maar goed, we gaan off-topic
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:ik ben er 99% zeker van dat de foto de plek is op de Mageleres bij het betonnen elektriciteitshuisje, de haaks-rechts op de weg die vanaf de Vroomshoopseweg komt.
erikjan schreef:ik ben er 99% zeker van dat de foto de plek is op de Mageleres bij het betonnen elektriciteitshuisje, de haaks-rechts op de weg die vanaf de Vroomshoopseweg komt.
mastersevius schreef:Zou er ook iemand uit hellendoorn of Nijverdal de rally uitzending van de lokale omroep Hellendoorn kunnen opnemen ( duur ongeveer 45 minuten ). Dit werd volgens mij altijd op de zondag na de rally uitgezonden, of een week later op zondag.
Dvd of video maakt niet uit
Uiteraard tegen een vergoeding
Als iemand dat voor mij zou willen doen, mail me dan even remonkwant@hotmail.com
M.v.g Rémon Kwant
G rally schreef:mastersevius schreef:Zou er ook iemand uit hellendoorn of Nijverdal de rally uitzending van de lokale omroep Hellendoorn kunnen opnemen ( duur ongeveer 45 minuten ). Dit werd volgens mij altijd op de zondag na de rally uitgezonden, of een week later op zondag.
Dvd of video maakt niet uit
Uiteraard tegen een vergoeding
Als iemand dat voor mij zou willen doen, mail me dan even remonkwant@hotmail.com
M.v.g Rémon Kwant
Heb begrepen dat er geen uitzending komt!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten