Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Red_Spike schreef:erikjan schreef:de publieksproef Diamantstraat is in mijn ogen geknipt voor een heel stel Porsche 996/ 997 rallyauto's
dus wie weet
Is die nog hetzelfde dan? Zijn er eigenlijk andere proeven veranderd?
bbf schreef:de grote jongens zullen wel naar de Condroz gaan valt op het zelfde weekend
Nee de Condroz is een week later, alleen de verkenning valt gelijk met de Euregio rallybbf schreef:de grote jongens zullen wel naar de Condroz gaan valt op het zelfde weekend
Dennis Abrahams schreef:stefan schreef:lange6 schreef:
als ik t goed heb komen zowel vader als zoon niet rijden in hengelo maar zijn de 3evo's verhuurd voor deze rally
reken er maar wel op! denk je dat ze hun thuiswedstrijd(ze komen notabene uit hengelo) laten schieten? haha die komen wel aan de start! hebben ze trouwens ineens 3 evo's??? ik dnek nog steeds 2... en daar rijden vader en zoon v.d. Linde in als ik me niet vergis.
Beste Stefan,
Sorry dat ik je hoop de grond in moet boren maar de kans dat de twee Peters met de Focussen in Hengelo zullen starten is inderdaad vrij klein.
Het is daarentegen wél de bedoeling om met de 3 "verhuur-Evo's" (want het zijn er inderdaad 3) in Hengelo aan de start te verschijnen.
De uiteindelijke bezetting van deze auto's zal zeer binnenkort bekend worden gemaakt.
M.vr.gr,
Dennis Abrahams.
sebas schreef:[edit:Holkers]
SPECULATIE doen we niet aan, zeker niet als het via via via via is (dus ook niet 1 post later nagenoeg hetzelfde erneer zetten...
[/edit]
djgando schreef:Dennis Abrahams schreef:stefan schreef:lange6 schreef:
als ik t goed heb komen zowel vader als zoon niet rijden in hengelo maar zijn de 3evo's verhuurd voor deze rally
reken er maar wel op! denk je dat ze hun thuiswedstrijd(ze komen notabene uit hengelo) laten schieten? haha die komen wel aan de start! hebben ze trouwens ineens 3 evo's??? ik dnek nog steeds 2... en daar rijden vader en zoon v.d. Linde in als ik me niet vergis.
Beste Stefan,
Sorry dat ik je hoop de grond in moet boren maar de kans dat de twee Peters met de Focussen in Hengelo zullen starten is inderdaad vrij klein.
Het is daarentegen wél de bedoeling om met de 3 "verhuur-Evo's" (want het zijn er inderdaad 3) in Hengelo aan de start te verschijnen.
De uiteindelijke bezetting van deze auto's zal zeer binnenkort bekend worden gemaakt.
M.vr.gr,
Dennis Abrahams.
Goede daar even op in hakende, (beetje off-topic maar ja ), kan iemand mij dan vertellen waarom er de (oude) servicetruck van het Pico Rallyteam van Wout Hazeleger en een (service) Parijs-Dakar Mitsubishi Pajero gister om half 5 op het terrein van de VM Motorsport doen?? Andere plannen voor de winter??
Grtz,
Martijn ter Boo
Boomans Autosport Enschede
Sjeik1981 schreef:Het zal wel heel jammer zijn als de heren van Merksteijn niet komen, wordt voor Wevers wel weer heeel eenzaam aan de top, ik zal niet weten wie hem dan 1,2,3, gaat kloppen eigenlijk alleen pa Kuipers.
We zullen zien
gertveurink schreef:Sjeik1981 schreef:Het zal wel heel jammer zijn als de heren van Merksteijn niet komen, wordt voor Wevers wel weer heeel eenzaam aan de top, ik zal niet weten wie hem dan 1,2,3, gaat kloppen eigenlijk alleen pa Kuipers.
We zullen zien
De heer D. Boers uit Den Ham is altijd goed in de Conrad Euregio rally. Dus houd ook rekening met hem!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten