Conrad Euregio Rally en Rallysprint 2008

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor PatrickTwente » di okt 14, 2008 20:48

ik denk dat kunnen fluiten naar toppers maar had zkr verwacht dat van merksteijn Heneglo wel deed. (Thuisrally) Maar niks is zkr denk ik altijd
PatrickTwente

Berichtdoor erikjan » di okt 14, 2008 21:13

de publieksproef Diamantstraat is in mijn ogen geknipt voor een heel stel Porsche 996/ 997 rallyauto's ;-)

dus wie weet :lol:
erikjan

Berichtdoor Red_Spike » di okt 14, 2008 21:35

erikjan schreef:de publieksproef Diamantstraat is in mijn ogen geknipt voor een heel stel Porsche 996/ 997 rallyauto's ;-)

Is die nog hetzelfde dan? Zijn er eigenlijk andere proeven veranderd?
Red_Spike

Berichtdoor erikjan » di okt 14, 2008 21:40

Red_Spike schreef:
erikjan schreef:de publieksproef Diamantstraat is in mijn ogen geknipt voor een heel stel Porsche 996/ 997 rallyauto's ;-)

Is die nog hetzelfde dan? Zijn er eigenlijk andere proeven veranderd?

zolang er een rally in Hengelo wordt verreden, zit die proef er toch al in :roll:

ik kan me nog de doorkomst van de Quattro van John Bosch herinneren in 1985 :D
erikjan

grote jongens

Berichtdoor bbf » di okt 14, 2008 21:48

de grote jongens zullen wel naar de Condroz gaan valt op het zelfde weekend
bbf

Re: grote jongens

Berichtdoor Stephan46 » di okt 14, 2008 21:51

bbf schreef:de grote jongens zullen wel naar de Condroz gaan valt op het zelfde weekend

Nee hoor ;) De Condroz is een weekje later, 8 en 9 november.

Kan wel zo zijn dat bijv. Wevers met een andere auto start dan de Focus.. We gaan het meemaken :)
Stephan46

Re: grote jongens

Berichtdoor briljant » di okt 14, 2008 21:58

bbf schreef:de grote jongens zullen wel naar de Condroz gaan valt op het zelfde weekend
Nee de Condroz is een week later, alleen de verkenning valt gelijk met de Euregio rally

Uit het reglement van de Condroz Rally
"De verkenningen mogen gebeuren slechts op 1 november van 8 tot 22u00, en de 2 november 2008 tussen 8 tot 22u00"
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor djgando » di okt 14, 2008 22:18

Dennis Abrahams schreef:
stefan schreef:
lange6 schreef:
als ik t goed heb komen zowel vader als zoon niet rijden in hengelo maar zijn de 3evo's verhuurd voor deze rally

reken er maar wel op! denk je dat ze hun thuiswedstrijd(ze komen notabene uit hengelo) laten schieten? haha die komen wel aan de start! hebben ze trouwens ineens 3 evo's??? ik dnek nog steeds 2... en daar rijden vader en zoon v.d. Linde in als ik me niet vergis.

Beste Stefan,
Sorry dat ik je hoop de grond in moet boren maar de kans dat de twee Peters met de Focussen in Hengelo zullen starten is inderdaad vrij klein.
Het is daarentegen wél de bedoeling om met de 3 "verhuur-Evo's" (want het zijn er inderdaad 3) in Hengelo aan de start te verschijnen.
De uiteindelijke bezetting van deze auto's zal zeer binnenkort bekend worden gemaakt.
M.vr.gr,
Dennis Abrahams.

Goede daar even op in hakende, (beetje off-topic maar ja ), kan iemand mij dan vertellen waarom er de (oude) servicetruck van het Pico Rallyteam van Wout Hazeleger en een (service) Parijs-Dakar Mitsubishi Pajero gister om half 5 op het terrein van de VM Motorsport doen?? Andere plannen voor de winter??

Grtz,

Martijn ter Boo
Boomans Autosport Enschede
djgando

Berichtdoor sebas » di okt 14, 2008 22:54

sebas schreef:[edit:Holkers]
SPECULATIE doen we niet aan, zeker niet als het via via via via is (dus ook niet 1 post later nagenoeg hetzelfde erneer zetten...
[/edit]

Lijkt mij dat dit wel degelijk over Euregio ging maarja :roll:
sebas

Berichtdoor A.H.S » di okt 14, 2008 23:12

djgando schreef:
Dennis Abrahams schreef:
stefan schreef:
lange6 schreef:
als ik t goed heb komen zowel vader als zoon niet rijden in hengelo maar zijn de 3evo's verhuurd voor deze rally

reken er maar wel op! denk je dat ze hun thuiswedstrijd(ze komen notabene uit hengelo) laten schieten? haha die komen wel aan de start! hebben ze trouwens ineens 3 evo's??? ik dnek nog steeds 2... en daar rijden vader en zoon v.d. Linde in als ik me niet vergis.

Beste Stefan,
Sorry dat ik je hoop de grond in moet boren maar de kans dat de twee Peters met de Focussen in Hengelo zullen starten is inderdaad vrij klein.
Het is daarentegen wél de bedoeling om met de 3 "verhuur-Evo's" (want het zijn er inderdaad 3) in Hengelo aan de start te verschijnen.
De uiteindelijke bezetting van deze auto's zal zeer binnenkort bekend worden gemaakt.
M.vr.gr,
Dennis Abrahams.

Goede daar even op in hakende, (beetje off-topic maar ja ), kan iemand mij dan vertellen waarom er de (oude) servicetruck van het Pico Rallyteam van Wout Hazeleger en een (service) Parijs-Dakar Mitsubishi Pajero gister om half 5 op het terrein van de VM Motorsport doen?? Andere plannen voor de winter??

Grtz,

Martijn ter Boo
Boomans Autosport Enschede

Volgens mij staat die pajero er al langer :roll:
Ik kom er dagelijks langs,en het is altijd wel even leuk om te kijken wat er buiten staat of waar ze mee bezig zijn.
A.H.S

Berichtdoor TWENGELTJE » di okt 14, 2008 23:50

om even een antwoord te geven of er nog meer proeven zijn veranderd:

Alle proeven zijn veranderd, de rijders hebben niets aan de note`s van vorig jaar
TWENGELTJE

Berichtdoor Sjeik1981 » wo okt 15, 2008 7:55

Het zal wel heel jammer zijn als de heren van Merksteijn niet komen, wordt voor Wevers wel weer heeel eenzaam aan de top, ik zal niet weten wie hem dan 1,2,3, gaat kloppen eigenlijk alleen pa Kuipers.

We zullen zien
Sjeik1981

Berichtdoor gertveurink » wo okt 15, 2008 8:02

Sjeik1981 schreef:Het zal wel heel jammer zijn als de heren van Merksteijn niet komen, wordt voor Wevers wel weer heeel eenzaam aan de top, ik zal niet weten wie hem dan 1,2,3, gaat kloppen eigenlijk alleen pa Kuipers.

We zullen zien

De heer D. Boers uit Den Ham is altijd goed in de Conrad Euregio rally. Dus houd ook rekening met hem!!
gertveurink

Berichtdoor lunteraan » wo okt 15, 2008 8:09

hoezo alleen kuipers SR
kuipers JR kan het tempo ook goed volgen
Michel Hendriksen
]
lunteraan

Berichtdoor Manfred_D » wo okt 15, 2008 8:48

gertveurink schreef:
Sjeik1981 schreef:Het zal wel heel jammer zijn als de heren van Merksteijn niet komen, wordt voor Wevers wel weer heeel eenzaam aan de top, ik zal niet weten wie hem dan 1,2,3, gaat kloppen eigenlijk alleen pa Kuipers.

We zullen zien

De heer D. Boers uit Den Ham is altijd goed in de Conrad Euregio rally. Dus houd ook rekening met hem!!

Hij kan wel goed zijn in de Euregio rally, maar hij heeft daar absoluut de auto niet voor om ook maar in de buurt van Wevers te komen. Misschien wordt het eens tijd dat Boers in de S12 stapt :)
Manfred_D

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden