Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
door Peer » ma mei 01, 2006 11:50
Wolter schreef:erikjan schreef:Holkers schreef:Jemig wat een journalistisch hoogtepunt zeg dat commentaar... En dan de reclame vooraf, FBTO met autoschade verzekering, goede keuze telegraaf !
ja, ik kon me gisteravond toen ik het op de Telegraaf-site las nog net inhouden om hier erover te gaan posten...
blijkt wel weer dat rallysport jammer maar helaas METEEN in het nieuws komt bij negetieve ontwikkelingen.
Was ook op RTL7, met een citroën meende ik. Bij een programma als ''een gevaar op de weg'' of iets dergelijks. Ik zag het tijdens koppensnellers op talpa. Het commentaar tijdens het filmpje: ''Normaal is zo'n soort crash heel erg, maar dit is rallysport, en daar hoort het bij.''
Het ongeval in Tasmanie betrof een Japanse 2004 Mini.
-
Peer
-
door Wolter » ma mei 01, 2006 12:12
Peer schreef:Wolter schreef:erikjan schreef:Holkers schreef:Jemig wat een journalistisch hoogtepunt zeg dat commentaar... En dan de reclame vooraf, FBTO met autoschade verzekering, goede keuze telegraaf !
ja, ik kon me gisteravond toen ik het op de Telegraaf-site las nog net inhouden om hier erover te gaan posten...
blijkt wel weer dat rallysport jammer maar helaas METEEN in het nieuws komt bij negetieve ontwikkelingen.
Was ook op RTL7, met een citroën meende ik. Bij een programma als ''een gevaar op de weg'' of iets dergelijks. Ik zag het tijdens koppensnellers op talpa. Het commentaar tijdens het filmpje: ''Normaal is zo'n soort crash heel erg, maar dit is rallysport, en daar hoort het bij.''
Het ongeval in Tasmanie betrof een Japanse 2004 Mini.
Joh.
Ik doelde op deze zin: ''blijkt wel weer dat rallysport jammer maar helaas METEEN in het nieuws komt bij negetieve ontwikkelingen.''
-
Wolter
-
-
Keer terug naar Wedstrijden