Hellendoornrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Holkers » zo sep 16, 2007 20:28

JvnEkln schreef:Dus gaarne je commetaar voor je houden, en anders op een andere fatsoenlijke manier reageren.

oooowke... Waar is mijn deegroller toch gebleven, just in case...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor YellowLeonVT » zo sep 16, 2007 20:33

JvnEkln schreef:Dus gaarne je commetaar voor je houden, en anders op een andere fatsoenlijke manier reageren.

In netjes nederlands uitgelegd wat er zo belachelijk was aan de situatie.. Als je dat niet aanstaat dan is dat jammer.
Ik scheer geen officials over 1 kam ik noem alleen die ene persoon ! Ben blij dat er mensen hun vrije tijd voor opofferen laat dat duidelijk zijn ! 99.9 % van de officials deden top hun werk maar deze beste man had er geen klap van begrepen maar dat mag zeker niet gezegd worden..
YellowLeonVT

Mark's subaru

Berichtdoor rustynail » zo sep 16, 2007 20:38

weet iemand wat de reden is van het ontbreken van de linker grill van Mark's S12??
In Amsterdam viel het mij al op, maar dit weekend ontbrak het weer, terwijl het er bij Jan's S12 wel aanwezig was.
rustynail

Re: Mark's subaru

Berichtdoor Stephan46 » zo sep 16, 2007 20:40

rustynail schreef:weet iemand wat de reden is van het ontbreken van de linker grill van Mark's S12??
In Amsterdam viel het mij al op, maar dit weekend ontbrak het weer, terwijl het er bij Jan's S12 wel aanwezig was.

Budgetproblemen? :roll: :wink:
Rally is art
Stephan46

Berichtdoor henk » zo sep 16, 2007 20:41

rustynail schreef:weet iemand wat de reden is van het ontbreken van de linker grill van Mark's S12??

rechts bedoel je?
die zit er bij jan ook niet op zo te zien op de foto's.
henk

Berichtdoor JvnEkln » zo sep 16, 2007 20:42

YellowLeonVT schreef:

In netjes nederlands uitgelegd wat er zo belachelijk was aan de situatie.. Als je dat niet aanstaat dan is dat jammer.
Ik scheer geen officials over 1 kam ik noem alleen die ene persoon ! Ben blij dat er mensen hun vrije tijd voor opofferen laat dat duidelijk zijn ! 99.9 % van de officials deden top hun werk maar deze beste man had er geen klap van begrepen maar dat mag zeker niet gezegd worden..

Ik vindt iemand persoonlijk aanvallen op een forum nog al een vrij
botte manier van reageren.
En inderdaad ik vind het jammer !
Laatst bijgewerkt door JvnEkln op zo sep 16, 2007 21:14, in totaal 1 keer bewerkt.
JvnEkln

Berichtdoor Robert_ » zo sep 16, 2007 20:43

henk schreef:

rechts bedoel je?
die zit er bij jan ook niet op zo te zien op de foto's.

Volgens mij is het ook geen gril, maar een dicht stuk (grille zit eronder). Rechts is juist een luchtinlaat, als je het mij vraagt, maar ben ook geen expert. :wink:
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor rustynail » zo sep 16, 2007 20:44

Ja recht's sorry en zie nu ook dat Jan hem ook mist.
Zal wel koeling zijn denk ik....
Op de WK subaru's ontbreekt het ook.
rustynail

Berichtdoor Götz » zo sep 16, 2007 21:12

[quote="AmazoneMisschien niet gewonnen, misschien niet "dé ideale rallyauto", maar wel de mooiste auto van het veld wat mij betreft... wát een geluid zo'n Porsche, en dan met zo'n rijder, wauwww wat mooi!!! :lol:[/quote]

Hoe was het ook al weer........

"Nothing can beat cubic inches :wink: :wink: :wink: "
Götz

Berichtdoor JosWRX » zo sep 16, 2007 21:16

rustynail schreef:Ja recht's sorry en zie nu ook dat Jan hem ook mist.
Zal wel koeling zijn denk ik....
Op de WK subaru's ontbreekt het ook.

Geen koeling, maar de motor-luchtinlaat volgens mij.

En nog even van de kant van een official: ook een woord van dank aan de organisatie voor het, wat ons betreft, perfect opgezette evenement.
Nog een min- en een pluspuntje:
- Het ontbreken van een infowagen, al geven de meesten (puntje voor ALLE organisaties! :wink:) ook geen info als er op een bepaalde plek alleen maar officials staan.
+ De sirene op de dubbelnul. Vind ik persoonlijk een erg goed idee om aan te geven dat er (kort) daarna alleen maar auto's op volle snelheid volgen. Zeker als het, zoals hier, om drie snelle voorrijders gaat.
JosWRX

Berichtdoor JosWRX » zo sep 16, 2007 21:19

Götz schreef:Hoe was het ook al weer........

And multi-cylinders.. Eigenlijk zit ik nog te wachten op de gil van een 10-cilinder, dus als iemand zich geroepen voelt met een Gallardo te starten: please do! :wink:
JosWRX

Berichtdoor Amazone » zo sep 16, 2007 21:33

Götz schreef:
Amazone schreef: Misschien niet gewonnen, misschien niet "dé ideale rallyauto", maar wel de mooiste auto van het veld wat mij betreft... wát een geluid zo'n Porsche, en dan met zo'n rijder, wauwww wat mooi!!! :lol:

Hoe was het ook al weer........

Absoluut waar!!! 8)
Amazone

Berichtdoor briljant » zo sep 16, 2007 21:39

JvnEkln schreef:
Maar wil die official die op KP7 stond (lang zandpad overgaand in meer dan haaks links asfalt op in het vervolg zijn auto niet zo aso neer zetten en zelf niet in het zicht gaan staan van alle toeschouwers die op 150m moeten blijven staan terwijl de grote baas,met 2auto's, op 75m staat..
Echt ongelofelijk ! Ruim aflinten is goed maar dit ging nergens meer over.

commetaar leveren, kom zelf eens helpen i.p.v. kijken.

er is immers een te kort aan officials en zonder die mensen geen rally.

Dus gaarne je commetaar voor je houden, en anders op een andere fatsoenlijke manier reageren.
Hopelijk is dit wel fatsoenlijk.

Ik heb me rot geërgerd aan 3 officials die tijdens KP15 na een blinde bocht in de binnenbocht gingen staan. Geen fluitje hanteerden en met nog +/- 30 deelnemers te gaan al de linten gingen verwijderen in de uitremzone ! :shock:
Daarna publiek dat in die uitremzone ging staan niet waarschuwde voor de gevaren.

Verder een compliment aan de organisatie en alle medewerkers voor dit perfecte evenement.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor JosWRX » zo sep 16, 2007 21:46

briljant schreef:Hopelijk is dit wel fatsoenlijk.

Wat mij betreft wel.. :wink:
Heb, gezien de plek, nog wel een brandende vraag, maar die komt per pb.
JosWRX

Berichtdoor johanschop » zo sep 16, 2007 21:48

Ik vond het als deelnemer zijnde een perfecte organisatie.

twee aandachtspuntjes:

Serviceterrein, ingang met ander verkeer

en bordjes op proef van verboden zone, in bochten zetten, niet handig als het een snelle bocht is en je aan het snijden bent.

Verder super tevreden, als het budget het toelaat ben ik er volgend jaar weer bij.

gr johan schop
johanschop

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden