JvnEkln schreef:Dus gaarne je commetaar voor je houden, en anders op een andere fatsoenlijke manier reageren.
oooowke... Waar is mijn deegroller toch gebleven, just in case...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
JvnEkln schreef:Dus gaarne je commetaar voor je houden, en anders op een andere fatsoenlijke manier reageren.
rustynail schreef:weet iemand wat de reden is van het ontbreken van de linker grill van Mark's S12??
In Amsterdam viel het mij al op, maar dit weekend ontbrak het weer, terwijl het er bij Jan's S12 wel aanwezig was.
rustynail schreef:weet iemand wat de reden is van het ontbreken van de linker grill van Mark's S12??
In Amsterdam viel het mij al op, maar dit weekend ontbrak het weer, terwijl het er bij Jan's S12 wel aanwezig was.
YellowLeonVT schreef:JvnEkln schreef:Dus gaarne je commetaar voor je houden, en anders op een andere fatsoenlijke manier reageren.
In netjes nederlands uitgelegd wat er zo belachelijk was aan de situatie.. Als je dat niet aanstaat dan is dat jammer.
Ik scheer geen officials over 1 kam ik noem alleen die ene persoon ! Ben blij dat er mensen hun vrije tijd voor opofferen laat dat duidelijk zijn ! 99.9 % van de officials deden top hun werk maar deze beste man had er geen klap van begrepen maar dat mag zeker niet gezegd worden..
henk schreef:rustynail schreef:weet iemand wat de reden is van het ontbreken van de linker grill van Mark's S12??
rechts bedoel je?
die zit er bij jan ook niet op zo te zien op de foto's.
rustynail schreef:Ja recht's sorry en zie nu ook dat Jan hem ook mist.
Zal wel koeling zijn denk ik....
Op de WK subaru's ontbreekt het ook.
Götz schreef:Hoe was het ook al weer........
"Nothing can beat cubic inches![]()
![]()
"
Götz schreef:Amazone schreef: Misschien niet gewonnen, misschien niet "dé ideale rallyauto", maar wel de mooiste auto van het veld wat mij betreft... wát een geluid zo'n Porsche, en dan met zo'n rijder, wauwww wat mooi!!!
Hoe was het ook al weer........
"Nothing can beat cubic inches![]()
![]()
"
Hopelijk is dit wel fatsoenlijk.JvnEkln schreef:Maar wil die official die op KP7 stond (lang zandpad overgaand in meer dan haaks links asfalt op in het vervolg zijn auto niet zo aso neer zetten en zelf niet in het zicht gaan staan van alle toeschouwers die op 150m moeten blijven staan terwijl de grote baas,met 2auto's, op 75m staat..
Echt ongelofelijk ! Ruim aflinten is goed maar dit ging nergens meer over.
commetaar leveren, kom zelf eens helpen i.p.v. kijken.
er is immers een te kort aan officials en zonder die mensen geen rally.
Dus gaarne je commetaar voor je houden, en anders op een andere fatsoenlijke manier reageren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten