Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers schreef:Jeuhj, de nieuwe site is online! (vermelding waard denk ik zo)
antoine schreef:euhm ja.. Vermoedelijk wordt er nog geupload, de site is traag er zit nog een foutje?? in.
antoine schreef:Nu geen meer. De link 'home' verwees naar shutte.it . Zoals ik al zei, was het upload nog niet afgerond?!
svanuden schreef:antoine schreef:Nu geen meer. De link 'home' verwees naar shutte.it . Zoals ik al zei, was het upload nog niet afgerond?!
dat was de laatste aanpassing in de source. hoop ik...
maar als je nog zaken vindt dan hoor ik dat graag.
ijsbeer schreef:De link naar Twitter lijkt niet helemaal goed te werken of het ligt aan mijn pc.
Holkers schreef:svanuden schreef:antoine schreef:Nu geen meer. De link 'home' verwees naar shutte.it . Zoals ik al zei, was het upload nog niet afgerond?!
dat was de laatste aanpassing in de source. hoop ik...
maar als je nog zaken vindt dan hoor ik dat graag.
De foto op de frontpage bij het nieuwsbericht is van slechte kwaliteit, terwijl dat bij het bericht zelf best te doen is. Dat komt waarschijnlijk omdat het plaatje 300x200 pix is en deze wordt uitgerekt op de frontpage. Als de link zonder deze 300x200 is (dus deze) staat dat wat mooier. Oh, en misschien de foto 'klikbaar' maken zodat je naar het nieuws bericht gaat, nu is alleen de titel klikbaar.
svanuden schreef:ijsbeer schreef:De link naar Twitter lijkt niet helemaal goed te werken of het ligt aan mijn pc.
Beste Alex,
bij mij werkt de link naar twitter op verschillende pc's wel goed.
kan jij aangegeven wat je te zien krijgt als je erop klikt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten