Hellendoornrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor erikjan » vr maart 02, 2007 12:02

nkroeze schreef:Ik denk dat de reactie van de SRON op de site van RTV Oost voldoende zegt...

Nog ff lekker zo doorgaan daar mannen, dan hoef je over 2008 niet eens na te denken!

ik blijf erbij:

misschien in 2008 een driedaags evenement icm de Euregio

vrijdagavond Luttenberg
zaterdagochtend Den Ham en omgeving
zaterdagmiddag Rijssen en omgeving
zondagmiddag Hengelo/Bentelo/Goor
erikjan

Berichtdoor SylviaVisser » vr maart 02, 2007 12:19

Aart schreef:
Jeroen schreef:Dit is erg jammer... Het Rallyclinic open wordt nu dus 5 uit 7...

Volgens www.knafrallysport.nl 6 uit 8, of weet jij meer; gaat er een andere rally ook niet door?

Het zijn er 7 nu Hellendoorn afvalt, dus een idee dat het 5 uit 7 wordt lijkt me niet onwaarschijnlijk.
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor borkentio » vr maart 02, 2007 12:22

ik hoop dat er wel snel duidelijkheid komt voor 2008, anders vrees ik het ergste. misschien kan 1 van de twee organisaties alvast hiermee beginnen. het hoeft van mij echt niet de grootste rally meer te worden, als hij maar doorgaat.

Zie het van de positieve kant, nu hebben ze anderhalf jaar de tijd om er een goed evenement van te maken. Misschien kan de knaf alvast de licentie uitgeven hiervoor zodat de organisatie weer kan beginnen. (en ik wat rustiger kan gaan slapen......)

MB
borkentio

Berichtdoor Wolter » vr maart 02, 2007 12:23

SylviaBos schreef:
Aart schreef:
Jeroen schreef:Dit is erg jammer... Het Rallyclinic open wordt nu dus 5 uit 7...

Volgens www.knafrallysport.nl 6 uit 8, of weet jij meer; gaat er een andere rally ook niet door?

Het zijn er 7 nu Hellendoorn afvalt, dus een idee dat het 5 uit 7 wordt lijkt me niet onwaarschijnlijk.

''Indien een wedstrijd niet verreden wordt of er geen uitslag is vastgesteld en geen vervangende wedstrijd is aangewezen, wordt het aantal meetellende (beste) resultaten met 1 (een) verminderd.''
Dus 7 wedstrijden die meetellen, met 1 verminderd = 6 wedstrijden die meetellen. En logisch ook; een kampioenschap wat bestaat uit 5 rally's is zo magertjes...
Wolter

Berichtdoor J©® » vr maart 02, 2007 12:26

Wolter schreef:
SylviaBos schreef:
Aart schreef:

''Indien een wedstrijd niet verreden wordt of er geen uitslag is vastgesteld en geen vervangende wedstrijd is aangewezen, wordt het aantal meetellende (beste) resultaten met 1 (een) verminderd.''
Dus 7 wedstrijden die meetellen, met 1 verminderd = 6 wedstrijden die meetellen. En logisch ook; een kampioenschap wat bestaat uit 5 rally's is zo magertjes...

Zo als het daar staat, zou de berekening zijn: De situatie was 8 wedstrijden en 6 meetellende resultaten. Nu valt er 1 af van die 8 en wordt het aantal meetellende resultaten dus ook verminderd met 1, dus 5 meetellende resultaten.
J©®

Berichtdoor David Westenbrink » vr maart 02, 2007 12:28

Om de wonden voor de deelnemers en de lokale sponsors te helen dan wellicht maar een sprint georganiseerd door 1 van de 2 organisaties?

2 maal proef Baan, Ypelo, Luttenberg. Het is een idee.

Niet onmogelijk. Een sprint is te behappen vergeleken bij de rally. Ook in dit stadium. Lijkt mij.

Als je als organisatie het goed aanpakt en het loopt allemaal top, kans dat je als je zelfstandige organisatie het jaar erop wel een licentie krijgt voor het organiseren van de rally. + goodwill bij rijders + behoud van sponsoren + etc.
David Westenbrink

Berichtdoor Götz » vr maart 02, 2007 12:41

en dan gaan de 2 organisaties zeker geen ruzie maken om wie het mag organiseren............... Eerst een paar echo's weg en dan gaat het m.i. vast weer lukken on een rally(sprint) te organiseren.
Götz

Berichtdoor Holkers » vr maart 02, 2007 12:58

Neem aan dat je ego's bedoeld.
Sprint zou misschien nog net haalbaar zijn, mits...
Er 1 organisator was die het wil opzetten en geen 2 vechtende
Er al lang vergunningen waren aangevraagd
Er toestemming voor wordt gegeven door de KNAF
etc etc.

Kijk maar naar de Veenendaal-rallysprint organisatie. Die is het helaas ook niet gelukt om op tijd dingen rond te krijgen terwijl ze lang bezig waren.

edit: Vechtdal vervangen door Veenendaal...
Laatst bijgewerkt door Holkers op vr maart 02, 2007 13:20, in totaal 1 keer bewerkt.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor nkroeze » vr maart 02, 2007 13:02

Wat is ons niet gelukt Maarten??
nkroeze

Berichtdoor ChrisZW » vr maart 02, 2007 13:18

hij doelt denk ik op de veenendaal sprint
ChrisZW

Berichtdoor Holkers » vr maart 02, 2007 13:19

nkroeze schreef:Wat is ons niet gelukt Maarten??

SORRY !!!!

Ik bedoel: Veenendaal

Vechtdal is zeker gelukt ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor nkroeze » vr maart 02, 2007 13:25

Gelukkig, schrok al :lol:
nkroeze

Berichtdoor Turboboost » vr maart 02, 2007 13:26

En zover ligt Den Ham toch niet van de omgeving Vechtdal. :idea: Mooie proef erbij tussen in de bossen van Ommen, en een pracht wedstrijd is geboren. :wink: :D
Turboboost

Berichtdoor erikjan » vr maart 02, 2007 13:49

ik ben natuurlijk een leek, maar zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn om voor een 'bekende' proef die al jarenlang op dezelfde plek in dezelfde gemeente verreden wordt een vergunning aan te vragen ?
erikjan

Berichtdoor vloedgraven » vr maart 02, 2007 14:01

ik heb paar weken geleden geschreven twee honden vechten om een been.........dom. ik had gehoopt dat de heeren na dachten toen ze twee clubjes maakte .wat is het resultaat... geen rally . de hellendoorn rally werd gereden van 1982 tot 2006 rip.
vloedgraven

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden