CONRAD Euregio Rally en Twenterallysprint Hengelo 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor pedduhwick » vr sep 24, 2010 18:34

Stefan, bedoel je die proef die bij Enter finishte?
pedduhwick

Berichtdoor djgando » vr sep 24, 2010 22:26

Sjeik1981 schreef:Das heel duidelijk, opzich wel jammer. Was denk ik wel een mooie aanvulling op het pakket proeven geweest. Twee industrie en stuk of 5 landelijke proeven.
Vind Hengelo een van de best georganiseerde wedstrijden uit Nederland. Dit jaar weer sinds lange tijd ook de zaterdag mee pakken.

Het is inderdaad heel jammer dat dat niet door gaat, maar ik denk dat er voor volgend jaar eens naar een andere proef gekeken moet worden. Een jaar of 10 terug is er ook een proef gehouden achter bij Glaneburg. Ik zou het erg mooi en gaaf vinden als die proef er weer in zou komen. Dit valt heel goed te realiseren, aangezien dit net buiten het dorp is en er genoeg andere uitvalswegen zijn. Bij komend voordeel is ook dat dit goed gelegen ligt t.a.v Hengelo -Zuid, bijna direct aan de A35. Misschien iets voor volgend jaar....

mvg

Martijn
djgando

Berichtdoor TWENGELTJE » za sep 25, 2010 8:31

Willen de deelnemers die wensen hebben op gebied van de service deze melden via service@twenterally.nl
Graag niet te lang mee wachten zodat we op tijd weten waar we aan toe zijn
TWENGELTJE

Berichtdoor stefan » za sep 25, 2010 10:24

pedduhwick schreef:Stefan, bedoel je die proef die bij Enter finishte?

ik bedoel die proef daar waar Rene Kuipers geloof ik de wedstrijd won! Toen Jan de Winkel nog reed in de S12....
stefan

Berichtdoor stefan » za sep 25, 2010 10:26

djgando schreef:
Sjeik1981 schreef:Das heel duidelijk, opzich wel jammer. Was denk ik wel een mooie aanvulling op het pakket proeven geweest. Twee industrie en stuk of 5 landelijke proeven.
Vind Hengelo een van de best georganiseerde wedstrijden uit Nederland. Dit jaar weer sinds lange tijd ook de zaterdag mee pakken.

Het is inderdaad heel jammer dat dat niet door gaat, maar ik denk dat er voor volgend jaar eens naar een andere proef gekeken moet worden. Een jaar of 10 terug is er ook een proef gehouden achter bij Glaneburg. Ik zou het erg mooi en gaaf vinden als die proef er weer in zou komen. Dit valt heel goed te realiseren, aangezien dit net buiten het dorp is en er genoeg andere uitvalswegen zijn. Bij komend voordeel is ook dat dit goed gelegen ligt t.a.v Hengelo -Zuid, bijna direct aan de A35. Misschien iets voor volgend jaar....

mvg

Martijn

ik zou zeggen: Mail het de organisatie van de rally!
stefan

tja

Berichtdoor Starkoo » za sep 25, 2010 12:11

Nieuwe proefen, is toch nog steeds de bedoeling dat er proefen komen in duitsland? dan pas andere optie.

Maar ja proef maken kan iedereen maar dan moet het wel kunnen, er komt zoveel meer bij kijken!

Ja kp Hoeve: dat idd had ik in het verleden ook al, die is er nu, toch had ik hem anders en langer gemaakt, maar ja het kan bijna niet omdat je dan in het Gelderse komt, denk dat rally in het Needse-achterveld niet gewenst is!

Natuur en rally gaat in Nederland helaas niet samen, eigenlijk is het onzin omdat het maar 1 keer per jaar is, maar ja zijn er in Nederland teveel van andere meningen!

Kp hoeve: die proef ligt nu eigenlijk al in mijn achtertuin, 2 min of zo rijden en ik ben er al!
Laatst bijgewerkt door Starkoo op za sep 25, 2010 13:53, in totaal 1 keer bewerkt.
Starkoo

Re: tja

Berichtdoor whemink » za sep 25, 2010 12:33

Wat wil je nu zeggen? Nogmaals en dan in normale nederlandse zinnen a.u.b.
whemink

Re: tja

Berichtdoor Mazzo » za sep 25, 2010 14:44

Starkoo schreef:Nieuwe proefen, is toch nog steeds de bedoeling dat er proefen komen in duitsland? dan pas andere optie.

Maar ja proef maken kan iedereen maar dan moet het wel kunnen, er komt zoveel meer bij kijken!

Ja kp Hoeve: dat idd had ik in het verleden ook al, die is er nu, toch had ik hem anders en langer gemaakt, maar ja het kan bijna niet omdat je dan in het Gelderse komt, denk dat rally in het Needse-achterveld niet gewenst is!

Natuur en rally gaat in Nederland helaas niet samen, eigenlijk is het onzin omdat het maar 1 keer per jaar is, maar ja zijn er in Nederland teveel van andere meningen!

Kp hoeve: die proef ligt nu eigenlijk al in mijn achtertuin, 2 min of zo rijden en ik ben er al!

Oh dat bedoel je ...... :shock:
Mazzo

Berichtdoor TWENGELTJE » za sep 25, 2010 16:48

Ach die autocrossers zijn soms wat............. :roll:
TWENGELTJE

???

Berichtdoor Starkoo » za sep 25, 2010 19:11

TWENGELTJE schreef:Ach die autocrossers zijn soms wat............. :roll:

Wat bedoel je ??? Dat ze niet opgeven :P

Kp Neede zal wel een droom blijven.

Heb altijd wel zin in de Hengelo rally, is gelukkig nooit gelijk met een nk autocross :P

En ja er komt veel crossvolk naar de Hengelo rally, jammer dat de demo's niet meer mogen!
Starkoo

Berichtdoor Ruud_Enschede » ma sep 27, 2010 14:07

Ja die demo's waren altijd erg gaaf met die cross auto's. Ik lees hier dat het niet meer MAG.

Van wie mag dit dan niet meer. Ik zit me al jaren af te vragen waarom dit niet meer gebeurt. Laatste keer was geloof ik in 2005 of 2006. Mooie demo op het makro terrein met crossauto's, karts en een golf R32 die er niet echt aan te pas kwam:)

Als je het hebt over een publieksproef wat het op het makro terrein degelijk is, dan moet zo'n demo toch kunnen lijkt me??
Ruud_Enschede

Berichtdoor Starkoo » ma sep 27, 2010 18:00

Ruud_Enschede schreef:Ja die demo's waren altijd erg gaaf met die cross auto's. Ik lees hier dat het niet meer MAG.

Van wie mag dit dan niet meer. Ik zit me al jaren af te vragen waarom dit niet meer gebeurt. Laatste keer was geloof ik in 2005 of 2006. Mooie demo op het makro terrein met crossauto's, karts en een golf R32 die er niet echt aan te pas kwam:)

Als je het hebt over een publieksproef wat het op het makro terrein degelijk is, dan moet zo'n demo toch kunnen lijkt me??

Dacht dat het een verzekerings kwestie was, auto's zonder apk.
Starkoo

Berichtdoor RG-Rallysport » ma sep 27, 2010 18:51

Klopt , dat was begin van het jaar in enkhuizen ook het geval. Alleen auto's met verzekering en apk mochten daar de demo geven in het geval van enkhuizen betekende dit alleen rally auto's.

Het risico dat er iets gebeurt is te groot en als er iets gebeurt dan word het een vervelende kwestie wie moet gaan betalen etc etc.
RG-Rallysport

Berichtdoor Ruud_Enschede » di sep 28, 2010 7:20

Ja ok dan is het wel begrijpelijk maar wel erg jammer want was erg gaaf en ideaal om de lege momenten van zo'n publieksproef op te vullen.

Weet iemand trouwens of de proef bij de waarbeek (die uiteindelijk de snelweg overgaat) ook weer op dezelfde wijze verreden wordt?? Duurt namelijk nog zo lang totdat we het infopakket krijgen en wil me eigenlijk al een beetje voorbereiden wat betreft de proeven en plekken die we gaan bezoeken.
Ruud_Enschede

Berichtdoor official No. 27768 » di sep 28, 2010 14:05

Misschien kan/wil er wel iemand (die niet meedoet) komen testen of is dat verzekeringstechnisch lastig?
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden