Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sjeik1981 schreef:Das heel duidelijk, opzich wel jammer. Was denk ik wel een mooie aanvulling op het pakket proeven geweest. Twee industrie en stuk of 5 landelijke proeven.
Vind Hengelo een van de best georganiseerde wedstrijden uit Nederland. Dit jaar weer sinds lange tijd ook de zaterdag mee pakken.
djgando schreef:Sjeik1981 schreef:Das heel duidelijk, opzich wel jammer. Was denk ik wel een mooie aanvulling op het pakket proeven geweest. Twee industrie en stuk of 5 landelijke proeven.
Vind Hengelo een van de best georganiseerde wedstrijden uit Nederland. Dit jaar weer sinds lange tijd ook de zaterdag mee pakken.
Het is inderdaad heel jammer dat dat niet door gaat, maar ik denk dat er voor volgend jaar eens naar een andere proef gekeken moet worden. Een jaar of 10 terug is er ook een proef gehouden achter bij Glaneburg. Ik zou het erg mooi en gaaf vinden als die proef er weer in zou komen. Dit valt heel goed te realiseren, aangezien dit net buiten het dorp is en er genoeg andere uitvalswegen zijn. Bij komend voordeel is ook dat dit goed gelegen ligt t.a.v Hengelo -Zuid, bijna direct aan de A35. Misschien iets voor volgend jaar....
mvg
Martijn
Starkoo schreef:Nieuwe proefen, is toch nog steeds de bedoeling dat er proefen komen in duitsland? dan pas andere optie.
Maar ja proef maken kan iedereen maar dan moet het wel kunnen, er komt zoveel meer bij kijken!
Ja kp Hoeve: dat idd had ik in het verleden ook al, die is er nu, toch had ik hem anders en langer gemaakt, maar ja het kan bijna niet omdat je dan in het Gelderse komt, denk dat rally in het Needse-achterveld niet gewenst is!
Natuur en rally gaat in Nederland helaas niet samen, eigenlijk is het onzin omdat het maar 1 keer per jaar is, maar ja zijn er in Nederland teveel van andere meningen!
Kp hoeve: die proef ligt nu eigenlijk al in mijn achtertuin, 2 min of zo rijden en ik ben er al!
TWENGELTJE schreef:Ach die autocrossers zijn soms wat.............
Ruud_Enschede schreef:Ja die demo's waren altijd erg gaaf met die cross auto's. Ik lees hier dat het niet meer MAG.
Van wie mag dit dan niet meer. Ik zit me al jaren af te vragen waarom dit niet meer gebeurt. Laatste keer was geloof ik in 2005 of 2006. Mooie demo op het makro terrein met crossauto's, karts en een golf R32 die er niet echt aan te pas kwam:)
Als je het hebt over een publieksproef wat het op het makro terrein degelijk is, dan moet zo'n demo toch kunnen lijkt me??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten