Exotic Green Rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rallyboy » za mei 05, 2007 20:24

ze hadden beter het geld dat ze betaald hebben om P. Tsjoen vorig jaar te laten komen, dit jaar in het evenement kunnen steken.

en ze vragen al zoveel entree voor het evenement, het is notabene het duurste evenement van Nederland, waar blijft dat geld dan.
rallyboy

Berichtdoor larson » za mei 05, 2007 20:32

en niet alleen het duurste van nederland! volgens mij was het vorig jaar nog duurder dan een dagje WRC in duitsland....
larson

Berichtdoor Cootje » za mei 05, 2007 21:02

Mij maak het niet uit hoe duur het is of wordt zolang het maar doorgaat. Ik heb in heel mijn leven het 1 keer gemist en dat vind ik al genoeg.
Cootje

Berichtdoor erikjan » za mei 05, 2007 21:28

ik snap iets niet...

deelnemers in de top rijden rond in auto's met een dagwaarde van >300k, (S12, Focus 06) en dan kan een evenement waar die auto's dan in starten een budget op 20.000 euro na niet rond breien...

rare wereld, die rallysport :wink:
erikjan

Berichtdoor Cootje » za mei 05, 2007 22:46

larson schreef:en niet alleen het duurste van nederland! volgens mij was het vorig jaar nog duurder dan een dagje WRC in duitsland....

Uhmm... de proeven op zaterdag waren €8,-, de proeven op zondag waren €5,-, een dagkaart voor zaterdag was €20,-, een dagkaart voor zondag waren €15,- en een weekendkaart was €30,- dacht ik.
Cootje

Berichtdoor cvgn » za mei 05, 2007 22:49

Jochem schreef:
Laat hem alsjeblieft blijven het probleem met de hedendaagse rally`s is tegenwoordig : er komen wel genoeg toeschouwers en rijders maar de sponsoren blijven weg.

Ik hoop dat ie blijft het zou zonde zijn als hij zou verdwijnen.

Toevallig HH & L geen bedragje over voor de raly, Jochem? :roll:

groetjes uit Roosendaal
Carine van Gastel
cvgn

Berichtdoor mmrizio » za mei 05, 2007 22:54

Ik kreeg de afgelopen jaren ook een wrang gevoel bij de prijzen. Maar het zou toch zonde zijn als de rally niet meer door kan gaan.

Zullen we in dit topic proberen de cynische opmerkingen achterwege te laten? In deze zware tijd zit de organisatie daar vast niet op te wachten.

Maurice
mmrizio

Berichtdoor John » za mei 05, 2007 23:37

mmrizio schreef:Ik kreeg de afgelopen jaren ook een wrang gevoel bij de prijzen. Maar het zou toch zonde zijn als de rally niet meer door kan gaan.

Zullen we in dit topic proberen de cynische opmerkingen achterwege te laten? In deze zware tijd zit de organisatie daar vast niet op te wachten.

Maurice

Lijkt mij ook Maurice, sterkte daar in Brabant
John

Berichtdoor Olde Meule » za mei 05, 2007 23:56

En zo zeggen de rijders onder elkaar dat er nog veelste weinig rally's in Nederland worden verreden, waar moet het dan heen?!
Olde Meule

Berichtdoor YellowLeonVT » zo mei 06, 2007 8:18

Olde Meule schreef:En zo zeggen de rijders onder elkaar dat er nog veelste weinig rally's in Nederland worden verreden, waar moet het dan heen?!

Naar de oosterburen.. En dat wordt steeds meer gedaan.. Het inschrijfgeld is er ook goed te doen...
YellowLeonVT

Berichtdoor topsport » zo mei 06, 2007 8:37

Ik weet dat het makkelijk praten is vanaf de zijlijn maar hier mijn advies aan meneer John Elst,
Ga als eerste terug naar een 1-dag evenement, dit scheelt al een hele berg in de kosten.
Verlaag de toegangsprijzen naar een euro of 10-12 waardoor er weer meer mensen zullen gaan kijken.
Ga ook eens praten met de gemeente Etten-Leur.
Die hebben volgens mij toch 3 miljoen euries over op de begroting en samen met wat bedrijven in en om Etten-Leur (die zijn er genoeg hier) moet het toch lukken om die middenklasser op tafel te leggen.
topsport

Berichtdoor kraats » zo mei 06, 2007 9:21

erikjan schreef:ik snap iets niet...

deelnemers in de top rijden rond in auto's met een dagwaarde van >300k, (S12, Focus 06) en dan kan een evenement waar die auto's dan in starten een budget op 20.000 euro na niet rond breien...

rare wereld, die rallysport :wink:

Als je een beetje opgelet zo hebben, had je kunnen opmeken dat er rijders zijn met dure auto's die iedere wedstrijd sponsoren. En dat is in totaal meer dan een middenklasser. Dus uit je niet zo ondankbaar.

Edit: Ik denk dat een stichting moet werken als een bedrijf waarbij geld ontvangen niet het grootste probleem is maar dat geld houden veel moeilijker is.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor StevenK » zo mei 06, 2007 9:48

erikjan schreef:ik snap iets niet...

Diezelfde deelnemers investeren ook fors in de diverse wedstrijden.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor John » zo mei 06, 2007 10:11

topsport schreef:Ik weet dat het makkelijk praten is vanaf de zijlijn maar hier mijn advies aan meneer John Elst,
Ga als eerste terug naar een 1-dag evenement, dit scheelt al een hele berg in de kosten.
Verlaag de toegangsprijzen naar een euro of 10-12 waardoor er weer meer mensen zullen gaan kijken.
Ga ook eens praten met de gemeente Etten-Leur.
Die hebben volgens mij toch 3 miljoen euries over op de begroting en samen met wat bedrijven in en om Etten-Leur (die zijn er genoeg hier) moet het toch lukken om die middenklasser op tafel te leggen.

Terug naar 1 dag lijkt mij voor hun ook de beste optie. Heb je zowat die 20 mille alweer dicht getimmerd.
John

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo mei 06, 2007 11:44

antoine schreef:Om een kleine middenklasser stond er toch? Dus een eurotje of 20000??? :oops:

Er wordt over een mooie middenklasser gesproken. Wat kost dat tegenwoordig? 20.000 euro? Een mooie dan, hè!!
Ton Van Spanje

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden