StevenK schreef:WBO schreef:Zijn er nog positieve reactie's op de Euregio Rally?![]()
ik vond het wel weer geslaagd, vooral het industrieterrein.
Gr.
Zeker wel. Ik heb ervan genoten !
waar heb jij de schade opgelopen links achter.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
StevenK schreef:WBO schreef:Zijn er nog positieve reactie's op de Euregio Rally?![]()
Gr.
kraats schreef:Ik zou zeggen, vraag het hen zelf..... Ik hoor er zeer regelmatig wat over.
Al heb ik gezegd dat ik daar niet sta. Maar dat schijnt voor jou te betekenen dat jij daar wel staat?
WBO schreef:Zijn er nog positieve reactie's op de Euregio Rally?![]()
Gr.
V.D.G Rally team schreef:StevenK schreef:WBO schreef:Zijn er nog positieve reactie's op de Euregio Rally?![]()
Gr.
waar heb jij de schade opgelopen links achter.
Niels2 schreef:WBO schreef:blijkt dat je niet mag parkeren langs de autoweg.
Dat is toch algemeen bekend?
Jan schreef:Niels2 schreef:WBO schreef:blijkt dat je niet mag parkeren langs de autoweg.
Dat is toch algemeen bekend?
Buiten de bebouwde kom in de berm was het toch?
Wolter schreef:Om even in te haken op het gevaarlijk staan van mensen met een hesje:
Ik vond op 1 punt dat de offocials (en ook het publiek) veel en veel te dicht op het gravel van KP1-4-7 stonden. De officials stonden gewoon echt vlak naast/op de weg en deden geen stap achteruit!
StevenK schreef:Wolter schreef:Om even in te haken op het gevaarlijk staan van mensen met een hesje:
Ik vond op 1 punt dat de offocials (en ook het publiek) veel en veel te dicht op het gravel van KP1-4-7 stonden. De officials stonden gewoon echt vlak naast/op de weg en deden geen stap achteruit!
Oh, jawel; ik heb er genoeg zien rennen. (Ik kwam vol in 5 aan, toen ik erachter kwam dat dat geen gewoon gravel was, maar meer knikkers op een ijsbaan...)
J E Rietman schreef:StevenK schreef:Wolter schreef:Om even in te haken op het gevaarlijk staan van mensen met een hesje:
Oh, jawel; ik heb er genoeg zien rennen. (Ik kwam vol in 5 aan, toen ik erachter kwam dat dat geen gewoon gravel was, maar meer knikkers op een ijsbaan...)
Vol in 5 met een Evo 6 mwah das toch snel richting 170km/h en dat op gravel
Steven je bent een held, echt super!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten