Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jan schreef:Even een paar feitjes.......Het blijft bij 13 WRC's......
pedduhwick schreef:Dit stond op onze Piet Paulusma z'n site:
Vooruitzichten
Vrijdag warm weer met temperaturen die komen te liggen rond 19 à 20 graden. De wind komt uit het zuidwesten tot westen en neemt toe naar hard aan zee. Vooral in de middag volgen er buien vanuit het westen. In het weekend krijgen we te maken met enkele buien en wat lagere temperaturen net als afgelopen weekend.
SAS Officialteam schreef:pedduhwick schreef:Dit stond op onze Piet Paulusma z'n site:
Vooruitzichten
Vrijdag warm weer met temperaturen die komen te liggen rond 19 à 20 graden. De wind komt uit het zuidwesten tot westen en neemt toe naar hard aan zee. Vooral in de middag volgen er buien vanuit het westen. In het weekend krijgen we te maken met enkele buien en wat lagere temperaturen net als afgelopen weekend.
We zullen het mee gaan maken komend weekend !! Vrijdag beginnen met opbouwen van de proef voor zaterdag en s avonds genieten van al het rally geweld !!!!
SWRT schreef:ok. ik weet dat ieder1 verschillend denkt, maar eerlijk gezecht wordt ik een beetje moe van dat gedoe over het weer. Niet naar mij kijken als jullie het wel interesant vinden hoor
![]()
groetjes
pedduhwick schreef:er zijn zojuist op de morsweg borden geplaatst door de gemeente (ik kan dit allemaal zien vanuit mijn kantoortje:) ) met een parkeerverbod aan bijde kanten!
Zoefff schreef:Jan schreef:pedduhwick schreef:er zijn zojuist op de morsweg borden geplaatst door de gemeente (ik kan dit allemaal zien vanuit mijn kantoortje:) ) met een parkeerverbod aan bijde kanten!
Vreselijk!
Allemaal met de fiets dan hé
rallyfan_17 schreef:Ik zag net dat de proef Daarle 20% onverhard is !!!!!!
Weet iemand waar dat dan is ???? (welke wegen )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast