Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ZZR Fan schreef:gschutten schreef:Nu (zometeen) op TV Oost, TV Oost Sport met een reportage van de rally. (ook te zien via de website)
waar kun je dat zien op de website?
1 Rene Walraven 34 33 29 32 34 162
2 Theo vd Berg 5 35 33 35 35 143
Puntentelling:
1: 30
2: 29
3: 28
Verder aflopend met 1 punt per positie. Iedere start wordt beloond met 5 bonuspunten.
Theo van den Berg (met Dinat de Bok als navigator) won niet alleen deze rally (28e algemeen) met Ulli Boing (navigator: Marvin Molenkamp) als tweede en Niels Kroeze, waarbij Marieke Spoelstra weer navigeerde, als derde, maar werd eveneens eerste in de Cup, wat uiteraard werd gevierd op het finishpodium.
gschutten schreef:ZZR Fan schreef:gschutten schreef:Nu (zometeen) op TV Oost, TV Oost Sport met een reportage van de rally. (ook te zien via de website)
waar kun je dat zien op de website?
via http://www.rtvoost.nl/media/
MartijnS schreef:Ik heb even een vraagje ivm de 325i Challenge he.
De stand voor Hellendoorn was dit:1 Rene Walraven 34 33 29 32 34 162
2 Theo vd Berg 5 35 33 35 35 143Puntentelling:
1: 30
2: 29
3: 28
Verder aflopend met 1 punt per positie. Iedere start wordt beloond met 5 bonuspunten.
Van den Berg heeft gewonnen, Walraven is vierde geworden.
Zou betekenen dat de stand nu is:
1. Walraven + 32 = 195
2. Vd Berg + 35 = 178
Maar nu staat er dit in het persbericht:Theo van den Berg (met Dinat de Bok als navigator) won niet alleen deze rally (28e algemeen) met Ulli Boing (navigator: Marvin Molenkamp) als tweede en Niels Kroeze, waarbij Marieke Spoelstra weer navigeerde, als derde, maar werd eveneens eerste in de Cup, wat uiteraard werd gevierd op het finishpodium.
Ik snap het niet meer??
YellowLeonVT schreef:ChrisZW schreef:Jan de Winkel voor het eerst in die S12.... wou jij zeggen dat het knap is van Wevers?
Dat heb je goed gelezen.Harry37 schreef:Dat is ook mijn reactie, eerste keer S12 voor Jan............ Hij kan natuurlijk vreselijk goed sturen..
Daar sla je de spijker op zijn kop. Goede stuurman in een erg goede auto. Zie het verschil met Kuipers in Fabia en Kuipers in S12.
Wereld van verschil.Harry37 schreef:Vindt prestatie van Jan beter dan van Erik.
Tja, Brummen vs Markelo
Harry37 schreef:Regelementair heeft Erik gewonnen, maar had eigenlijk andersom moeten zijn. Ze mogen van mij wel kijken naar onderlinge scretchtijden om tot een klassement te komen.
Regels zijn gewoon regels.. Simpeler kan het niet.
Aart schreef:Ik wil hierbij iedereen van het organisatieteam hartelijk bedanken voor het schitterende evenement.
Natuurlijk ook alle officialteams die de proeven gedraaid hebben; immers zonder officials kun je geen rally organiseren!
Maar wil die official die op KP7 stond (lang zandpad overgaand in meer dan haaks links asfalt op in het vervolg zijn auto niet zo aso neer zetten en zelf niet in het zicht gaan staan van alle toeschouwers die op 150m moeten blijven staan terwijl de grote baas,met 2auto's, op 75m staat..
Echt ongelofelijk ! Ruim aflinten is goed maar dit ging nergens meer over.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast