Euregio Rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor SylviaVisser » zo okt 31, 2004 20:37

ExTaxi schreef:Denken jullie er om dat de A1 in dat weekend is afgesloten tussen Hoevelaken en Barneveld! Dus voor de westerlingen onder ons.

http://www.rijksweg1.nl/RWS_07274_A1_zs198x187.pdf

Ja lekker belabberd van A naar beter........

belachelijk gewoon...heb je de aangegeven omleiding al gezien????
SylviaVisser

Berichtdoor Niels2 » zo okt 31, 2004 22:04

SylviaBos schreef:
ExTaxi schreef:Denken jullie er om dat de A1 in dat weekend is afgesloten tussen Hoevelaken en Barneveld! Dus voor de westerlingen onder ons.

http://www.rijksweg1.nl/RWS_07274_A1_zs198x187.pdf

Ja lekker belabberd van A naar beter........

belachelijk gewoon...heb je de aangegeven omleiding al gezien????

Zeur?
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor thadon » zo okt 31, 2004 22:57

Zeur??
Jij komt uit Markelo, je hebt makkelijk kletsen!
Voor iedereen uit het midden van het land, of die via het midden moet.... drama! Vergelijk maar eens de route vanaf zeg Zeist, enerzijds via de A1, anderzijds via de A12-A50. Beetje om he?
Groet, Dennis Asselbergs
Afbeelding
thadon

Berichtdoor Aart » zo okt 31, 2004 23:53

Zou vanaf de A12 via de A30 terug naar de A1 rijden.
Via A50 kan ook, maar dat rijdt niet zo lekker gevoelsmatig.
Aart

Berichtdoor Niels2 » ma nov 01, 2004 5:53

thadon schreef:Zeur??
Jij komt uit Markelo, je hebt makkelijk kletsen!
Voor iedereen uit het midden van het land, of die via het midden moet.... drama! Vergelijk maar eens de route vanaf zeg Zeist, enerzijds via de A1, anderzijds via de A12-A50. Beetje om he?

Ik vind het zo'n gedram altijd. Die weg ligt er nu al ik wéét niet hoe lang. Zo'n ding heeft nu eenmaal niet het eeuwige leven en dus moet er zo nu en dan wat aan worden gedaan. Daarom zeg ik zeur. Het is hier in Nederland namelijk altijd het zelfde eerst van "Oh wat ligt de weg er hier toch slecht bij" en dan word er wat aan gedaan en dan is het "Ze trekken ook altijd alles te gelijk open" of "Waarom moet dit nu".

Niels

PS
Lees even hoe lang het duurt, en gok eens hoe vaak ik in die tijd in Amsterdam moet zijn. Dus JA ik heb er ook wel mee te maken.
Niels2

Berichtdoor SylviaVisser » ma nov 01, 2004 13:03

Tjonge, ik mauwde een klein beetje.

Maar ok uitleg voor diegene die het niet (willen) snappen.... :?

Werkend bij een aannemer die groot werk verzet op de A2 en andere wegen die door de HSL een (opknap)beurt nodig hebben, weet ik dat dit telkens in gedeeltes moet op straffe van hoge boete.
Het is me dus ook even niet duidelijk waarom het daar op de A1 ineens totaal afgesloten moet worden. Natuurlijk willen we allemaal een goed wegdek, maar geloof me, en de mensen die over de ring komen weten wat ik bedoel, er zijn stukken veel slechter. :twisted:

En ik zou natuurlijk geen Hollander zijn als ik niet zou klagen over de belachelijke omweg die gemaakt moet worden daar. Ik kom uit de buurt van oorsprong, dus mij maak je niet gek daar, ik weet de weg :P
SylviaVisser

Berichtdoor stefan » ma nov 01, 2004 18:28

nounou, geen geruzie hier :wink: boers gaat vol van start, en Wevers heeft de laatste 5 jaar deze wedstrijd niet gereden... Wedden dat er wel een strijd gaat komen? :D :mrgreen:

stefan s
stefan

Berichtdoor JD_Kruit » ma nov 01, 2004 18:55

En toch zou het me niet verbazen als Jasper 2e werd!
Jan Dirk Kruit
JD_Kruit

Berichtdoor Turboboost » ma nov 01, 2004 19:17

Op zich is het wel een leuke stelling van Stefan, maar als ik de beelden zie van de Nederlandrally, dan wint Wevers het wel.

Maar goed, een foutje is snel gemaakt, zeker als we een echte herfstdag krijgen 8) We zullen zien of boers het voordeel van "parcours kennis" kan uitbuiten.
Turboboost

Berichtdoor StevenK » ma nov 01, 2004 19:38

Turboboost schreef:Op zich is het wel een leuke stelling van Stefan, maar als ik de beelden zie van de Nederlandrally, dan wint Wevers het wel.

Maar goed, een foutje is snel gemaakt, zeker als we een echte herfstdag krijgen 8) We zullen zien of boers het voordeel van "parcours kennis" kan uitbuiten.

Laatste keer dat ik keek lag Markelo toch ook wel redelijk in de buurt van Hengelo ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Turboboost » ma nov 01, 2004 20:31

Och ja, ook erik zal er wel regelmatig in de buurt komen, dat zeker, maar ik doelde op Stefan zijn opmerking dat Erik daar de afgelopen paar jaar verstek heeft laten gaan, en Dirk de afgelopen 2 jaar wel heeft gereden. :)
Turboboost

Berichtdoor erikjan » ma nov 01, 2004 21:53

even over de info-pakketten,

op de site van de Euregio-rally staat dat ze al vanaf vrijdag bij de Waarbeek te koop zijn, en bij de start op ZATERDAG en zondag...

lijkt me een beetje gedateerde info, nu de rally alleen op zondag verreden wordt :?:

weet iemand iets over de actuele verkooptijden ?
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor djgando » di nov 02, 2004 10:29

Ik heb geen id, denk dat alsje vrijdagmiddag rond een uur of 4 gaat, er altijd wel iemand is om je een infopakket te geven. Kan voor de ckerheid morgen wel ff navragen, woon er nog een 10 km vandaan. Enschede binnendoor en je bent er zo :)

Groeten uit Enschede,

Martijn ter Boo
djgando

Berichtdoor stefan » di nov 02, 2004 14:59

heey, weet iemand al, waar de klassementsproeven zijn? behalve dan hengelo, delden en goor? delden neem ik aan: proefje bentelo? waar ze vorig jaar als eerste overheen moesten? en in hengelo, de proef, die ze zaterdagsavond verreden bij boeldershoek? :shock: of zal et alleen de proef zijn bij de makro? wie weet het???? greetz stefan! :roll: !
stefan

Berichtdoor Niels2 » di nov 02, 2004 15:02

stefan schreef:heey, weet iemand al, waar de klassementsproeven zijn? behalve dan hengelo, delden en goor? delden neem ik aan: proefje bentelo? waar ze vorig jaar als eerste overheen moesten? en in hengelo, de proef, die ze zaterdagsavond verreden bij boeldershoek? :shock: of zal et alleen de proef zijn bij de makro? wie weet het???? greetz stefan! :roll: !

*Muggeziften* er is geen proef in Goor.
Niels2

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden