Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Dat zou wel gaaf zijn !!StevenK schreef:Ik ben er van overtuigd dat Jan de Winkel de rest van het veld op grote achterstand zal rijden!
StevenK schreef:Ik ben er van overtuigd dat Jan de Winkel de rest van het veld op grote achterstand zal rijden!
SWRT schreef:Gerrit Euverman schreef:troost schreef:mschn beetje vroeg ma dit is mijn voorspelling
1 Klein Jan (eitje)
2 Wevers (op 10 sec)
3 de winkel (perfecte wedstrijd)
4 van de heuvel
5 patrick met de porsche
van eldik valt uit
Gelukkig zeg je het zelf, "beetje vroeg"!!!
Laten we eerst maar es afwachten wie er allemaal aan de start staan. Kleinjan is nog een ? Bekijk zijn site maar es.
idd.Klein jan is ff afwachten, maar dacht eerder dat ze dan de auto van poulsen wel ff omstickeren;) lijkt mij een logische oplossing... Wie gaat winnen weet ik niet. Als de Winkel goed begint dan knockt hij samen met Erik, v Eldik en Klein jan om lutte seconden of tienden van een seconde;) GOK IK OP IIG!
Zo dat is mijn eigen mening
SWRT schreef:Oh dat is fijn:S. Om wat voor bedragen gaat dat dan? Ik wil wel sponseren
Achtrs schreef:SWRT schreef:Oh dat is fijn:S. Om wat voor bedragen gaat dat dan? Ik wil wel sponseren
De schade zou rond de € 60.000 euro liggen, dus daar zullen nog wel een aantal sponsoren/donateurs voor nodig zijn denk ik. Maar ik ga er van uit dat hij gewoon rijd, en dan kon de strijd om de overwinning nog wel eens spannend worden. Als anderen fouten maken denk ik dat Jan de Winkel d goede kansen maakt gezien zijn ervaring en strakke rijstijl....
McSnowy schreef:SWRT schreef:Oh dat is fijn:S. Om wat voor bedragen gaat dat dan? Ik wil wel sponseren
je bedoeld sponsoren![]()
Holkers schreef:Lekker belangrijk die taallessen van je. Zolang het geen BrEzAh TaAlGeBrUiK is, kun je het ook via de PB doen (ik ook, maar dat scheelt me weer tikken als een ander het stokje overneemt)
Holkers schreef:McSnowy schreef:SWRT schreef:Oh dat is fijn:S. Om wat voor bedragen gaat dat dan? Ik wil wel sponseren
je bedoeld sponsoren![]()
Lekker belangrijk die taallessen van je. Zolang het geen BrEzAh TaAlGeBrUiK is, kun je het ook via de PB doen (ik ook, maar dat scheelt me weer tikken als een ander het stokje overneemt)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast