Er is 98,5% verhard wegdek.
weinig :/
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Wolter schreef:polle schreef:Zien we Mark Van Eldik nog terug dit jaar in de Twente rally of de Condroz ?
Ik weet niet hoe zijn gezondheidstoestand nu is voor het ogenblik.
In ieder geval nog veel beterschap toegewenst aan beiden !
Ga er maar van uit dat hij die wedstrijden niet in actie komt...
stefan schreef:Wolter schreef:polle schreef:Zien we Mark Van Eldik nog terug dit jaar in de Twente rally of de Condroz ?
Ik weet niet hoe zijn gezondheidstoestand nu is voor het ogenblik.
In ieder geval nog veel beterschap toegewenst aan beiden !
Ga er maar van uit dat hij die wedstrijden niet in actie komt...
[edit:Holkers]
SPECULATIE doen we niet aan, zeker niet als het via via via via is
[/edit]
lange6 schreef:
als ik t goed heb komen zowel vader als zoon niet rijden in hengelo maar zijn de 3evo's verhuurd voor deze rally
stefan schreef:lange6 schreef:als ik t goed heb komen zowel vader als zoon niet rijden in hengelo maar zijn de 3evo's verhuurd voor deze rally
reken er maar wel op! denk je dat ze hun thuiswedstrijd(ze komen notabene uit hengelo) laten schieten? haha die komen wel aan de start! hebben ze trouwens ineens 3 evo's??? ik dnek nog steeds 2... en daar rijden vader en zoon v.d. Linde in als ik me niet vergis.
JoostS schreef:stefan schreef:lange6 schreef:als ik t goed heb komen zowel vader als zoon niet rijden in hengelo maar zijn de 3evo's verhuurd voor deze rally
reken er maar wel op! denk je dat ze hun thuiswedstrijd(ze komen notabene uit hengelo) laten schieten? haha die komen wel aan de start! hebben ze trouwens ineens 3 evo's??? ik dnek nog steeds 2... en daar rijden vader en zoon v.d. Linde in als ik me niet vergis.
Dat artikel wat ik postte komt van hun eigen site en daarin staat dat ze sowieso niet met de Focus aan de start komen. En dat de 3 Evo's die ze hebben wel zullen rijden, maar weet niet of ze daar zelf in zitten.
Het kan natuurlijk altijd nog een verrassing worden, maar reken er maar niet op zou ik zeggen...
misschien wat uit Engeland, nu is er nog een 1 deelnemer uit Engeland ingeschreven, of zweedse volvo's.PatrickTwente schreef:ik hoop wel dat er een paar leuke toppers komen.
Ik denk nu dan vooral in de richting Wevers Sport
Temmink verwacht ik sobiezo.
Maar erik rene of dennis kunnen misschien
1 week later is toch Condroz?
stefan schreef:lange6 schreef:
als ik t goed heb komen zowel vader als zoon niet rijden in hengelo maar zijn de 3evo's verhuurd voor deze rally
Dennis Abrahams schreef:stefan schreef:lange6 schreef:
Beste Stefan,
Sorry dat ik je hoop de grond in moet boren maar de kans dat de twee Peters met de Focussen in Hengelo zullen starten is inderdaad vrij klein.
Het is daarentegen wél de bedoeling om met de 3 "verhuur-Evo's" (want het zijn er inderdaad 3) in Hengelo aan de start te verschijnen.
De uiteindelijke bezetting van deze auto's zal zeer binnenkort bekend worden gemaakt.
M.vr.gr,
Dennis Abrahams.
stefan schreef:Dennis Abrahams schreef:stefan schreef:lange6 schreef:
Beste Stefan,
Sorry dat ik je hoop de grond in moet boren maar de kans dat de twee Peters met de Focussen in Hengelo zullen starten is inderdaad vrij klein.
Het is daarentegen wél de bedoeling om met de 3 "verhuur-Evo's" (want het zijn er inderdaad 3) in Hengelo aan de start te verschijnen.
De uiteindelijke bezetting van deze auto's zal zeer binnenkort bekend worden gemaakt.
M.vr.gr,
Dennis Abrahams.
jah, ik zag inderdaad ook even later de derde evo al... maar we zullen het zien over 3 weken![]()
greetz stefan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten