Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Wim Salabim schreef:En de deelnemerslijst wordt toch al niet zo flauw, want Paddy White kwam hier toch ook een keer rijden of niet?
larsjuhhh schreef:op de site van Pieter Tjoen staat dat bij de BHV gaat rijden dit jaar!!!!
dan krijgen de Nederlanders het denk zwaar te verduren
pipo schreef:Inderdaad Gunther Monnens en ik met de ex Abbring celica waarmee hij op kop stond in bocholt ...
En Jacques auto afschrijven wens ik niemand ! En wat Tsjoen betreft waarschijnlijk niet ,ik zou op zijn kalender gean staat maken ,Flandres reed hij ook niet en evenmin Ieper ook niet dus ..
Ik vraag het Eddy zijne co eens ..
larsjuhhh schreef:op de site van Pieter Tjoen staat dat bij de BHV gaat rijden dit jaar!!!!
dan krijgen de Nederlanders het denk zwaar te verduren
nkroeze schreef:Amazone schreef:Wout de Klerk schreef:Altijd wel wat zijn de kleine oneffenheden waar een ieder wel eens last van heeft, van de grote financieele problemen heeft de uitgevoerde rally geen problemen van ondervonden ( op de organisatie dus na ), dus ik begrijp in dat opzicht de opluchting nog niet, dat de rally gelukkig weer terug is bij enz.....
Okee, Wout, ik begrijp het...tuurlijk zijn er altijd "kleine oneffenheden" geeft ook niet, is ook weer de uitdaging, toch?
Maar ik vind het heel tof voor de organisatie dat ze na vorig jaar dit jaar met frisse moed aan een heel aantrekkelijk evenement kunnen gaan werken:
-(waarschijnlijk) in Etten Leur waar ze meer dan welkom zijn
-met supergave proeven, waaronder de "ouderwets spannende" Nacht van Achtmaal.
Daar wil toch iedere deelnemer bij zijn?
En het is geen opluchting, maar meer enthousiasme over alle nieuwe ontwikkelingen omdat ik denk dat ze op de goede weg zijn!!! Hopelijk gaan ze het redden!
Ik snap niet waar dat enthousiasme dan echt vandaan komt. Ik vraag me net als Wout af waar daadwerkelijk die strop vandaan komt.
Immers, zij hebben vorig jaar dusdanige bedragen aan entree geheven om extra inkomsten te genereren....
Het publiek was niet bereid om het te betalen, dan laten we de deelnemers maar weer bloeden? Uiteraard is dat de makkelijkste groep slachtoffers.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 46 gasten