Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
stefan schreef:weet iemand een mooie plek om te staan? en welke proef? ik kom voor de eerste keer deze rally kijken. Ik kom niet uit de omgeving, dus noem AUB een naam van de weg...?
hartelijk bedankt![]()
greetz stefan
Holkers schreef:John schreef:Waar is nou Turnball/Bills??
Zaken zijn zaken.... hij schijnt ergens in Schotland voor zaken te zitten...
Johnny schreef:Tegenwoordig staan de publiekspunten wel aangegeven op de kaartjes in het informatiepakket!!
En dit forum natuurlijk!!!
Ben er 2 jaar geleden voor het laatst geweest, volgens mij stond ik toen bij een viaduct, dat was ook een mooi punt, misschien weet iemand waar dat precies is.
Gr. John
Johnny schreef:Tegenwoordig staan de publiekspunten wel aangegeven op de kaartjes in het informatiepakket!!
Ben er 2 jaar geleden voor het laatst geweest, volgens mij stond ik toen bij een viaduct, dat was ook een mooi punt, misschien weet iemand waar dat precies is.
Gr. John
erikjan schreef:Johnny schreef:Tegenwoordig staan de publiekspunten wel aangegeven op de kaartjes in het informatiepakket!!
Gr. John
Het viaduct dat je bedoelt is waarschijnlijk in Lelystad; ik vrees dat ook dit jaar (net als in 2004) die proef niet meer gereden wordt...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten