proef....
Afbeelding
Achtrs

Berichtdoor RG-Rallysport » do jun 14, 2007 21:06

Achtrs schreef:Voor sommige toeschouwers is het idd erg lastig om zich fatsoenlijk te gedragen en ff naar de official te luisteren. Maar je hebt wel eens van die officials die er pal voor gaan staan, en dat lijkt me toch ook niet echt de bedoeling, ze zouden ook 2 meter opzij kunnen en gewoon overzicht hebben en ook de rally nog goed kunnen zien.

En das vooral met het maken van foto's "langs het lint" toch lastig en vervelend, maar omdat ze er ook voor mij staan zeg ik er maar nooit wat van. Maar zo jaag je wel meteen personen die blijkbaar neit zo denken tegen je in het harnas... En dan kon het soms nog wel eens knap vervelend worden aan de proef....

ik zei al als iedereen zich normaal gedraagt is er niks aan de hand :lol: en misschien eens een paar foto's van officials maken en plaatsen :lol:
RG-Rallysport

Berichtdoor John » do jun 14, 2007 21:08

Heel simpel, als je te duur vind ga je niet. Kan me ook al niet meer herrineren wanneer ik daar voor het laatst geweest ben. Die x dat Bruyneel deelnam met een Celica volgens mij.
John

Berichtdoor Achtrs » do jun 14, 2007 21:36

SAS Officialteam schreef:ik zei al als iedereen zich normaal gedraagt is er niks aan de hand :lol: en misschien eens een paar foto's van officials maken en plaatsen :lol:

Ik weet neit of ze dat zo kunnen waarderen ;) maar dit is bij uitzondering hoor, het was wel 2 keer tijdens de GTR dat wel.
Maar veelal staan ze er met de rug op in m'n foto album staan wel een paar van zulke foto's beetje jammer vind ik zelf....
Afbeelding
Achtrs

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden