Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
autosport-media schreef:als je gaat tellen wie er in de verschillende kampioenschappen rijden kom ik al uit op 40 a 45 rijders, laat staan nog degene die er niet tussen staan ...
Dus de 50 moet zeker te halen zijn ?
Aartje schreef:autosport-media schreef:als je gaat tellen wie er in de verschillende kampioenschappen rijden kom ik al uit op 40 a 45 rijders, laat staan nog degene die er niet tussen staan ...
ik heb net op de site van de knaf gekeken en er staan er voor 3 kampioenschappen maar 21 deelnemers ingeschreven weet alleen niet hou up-to-date dat is
autosport-media schreef:als je gaat tellen wie er in de verschillende kampioenschappen rijden kom ik al uit op 40 a 45 rijders, laat staan nog degene die er niet tussen staan ...
MartijnB schreef:redwitch100 schreef:wat ik begrepen heb staat de lijst op 28 deelnemers, niet echt de moeite
En dan te bedenken dat een evenement toch minstens zo n 50 deelnemers nodig heeft om uberhaubt kostendekkend te kunnen draaien.
mitsufan3 schreef:MartijnB schreef:redwitch100 schreef:wat ik begrepen heb staat de lijst op 28 deelnemers, niet echt de moeite
En dan te bedenken dat een evenement toch minstens zo n 50 deelnemers nodig heeft om uberhaubt kostendekkend te kunnen draaien.
Aan de andere kant is er op deze manier genoeg ruimte op de Deel. 'Elk nadeel heb z'n voordeel'. Verder is het natuurlijk alleen maar vervelend voor de organisatie. Vergeleken met vorig jaar rond deze tijd, zou je nu niet verwachten dat er hier over anderhalve week een rally vereden gaat worden. Vrijwel geen berichtgeving en zelfs geen borden langs de wegen..
autosport-media schreef:Ik tel ook de 350z's, maar de 325i's rijden niet voor de punten ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten