Le Dakar 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Wim Salabim » wo jan 10, 2007 19:27

spookie schreef:maar tis wel een keertje leuk dat niet alleen de nederlands pech hebben.
Toch???

Ze zijn er nog niet hoor!!!

Maar uiteraard hoop ik ook dat deze Dakar nog een keer door een Nederlander gewonnen wordt.
Wim Salabim

re

Berichtdoor Franky » wo jan 10, 2007 19:50

De Nederlanders hebben toch al pech gehad.
Alleen zijn hun niet onder die druk boven hun kunnen gegaan.
Wat mij beterft hebben ze iig Chagin al verslagen.

Nu nog de eindstreep halen.
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor mastersevius » wo jan 10, 2007 20:13

Zeker naar vorig jaar toen de Daf's niet mee mochten doen
mastersevius

Berichtdoor Paperclip » wo jan 10, 2007 21:03

Tuurlijk is het wel leuk dat ook de russen nu eens een behoorlijke tegenslag te verduren krijgen. Het blijft bij de vrachtwagens toch wel een soort van 'Nederland-Rusland' -strijd en voorlopig staat Nederland al dik voor, met het uitvallen van Chagin is die plaats alleen maar verstevigt.
Maar toch had ik Chagin liever vergtraagt verder zien rijden zodat hij zijn eigen ook een terug mag vechten. Dat levert wel een spannedere strijd op denk ik zo, maar dat mag dit jaar helaas nog niet zo zijn.....

Ook jammer dat debutant en plaatsgenoot Marc Leeuw nu op heeft gegeven, ben benieuwd of het hem nu mee is gevallen of dat ie nu zegt dat ie het nooit meer zal doen.
Paperclip

:D

Berichtdoor Starkoo » wo jan 10, 2007 23:44

Terecht die 3 voedige koprol van Chagin, over en uit, terecht dat men juigt ze hebben altijd wel iets tegen de daf trucks en tegen de rooy, protesten die nergens op slaan, sportief gezien is dakar beter zonder Chagin, een mooie nl strijd krijgen we, nu nog die tweede rus van het podium!
Starkoo

Re: :D

Berichtdoor Jan » do jan 11, 2007 11:29

Starkoo schreef:Terecht die 3 voedige koprol van Chagin, over en uit, terecht dat men juigt ze hebben altijd wel iets tegen de daf trucks en tegen de rooy, protesten die nergens op slaan, sportief gezien is dakar beter zonder Chagin, een mooie nl strijd krijgen we, nu nog die tweede rus van het podium!

Het klopt dat die Russen de voorgaande jaren altijd wat tegen de Nederlanders hadden, en dat ging ook altijd niet fair. Maar om te zeggen dat die koprol terecht was, beetje jammer dat je dat zo moet zeggen :|
Jan

Berichtdoor Werner » do jan 11, 2007 11:29

Die Russen hebben iig wel een goede instelling; de dood of de gladiolen. Ik mag dat wel. Jammer wel dat motorrijders er nogal last van hadden af en toe...
Werner

Berichtdoor Zoefff » do jan 11, 2007 13:06

Iemand ff een update over vandaag? Me livetracker doet het hier niet op me werk.. :cry:

Edit: ze zijn net gestart pas :oops:
:arrow:
Zoefff

Berichtdoor Franky » do jan 11, 2007 13:14

Zoefff schreef:Iemand ff een update over vandaag? Me livetracker doet het hier niet op me werk.. :cry:

Edit: ze zijn net gestart pas :oops:

alles zit op de route naar de proef toe.
Alleen de motoren zijn er nu op.
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Re: :D

Berichtdoor Starkoo » do jan 11, 2007 13:17

Jan schreef:
Starkoo schreef:Terecht die 3 voedige koprol van Chagin, over en uit, terecht dat men juigt ze hebben altijd wel iets tegen de daf trucks en tegen de rooy, protesten die nergens op slaan, sportief gezien is dakar beter zonder Chagin, een mooie nl strijd krijgen we, nu nog die tweede rus van het podium!

Het klopt dat die Russen de voorgaande jaren altijd wat tegen de Nederlanders hadden, en dat ging ook altijd niet fair. Maar om te zeggen dat die koprol terecht was, beetje jammer dat je dat zo moet zeggen :|
een tijdstraf is natuurlijk leuker geweest of een afkeuring van de trucks uit rusland! Maar er is zo een einde aan gekomen.
Starkoo

Berichtdoor sleepy hunter » do jan 11, 2007 14:31

Dat de rus Chagin er uit ligt vind ik wel mooi maar dan de volgende keer met gewoon pech en niet over de kop rollen. Je kunt de russen niet mogen maar hoe je het ook bekijkt het zijn sportmensen die gaan tot het randje en nu er een keer over heen.Ik heb ook een vreugde uit roep gedaan toen ik het hoorde maar er zijn nog een paar Russen onder weg.En vergeet niet het zijn russen en ze willen winnen soms help de ORG ze wel even ( sleutelen in Park Ferme) maar de rit is nog lang en er komen nog een paar mooie stukken.Er kan nog veel fout gaan.Stel dat de overgebleven Russen samen gaan werken? Wat wordt het dan?

sander
sleepy hunter

Berichtdoor Zoefff » do jan 11, 2007 15:34

Update van de Nederlanders

Head over heels for Schoo
No. 438, SCHOO-KONING - TOYOTA, SUPER PRODUCTION
The Dutch team of Marcel Schoo and Roelof Koning have rolled their car after 34 km of the special stage. Fortunately, the accident was not serious, and they are now trying to set their Toyota back on its wheels to set off again on the special.

De Groot falls
No. 92, MICHEL DE GROOT - HONDA, MARATHON
Dutch biker Michel De Groot crashed after 167 km of today’s special stage, but was able to set off again. However, his GPS and Iritrack are no longer working.

Verhoeven 5e geworden...
:arrow:
Zoefff

Berichtdoor John » do jan 11, 2007 17:23

Gorden is ook flink in de weer geweest vandaag, ziet er naar uit dat ie het snelst is. Toch wel een gave bak die Hummer.
John

Berichtdoor jos kerremans » do jan 11, 2007 19:49

Weet iemand waar Jan de Rooy rijdt ? Als ik het live tracking systeem moet geloven dan is hij niet gestart , in ieder geval niet langs CP 1 gekomen.
jos kerremans

Berichtdoor Franky » do jan 11, 2007 20:08

jos kerremans schreef:Weet iemand waar Jan de Rooy rijdt ? Als ik het live tracking systeem moet geloven dan is hij niet gestart , in ieder geval niet langs CP 1 gekomen.

Volgens niet bevestigde berichten staat ie aan het begin van de proef met een kapotte motor.
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden