Conrad Euregio Rally en Rallysprint 2008

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: grote jongens

Berichtdoor savrallying » wo okt 15, 2008 10:01

Stephan46 schreef:
bbf schreef:de grote jongens zullen wel naar de Condroz gaan valt op het zelfde weekend

Nee hoor ;) De Condroz is een weekje later, 8 en 9 november.

Kan wel zo zijn dat bijv. Wevers met een andere auto start dan de Focus.. We gaan het meemaken :)

Ik start zelf ook in de Euregio en in de Condroz. Het probleem is alleen dat de verkenningen van de Condroz het zelfde weekend zijn als de Euregio.
savrallying

Berichtdoor Wolter » wo okt 15, 2008 10:18

savrallying schreef:
Stephan46 schreef:
bbf schreef:de grote jongens zullen wel naar de Condroz gaan valt op het zelfde weekend

Kan wel zo zijn dat bijv. Wevers met een andere auto start dan de Focus.. We gaan het meemaken :)

Ik start zelf ook in de Euregio en in de Condroz. Het probleem is alleen dat de verkenningen van de Condroz het zelfde weekend zijn als de Euregio.

En hoe los jij dat op? Aanvraag gedaan om op andere data te verkennen, of laat je door iemand anders de notes maken?
Wolter

Berichtdoor savrallying » wo okt 15, 2008 10:49

Wolter schreef:
savrallying schreef:
Stephan46 schreef:

En hoe los jij dat op? Aanvraag gedaan om op andere data te verkennen, of laat je door iemand anders de notes maken?

Heb er een aanvraag voor gedaan ja. En als ik Euregio finish zijn we Nederlands Kampioen N3. Heutink kan ons niet meer inhalen. Heb in hun persbericht gelezen dat ze niet starten in de Euregio dus dan zijn we nu al kampioen:D.
savrallying

Berichtdoor markdevries » wo okt 15, 2008 10:52

Let wel op Sascha wat je zegt he ze zeggen altijd to finish first you first have to finish he, het is en blijft een mechanische sport :wink:
dwars gaan met een evo is zeer normaal :P , maar dwars gaan met een manta is leuker :lol:
markdevries

Berichtdoor savrallying » wo okt 15, 2008 10:54

markdevries schreef:Let wel op Sascha wat je zegt he ze zeggen altijd to finish first you first have to finish he, het is en blijft een mechanische sport :wink:

Ja dat weet ik! Maar in het persbericht van Heutink staat dat ze Condroz rijden in plaats van Euregio. Dus dan zijn we nu al kampioen.
savrallying

Berichtdoor markdevries » wo okt 15, 2008 10:56

savrallying schreef:
markdevries schreef:Let wel op Sascha wat je zegt he ze zeggen altijd to finish first you first have to finish he, het is en blijft een mechanische sport :wink:

Ja dat weet ik! Maar in het persbericht van Heutink staat dat ze Condroz rijden in plaats van Euregio. Dus dan zijn we nu al kampioen.

Ok idd dan maakt het niet uit of je finisht of uitvalt als Heutink de condroz rijdt, zeker niet als jullie in punten er al boven staan. Ik las net dat jullie de condroz ook rijden, maybe kunnen jullie het Heutink daar ook nog wel moeilijk maken dan.
dwars gaan met een evo is zeer normaal :P , maar dwars gaan met een manta is leuker :lol:
markdevries

Berichtdoor Wolter » wo okt 15, 2008 11:09

markdevries schreef:
savrallying schreef:

Ik las net dat jullie de condroz ook rijden, maybe kunnen jullie het Heutink daar ook nog wel moeilijk maken dan.

Je hebt wel humor!:D (grapje Sascha, grapje :wink:).

Maar een aanvraag gedaan om op een andere dag te verkennen, dat is nog geen uitsluitsel. Ben benieuwd of dat ook lukt.
Wolter

Berichtdoor savrallying » wo okt 15, 2008 14:44

markdevries schreef:
savrallying schreef:

Ok idd dan maakt het niet uit of je finisht of uitvalt als Heutink de condroz rijdt, zeker niet als jullie in punten er al boven staan. Ik las net dat jullie de condroz ook rijden, maybe kunnen jullie het Heutink daar ook nog wel moeilijk maken dan.

Ik rijd niet met de Seat in de Condroz maar met een Saxo Gr A. De Euregio wordt de laatste rally met de Seat. We gaan volgend jaar in iets anders rijden.
savrallying

Berichtdoor savrallying » wo okt 15, 2008 14:50

Wolter schreef:
markdevries schreef:
savrallying schreef:

Ik las net dat jullie de condroz ook rijden, maybe kunnen jullie het Heutink daar ook nog wel moeilijk maken dan.

Je hebt wel humor!:D (grapje Sascha, grapje :wink:).

Maar een aanvraag gedaan om op een andere dag te verkennen, dat is nog geen uitsluitsel. Ben benieuwd of dat ook lukt.

Mocht dat niet lukken dan gaat Chris alleen verkennen met zijn vrouw waar hij jaren mee heeft gereden. Moet ik alleen de note's even overnemen. Het is natuurlijk niet ideal als ik de proeven niet heb gezien maarja dan is het niet anders. Mischien mogen we ze 1 keer na rijden.
savrallying

Berichtdoor Sanderboy » wo okt 15, 2008 15:55

erikjan schreef:de publieksproef Diamantstraat is in mijn ogen geknipt voor een heel stel Porsche 996/ 997 rallyauto's ;-)

dus wie weet :lol:

jan van de marel rijd het sprint kampioenschap.
dus denk dat hij wel in de sprint verschijnd
Sanderboy

Berichtdoor 2rallyman1 » wo okt 15, 2008 16:02

Vorig jaar 11 WRC's! zal het dit jaar helaas niet worden :(
2rallyman1

tja

Berichtdoor Starkoo » wo okt 15, 2008 16:29

2rallyman1 schreef:Vorig jaar 11 WRC's! zal het dit jaar helaas niet worden :(
teller staat nu op 2, Boers erbij dat zeker, misschien lammersen weer, pa kuipers, wevers, kuipers junior, kesper??? beide britten ??? Temmink dan houd het denk ik op.

Is het niet beter dan Hengelo volgende seizoen 2 weken later is dan de condroz rally ????
Starkoo

Re: tja

Berichtdoor Sanderboy » wo okt 15, 2008 16:40

Starkoo schreef:
teller staat nu op 2, Boers erbij dat zeker, misschien lammersen weer, pa kuipers, wevers, kuipers junior, kesper??? beide britten ??? Temmink dan houd het denk ik op.

Is het niet beter dan Hengelo volgende seizoen 2 weken later is dan de condroz rally ????

boers en van iersel beide ingeschreven al een tijdje geleden
de britten rijden dan meestal een wedstrijd in eigen land
Sanderboy

Berichtdoor Niels van de Poll » wo okt 15, 2008 16:41

Coffey en Turnbull rijden beide de Euregio niet!
Niels van de Poll

Re: tja

Berichtdoor nkroeze » wo okt 15, 2008 16:45

Starkoo schreef:

Lammersen? Gaat ie zelf sturen ja? Dat wil ik zien! :P :P :P
nkroeze

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden