Klopt, en waarom zouden mensen sprints kiezen? Juist vanwege een kortere wedstrijd, waardoor de kosten gedrukt worden! En omdat het allemaal op 1 dag is en ook op 1 dag te doen is!
Anders krijg je sprints die vergelijkbaar zijn met de Barneveld rally, en dan wordt het verschil tussen rally's en sprints te klein!
Ik zie het NSK wel degelijk als een leer & opstart kampioenschap, dat er rijders zijn die daar anders over denken, niks mis mee! Overigens is dat ook wel de reden dat ik het eens ben met de regel dat je als je top 3 NSK wordt, niet het jaar erop mee kan doen voor de punten.
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl "Alles voor de kijkcijfers"
De meerdere van de rijders doen van wege de kosten en de tijd die het met zich mee brengt. Meestal met een rally moeten de service monteurs ook minimaal een dag vrij nemen. En wat betreft de kosten als je met een heel team gaat ben je al gauw met inschrijfkosten € 1000,- verder en dan heb je zelf nog een caravan bij om te overnachten. en dan heb je het nog niet over slijtage van auto en banden. En wat betreft kampioenschap daar vald voor de meeste toch niets te halen.
Reportage over Elmar Rally Hulst 2005, met interview met Nico Biesheuvel.
Positieve actie, met oa. uitleg een beelden van het draaiboek. Prima in mijn gevoel, ik denk dat de gemiddelde kijker, dus niet de Sebasjes e.d., op deze manier wat meer idee krijgen over wat Biesheuvel doet om er een leuk en veilig evenement van te maken.
Rallysprints zijn naar mijn mening geen "schooljaren" om later rally's te gaan rijden.
Volgens mij zijn sprints op zichzelf staande evenementen die een eigen soort van publiek en deelnemers trekken.
================================
Dat jij dat vind is mooi maar daarvoor is vroeger wel het sprinten ontstaan....
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....