thadon schreef:bugs schreef:antoine schreef:Wat is de ele rally zonder regen ?!
Ik heb me weer 2 dagen goed vermaakt. We vroegens ons alleen af waarom het zo ontzettend lang duurt wanneer de kalos overschakeld? In de tijd dat de meeste schakelde naar een andere versnelling konden wij een blikje cola leeg drinken. Tevens viel ons de 'rare' manier van overschakelen van nelis op.
nou ik ben ook in de ele geweest en heb een aantal proeven gezien. Wat mij opviel is dat de rijders in de Kalos cup nog heel veel moeten leren, en inderdaad om te beginnen met de juiste versnellingen te kiezen.
Op zich is dat natuurlijk geen schande want je moet toch rijden om ervaring op te doen, alleen heb ik de indruk dat velen in die cup "het". net niet hebben.
Kunnen jullie je het eerste jaar van die Cup Focussen nog herinneren? Die hadden ook van die lange vertandingen in de bak, rechte vertanding ook nog, dat kwam me toch voorbij gieren. (geluid dan he) Het tweede jaar kwam het Focus veld al heel wat vlotter op me over. Er zal ook bij de Kalossen nog genoeg doorontwikkeld moeten worden neem ik zo aan.
Is in mijn geval ook negatief bedoelt maar vond het een beetje raar.
Foto's V