Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
David Westenbrink schreef:Kan het me wel heel goed voorstellen dat mensen dit raar vinden. een dagje uit wat eerder niets koste , kost nu ineens 120 euro.
Ik kan heel goed begrijpen dat mensen daarvoor een heel goede uitleg willen hebben.
Mivali schreef:gratis naar Marlboro Masters geweest, gratis naar TT-Assen geweest?????
Mivali schreef:Inderdaad ajb terug naar onderwerp...Krijg net bericht trouwens van BHV org.: Er is een oplossing bedacht voor de mensen die liever niet willen betalen: Deze mogen gratis (alléén dit jaar nog) in de uitremzones en aan de buitenkanten van de bochten staan!
Nou iedereen blij lijkt me zo.
nkroeze schreef:Hmm, het inschrijfgeld en de sponsoren kunnen het misschien niet dekken en ik wil absoluut GEEN discussie losmaken ofzo maar puur mijn allereerste gedachte toen ik het bericht over Tsjoen las...
Wie moet dat betalen? Hmm, gek, inschrijfgeld is ineens 200 euro....
Ik weet de dingen erachter niet en die WIL ik ook helemaal niet weten, maar is het gek dat dit de eerste gedachte is?
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.nkroeze schreef:Hmm, het inschrijfgeld en de sponsoren kunnen het misschien niet dekken en ik wil absoluut GEEN discussie losmaken ofzo maar puur mijn allereerste gedachte toen ik het bericht over Tsjoen las...
Wie moet dat betalen? Hmm, gek, inschrijfgeld is ineens 200 euro....
Ik weet de dingen erachter niet en die WIL ik ook helemaal niet weten, maar is het gek dat dit de eerste gedachte is?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten