Hans Weijs met Fabia WRC

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Jan » vr apr 01, 2005 10:50

admin schreef:
Subaru Rullezzz!!! schreef:Hoorde vorige maand al zoiets dat Ger Haverkate toch inderdaad met een cordoba WRC gaat rijden, het zou om deze gaan:

Er moest nog het 1 en ander aan gedaan worden mar rond de Golden Tulip Rally zal hij wel klaar zijn.

En Hans Weijs met een Fabia WRC :!: :|

:mrgreen:

De auto op de foto van jouw is de oude auto van Mathias Kahle dat is geen EVO 3. De auto waar Ger mee gaat rijden is een EVO 3 uit het oostblok.

Shit :oops: :lol:
Jan

Berichtdoor StevenK » vr apr 01, 2005 11:03

Ik had net Hans aan de telefoon: hij gaat echt morgen naar Madeira om een auto te halen.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor admin » vr apr 01, 2005 11:15

StevenK schreef:Ik had net Hans aan de telefoon: hij gaat echt morgen naar Madeira om een auto te halen.

Of een kabelboom??
admin
Site Admin

Berichtdoor StevenK » vr apr 01, 2005 12:02

admin schreef:
StevenK schreef:Ik had net Hans aan de telefoon: hij gaat echt morgen naar Madeira om een auto te halen.

Of een kabelboom??

Nee, een hele auto.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Christophe » vr apr 01, 2005 12:04

Rallyinfo.nl denkt er anders over ... ga daar maar eens gaan lezen ! :wink:
Christophe

Berichtdoor rallyboy » vr apr 01, 2005 12:14

admin schreef:
StevenK schreef:
admin schreef:
Niels2 schreef:Vet! Wordt dan een mooie strijdt met Haverkate in z'n Cordoba EVO 3.

Dat mocht nog niet naar buiten komen!!!! De eerste wedstrijd zullen we zeker nog met de Ibiza afleggen en later dit seizoen zal de Cordoba pas worden ingezet! 8) Hij staat nu ook al weer 1 jaar in de schuur dus word tijd dat er mee gereden word.

Volgens mij heb ik laatste nog ergens een persbericht van Seat gezien ?
[quote]
Seat WRC in Nederlands rallykampioenschap

Media maart/april zal Seat Nederland in samenwerking met het Haverkate Rallyteam een Seat Cordoba WRC inzetten in het Nederlands Rallykampioenschap.

Het betreft de laatste evolutie, een Evo 3.

Vorig jaar om deze tijd stond er ook al een foto op deze site van een cordoba evo 3 met bestickering en naam van de heer Haverkate

was toen ook een goede 1 april grap,

maar we zullen afwachten, zou leuk zijn,evenals dat weijs een fabia wrc komt.

De Groeten Marcel
rallyboy

Berichtdoor Wolter » vr apr 01, 2005 13:39

Ik vind het allemaal te mooi om waar te zijn eigenlijk. Maar ik zal dus morgen wel zien wat er wel en wat er niet waar is. :)
Wolter

Berichtdoor David Westenbrink » vr apr 01, 2005 14:05

Mensen, goed nieuws! 2005 wordt nog heftiger. Misschien hebben een paar het al vernomen, maar ondergetekende gaat de oude Fiesta S1600 van AstraRacing (Latvala) berijden. Vanavond presentatie aan de amsteldijk 217 in amsterdam!
David Westenbrink

Berichtdoor mafiabaas101 » vr apr 01, 2005 14:23

Wolter schreef:Ik vind het allemaal te mooi om waar te zijn eigenlijk. Maar ik zal dus morgen wel zien wat er wel en wat er niet waar is. :)

vandaag neem ik niet zoveel 'zereneus' :) :D :roll:
mafiabaas101

Berichtdoor V.D.G Rally team » vr apr 01, 2005 16:18

rallyboy schreef:
admin schreef:
StevenK schreef:
admin schreef:
Niels2 schreef:Vet! Wordt dan een mooie strijdt met Haverkate in z'n Cordoba EVO 3.

Dat mocht nog niet naar buiten komen!!!! De eerste wedstrijd zullen we zeker nog met de Ibiza afleggen en later dit seizoen zal de Cordoba pas worden ingezet! 8) Hij staat nu ook al weer 1 jaar in de schuur dus word tijd dat er mee gereden word.

Volgens mij heb ik laatste nog ergens een persbericht van Seat gezien ?
Seat WRC in Nederlands rallykampioenschap

Media maart/april zal Seat Nederland in samenwerking met het Haverkate Rallyteam een Seat Cordoba WRC inzetten in het Nederlands Rallykampioenschap.

Het betreft de laatste evolutie, een Evo 3.

Vorig jaar om deze tijd stond er ook al een foto op deze site van een cordoba evo 3 met bestickering en naam van de heer Haverkate

was toen ook een goede 1 april grap,

maar we zullen afwachten, zou leuk zijn,evenals dat weijs een fabia wrc komt.

De Groeten Marcel

Weijsin een skoda ???? en dat in het nieuws op een dag als deze 1 april.
Dan heeft ie de lotto gewonnen ???? Ik hev afgelopen seizoen in amsterdam met een monteur gesproken van zijn team. En toen was het buget al ver ten einde. En nu heeft zijn eigen golf helemaal opnieuw op gebouwd. Het zal wel een grap zijn.
V.D.G Rally team

Berichtdoor Jan » vr apr 01, 2005 18:43

Weijs in een skoda ???? en dat in het nieuws op een dag als deze 1 april.
Dan heeft ie de lotto gewonnen ???? Ik hev afgelopen seizoen in amsterdam met een monteur gesproken van zijn team. En toen was het buget al ver ten einde. En nu heeft zijn eigen golf helemaal opnieuw op gebouwd. Het zal wel een grap zijn.

Duhu :wink:
Jan

Berichtdoor supermario » vr apr 01, 2005 20:22

Ik hev afgelopen seizoen in amsterdam met een monteur gesproken van zijn team. En toen was het buget al ver ten einde. En nu heeft zijn eigen golf helemaal opnieuw op gebouwd. Het zal wel een grap zijn.

Dan ben ik wel erg benieuwd wie je hebt gesproken want wij (ik en peter) doen daar al helemaal gaan uitspraken over.

En budget....tja ...is altijd op altijd te weinig en nooit genoeg.

:shock:
supermario

Berichtdoor V.D.G Rally team » vr apr 01, 2005 20:53

supermario schreef:Ik hev afgelopen seizoen in amsterdam met een monteur gesproken van zijn team. En toen was het buget al ver ten einde. En nu heeft zijn eigen golf helemaal opnieuw op gebouwd. Het zal wel een grap zijn.

Dan ben ik wel erg benieuwd wie je hebt gesproken want wij (ik en peter) doen daar al helemaal gaan uitspraken over.

Tja en toch hebben we iemand van het team gesproken en die wist ook te vertellen als hans schade zou rijden of de motor op blazen tijdens die wedstrijd dat het dan over zou zijn dat jaar. En dit vertelde een oudere man uit het gezelschap van het weijs team. Dan moet jij weten wie dat was.
V.D.G Rally team

Berichtdoor StevenK » za apr 02, 2005 7:19

V.D.G Rally team schreef:
supermario schreef:Ik hev afgelopen seizoen in amsterdam met een monteur gesproken van zijn team. En toen was het buget al ver ten einde. En nu heeft zijn eigen golf helemaal opnieuw op gebouwd. Het zal wel een grap zijn.

Tja en toch hebben we iemand van het team gesproken en die wist ook te vertellen als hans schade zou rijden of de motor op blazen tijdens die wedstrijd dat het dan over zou zijn dat jaar. En dit vertelde een oudere man uit het gezelschap van het weijs team. Dan moet jij weten wie dat was.

Peter,

Ik denk niet dat alles wat opa vertelt zomaar klakkeloos aan moet nemen :)
StevenK
Site Admin

Berichtdoor V.D.G Rally team » za apr 02, 2005 12:58

StevenK schreef:
V.D.G Rally team schreef:

Peter,

Ik denk niet dat alles wat opa vertelt zomaar klakkeloos aan moet nemen :)

Steven ken jij die man dan goed.
Ik kan redelijk met die man over weg denk niet dat ie onzin verteld.
Maar dat maakt niet uit ik hoop dat hans een fabia heeft.
Maar je weet wel er zijn ook grote teams die zich groter voordoen dan ze zijn mede om zo het bedrijfs leven te laten zien.
V.D.G Rally team

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden