rallyfan 5396 schreef:Ben wel benieuwd met welke WRC Van Deijne volgend jaar wil komen!
We zullen zien.
Ik heb gehoord de WRC van Henk Vossen
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
astra driver schreef:idd.. ikdenk dat geen 1 rallyorganisatie blij is met dit soort praktijken

SvenvanLaar schreef:Hallo allemaal
ivm studie in Groningen ben ik niet in staat om een informatiepakket te halen. Is er iemand die nog moet gaan en er een extra zou willen meenemen om die vervolgens naar mij te mailen? Dan wil ik wel een tientje overmaken.
Aangezien dit mijn 2e rally wordt, en ik alleen op de vrijdagavond kan zou ik graag nog wat advies willen m.b.t. het donker. Zijn er dingen die echt een must zijn om mee te nemen, een zaklamp bijvoorbeeld? En hoe gaat het met foto's maken, is flitsen toegestaan ect?
Alvast bedankt!
Mctank schreef:rallyfreak 97 schreef:Philip Cracco en Steffi Snaet met een Peugeot 207 Super 2000 2012
Ja hoor flinke tegenstander voor Hermen Kobus!
Ik denk niet dat Kobus hier veel tegenstand van zal hebben. Op het circuit ging het qua snelheid beter dan in de rally met Cracco
Rallycenter.nl schreef:heeft iemand al een tijdschema van zaterdag, of hoe laat begit de 1e kp op zaterdag.
Groetjes Matthijs
antoine schreef:Zullen ze dat stukje voor die boerderij meenemen, dat stukje bedoel je toch?
Eerlijk gezegd zie ik geen knipje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten