Euregio Rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Jan » zo nov 07, 2004 12:02

He :shock:
Zoals jullie weten kon ik nie aanwezig zijn, maar nu kijk ik naar de live tussentijden en dan zie ik dat op elke proef ongeveer 30 luitjes uitvallen!!!

Kan iemand mij daar iets meer over zeggen? Of hebben ze nieuwe regeling: de 20 snelsten gaan door ofzow :?: :D
Jan

Berichtdoor Wolter » zo nov 07, 2004 14:18

Subaru Rullezzz!!! schreef:He :shock:
Zoals jullie weten kon ik nie aanwezig zijn, maar nu kijk ik naar de live tussentijden en dan zie ik dat op elke proef ongeveer 30 luitjes uitvallen!!!

Kan iemand mij daar iets meer over zeggen? Of hebben ze nieuwe regeling: de 20 snelsten gaan door ofzow :?: :D

Het lijkt me een technische fout of iets dergelijks. Ik ben net terug, en ik heb echt nog wel wat auto's gezien;)

Ik zie nu ook de site van de rally.
De ''uitvallers'' die je ziet zijn mensen zonder een tijd. Die mensen zijn nog niet gestart.
Wolter

Berichtdoor StevenK » zo nov 07, 2004 14:35

In dat korte stukje dat ik heb gereden, ben ik anders genoeg uitvallers tegengekomen (tot ik mezelf tegenkwam :( )
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Niels2 » zo nov 07, 2004 16:27

StevenK schreef:In dat korte stukje dat ik heb gereden, ben ik anders genoeg uitvallers tegengekomen (tot ik mezelf tegenkwam :( )

Wat was het probleem?

Verder zijn er nog al wat leden van dit forum uitgevallen ofniet?
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor StevenK » zo nov 07, 2004 16:32

Niels2 schreef:
StevenK schreef:In dat korte stukje dat ik heb gereden, ben ik anders genoeg uitvallers tegengekomen (tot ik mezelf tegenkwam :( )

Wat was het probleem?

Koppakking, denk ik; in ieder geval stevige overdruk in het koelsysteem.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor erikjan » zo nov 07, 2004 18:48

leuke rallydag gehad op de Diamantstraat in Hengelo, al was het wel wat lang staan van 9.30u tot 17.00u :oops:

doordat de proef nu andersom verreden werd bleek de snelheid nabij de Skoda-garage fors lager te liggen, helaas :cry:

desalniettemin enorm genoten, vooral van het duo Ibiza's, alle achterwielaandrijvers, en die supersnelle Seicento :P

toppertje van de dag: vdHeuvel jr. die bij de haarspeld met 1 hand de bocht omkomt, alleen nooit geweten dat je dan je linkerhand uit het geopende raam mag steken :?:

official van de dag: de dame die bij de blinde publieksoversteek vingers opstak voor het aantal auto's dat in aantocht was...

blondje van de dag: de trut die overstak, samen met ega, door een official wordt teruggestuurt, vervolgens de historische woorden spreekt : er komt toch niets aan van rechts, terwijl 3 rallyauto's van links in aantocht zijn....
hoe blond kun je zijn :roll:

leuke afsluiting van een rallyseizoen, en ik heb de traditionele Eurogio-kluuntocht naar Hardenberg NIET gemist... 8)
erikjan

Berichtdoor Turboboost » zo nov 07, 2004 19:38

Vandaag begon goed, lekker zonnetje :D

Leuke rallydag gehad, omdat ik mijn auto moest stallen bij 1 van de vip tenten, moest ik helaas verplicht op het industrieterrein blijven, maar dat was zeker de moeite waard.

Jammer vond ik het feit dat er hier en daar tonnen, waterbakken stonden die de snelheid eruit haalden. Bv. bocht voor de finish, waarom kan dat niet gewoon een bocht zijn? beetje jammer, maar de rijders kunnen wellicht wat beter vertellen hoe ze dat ervaren.

Op naar het volgende seizoen (sjeeszus, wat gaat dat ieder jaar weer snel) :roll:
Turboboost

Berichtdoor StevenK » zo nov 07, 2004 19:42

Turboboost schreef:Vandaag begon goed, lekker zonnetje :D

Leuke rallydag gehad, omdat ik mijn auto moest stallen bij 1 van de vip tenten, moest ik helaas verplicht op het industrieterrein blijven, maar dat was zeker de moeite waard.

Jammer vond ik het feit dat er hier en daar tonnen, waterbakken stonden die de snelheid eruit haalden. Bv. bocht voor de finish, waarom kan dat niet gewoon een bocht zijn? beetje jammer, maar de rijders kunnen wellicht wat beter vertellen hoe ze dat ervaren.

Als dat een normale bocht was geweest, had je stevige problemen gekregen, omdat de ideale lijn van iemand die naar finish moet die van iemand die nog een rondje moet maken kruist :)
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Turboboost » zo nov 07, 2004 20:02

Oke, duidelijk. Soms heb je er als publiek zijnde toch een andere kijk op (en wil je specktakel zien). :lol:

Overigens had het bij de hairpin wel zo kunnen zijn dat ze de blokken aan de linkerzijde wat verder weg hadden gezet, kun je de hairpin wat breder pakken 8)

Wat ging Patrick Meijer ook weer tekeer zeg, geweldig.
Turboboost

Berichtdoor Niels2 » zo nov 07, 2004 20:32

Laarhuis, met de vlam in de pijp.

Dwars, dwarser, Sevius (Meijer, v/d Heuvel en Muilwijk gingen ook lekker)

En wat vertrok Veenhuizen raar op KP1, later op die KP zat er veel meer vaart in.

Persfotograven zijn net kuddedieren :wink:

Morgen op TV oost een reportage (voor de gene die dit kunnen ontvangen). En morgen (of overmorgen) ook maar kijken hoe m'n foto's er uit zien.

En als laatst, verkennen op een MTB is geen succes (mijn god wat doe je er lang over).
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor erikjan » zo nov 07, 2004 20:33

Ook Sevius was weer als vanouds :lol:
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor erikjan » zo nov 07, 2004 20:36

Wat heeft vMuilwijk trouwens steeds met z'n rechtervoorwielophanging,

eerst een lekke band op de 1e proef Diamantstraat, om op de 2e keer Diamantstraat met een voorwielophanging op bijna 45 graden langs te komen... :?
erikjan

Berichtdoor ExTaxi » zo nov 07, 2004 21:10

He verdorie Steven wat klote!! Je auto rookte best!

Heerlijke dag weer in Hengelo gehad!! Lekker weertje, alleen de laatste KP werd het wat fris. De Audi S2 had op de publieksproef enorm veel mazzel, ging bijna op de stoep bij een ongecontroleerde dwarse aktie, die hij vervolgens weer heel netjes corrigeerde.

Jasper van de Heuvel VRESELIJK spectaculair op KP1......volledig dwars met de EVO, hulde! Ook de Porsche ging lekker in het eerste rondje, helaas bleef het daarbij en viel Nijfof uit na de hairpin.

[update]
Foto's staan online op mijn website!
[/update]

ExTaxi
Laatst bijgewerkt door ExTaxi op zo nov 07, 2004 21:42, in totaal 1 keer bewerkt.
ExTaxi

Berichtdoor MaxHuyse » zo nov 07, 2004 21:21

Hallo allemaal,

Ik ben ook weer heelhuids thuis aangekomen. Was een leuk dagje aan de stopfinish op KP Boeldershoek (vuilstort). Aangezien we bij de Amsterdammers op de KP gingen helpen, had ik me verheugd op een baanpost, maar aan de stop finish heb ik me ook erg goed vermaakt.
Er lagen bij ons aan de andere kant van het hek twee bochten die we goed konden zien, dus ik heb wel wat van de rally gezien.

Om de twintig a veertig auto's werden de tijden naar de rekenkamer doorgebeld. Dat levert misschien het effect op dat het op de site lijkt of er elke KP 30 uitvallen; de rest heeft die KP simpelweg nog niet gereden als de tijden van de eersten al online zijn.

En het uitvallen van Steven is aan zijn navi te wijten. Ronald brengt wel vaker wat ongeluk mee naar een nieuw team (geintje Ronald :wink: ).

Tot een andere keer :)

Max Huyse
MaxHuyse

Berichtdoor Biturbo » zo nov 07, 2004 22:47

Het was weer helemaal toppie!!
Dit jaar weer bij de proef Hengelo-Zuid gestaan, mooie dwarse acties, (soms te dwars), lekker weertje, nog een bandenwisselstje van Borgers (?)voor onze neus. Mooie afsluiting van het NL seizoen.

Ehm, vraagje voor de kenners; De vlam uit de uitlaat bij Laarhuis? Hoort dat? Ik heb het nl bij Haverkate niet kunnen waarnemen.
Biturbo

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden