Exotic Green Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Martijn_Braat » di mei 03, 2011 12:50

in dat kader, probeer pleonasmen te vermijden.
Martijn_Braat

Berichtdoor Armand » di mei 03, 2011 19:02

Misschien moet je die even uitleggen voor de kijkbuis kinderen...
Armand

Berichtdoor topsport » di mei 03, 2011 19:04

Gelukkig heeft de organisatie in Exotic Green een goeie sponsor..... :?

Polenuitzendbureau Exotic Green in Etten-Leur heeft een manier gevonden om legaal Roemeense arbeidskrachten naar Nederland te halen.
Roemenen met een Hongaarse achtergrond kunnen sinds 1 januari een tweede paspoort aanvragen. Met dat Hongaarse paspoort kunnen ze direct in de Europese Unie aan de slag. Volgens directeur John van der List van Exotic Green maken meer dan een miljoen Roemenen aanspraak op een Hongaars paspoort. "We hebben in Roemenië twee wervingskantoren opgericht. Voor meer dan duizend Roemenen hebben we al een Hongaars paspoort aangevraagd. De eerste zullen een dezer dagen worden afgegeven. Dan komen zij naar Nederland."

Bron: BN DeStem
topsport

Berichtdoor Robert_ » di mei 03, 2011 19:11

Roemeense marshalls! Een een potje goedkope pils mee in ruil voor een entreebewijs, en OP de proef parkeren. Meteen alle problemen opgelost... 8)
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor Sjeik1981 » di mei 03, 2011 20:23

Ik vrees dat alleen naarmate de rally vorderd wij als toeschouwers beter de vlag kunnen hanteren dan dat hun doen.
Al moet ik zeggen, kan best gezellig worden met een stel Polen. Moet altijd nog herinneren aan de GP van Duitsland paar jaar terug. Een van de eerste volle seizoenen van Kubica, die gasten gingen kompleet uit hun dak. Met een regendans op de koop toe genomen, geweldig en iedereen kreeg gewoon een flesje van die gasten. Maar ff dat geheel terzijde.
Sjeik1981

Berichtdoor Hein » wo mei 04, 2011 8:09

Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Holkers » wo mei 04, 2011 9:39

Even het stuk over de kaarten eruit gehaald:

De inschrijfbedragen zullen voor de deelnemers vermeld worden in het reglement wat helemaal opnieuw uitgewerkt wordt. De toegangsprijzen voor het publiek zijn vastgesteld op € 15,00 voor een dagkaart die toegang geeft tot alle proeven, het serviceterrein en GTC City Racing. De infokrant, vol met nuttige informatie over teams en sponsors alsmede een overzichtskaart en detailkaarten van de klassementsproeven kost € 5,00. Een zogenaamde KP-kaart van € 8,00 geeft toegang tot 1 klassementsproef. De Klassementsproef Etten-Leur Centrum en GTC City Racing blijven gratis toegankelijk. Kinderen tot en met 12 jaar onder begeleiding van een volwassene hoeven geen entree te betalen.

Daarmee hoop ik dat de discussies die al jaren lang gaande zijn over de toegangsprijzen voor de EGR nu tot het verleden behoren en dat iedereen daardoor ook weer over de rally, deelnemers en 'places-to-be' kan hebben. Zou de EGR goed kunnen gebruiken en het forum kan het soms vijandig posten goed kunnen missen
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Harry37 » wo mei 04, 2011 10:46

Ik vind het positief dat deze rally doorgaat, de toegangsprijs is prima voor een dagje vertier.
Hulde voor wie dit toekomt.
Harry37

Berichtdoor wim scholman » wo mei 04, 2011 11:19

dat zijn goede berichten. super prijs voor een dag rally. :D :D
wim scholman

Berichtdoor 2rallyman1 » wo mei 04, 2011 16:20

Goed nieuws!!!
2rallyman1

Berichtdoor Sjeik1981 » wo mei 04, 2011 18:09

15 euro prima prijs. Lekker overzichtelijk moet ik zeggen, nu alleen nog hopen dat alles lekker te bereiken is.
Sjeik1981

Berichtdoor hans van altena » wo mei 04, 2011 20:19

't is geen prima prijs !
't is gewoon een prima rally !
Stop a.u.b met dat gezeik over prijs van ...............
Net als of Nederland bestaat uit mierenneukers ! :evil:
Ga dammen of schaken ( alleen thuis-wedstrijden ) : lekker GOEDKOOP 8)
hans van altena

Berichtdoor Berto » wo mei 04, 2011 20:31

Ik wordt hier langzamerhand aardig moe van.
Durf het topic bijna niet aan te klikken vanwege al het geneuzel dat erin staat.
Waar praten we over? Als ik met mijn kids naar de kermis ga ben ik binnen een uur dikke 50 euro kwijt.....
Om maar te zwijgen over pretparken e.d. (had ik ook al eerder aangehaald)

We hebben nu éénmaal niet de goedkoopste hobby, daar heb je wat voor over of je blijft weg. Ieder is vrij in zijn / haar keuze.

Stop hier nu eens mee en post alleen nog zaken die voor andere lezers ook interessant zijn.....
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor Holkers » wo mei 04, 2011 20:33

Slaan jullie even de plank mis met die post. Er is bekend geworden dat het slechts 15 euro is, iedereen blij en dan posten jullie dat...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Berto » wo mei 04, 2011 20:51

Holkers schreef:Slaan jullie even de plank mis met die post. Er is bekend geworden dat het slechts 15 euro is, iedereen blij en dan posten jullie dat...

Sla jij er nog even 5 meter verder naast.
Het gaat mij om die pagina's vol gedoe hiervoor, niet om de laatste twee tot vier posts.
Ik weet ook wel dat het nu gereduceerd is, ik kan gelukkig nog wel lezen.....

Ik word er gewoon flauw van dat het elk jaar hetzelfde liedje is.
Prijs te hoog: posten en posten
Prijs naar beneden: posten en posten

Volgens mij weinig zinvol en voor mij hoogst irritant om te lezen.
Als je een topic over een wedstrijd wil lezen zou het heel mooi zijn dat daar ook zinvolle wedstrijdinformatie staat.

Daarbij is dit nog steeds een forum waar een ieder zijn mening mag posten, de mijne is die van mijn vorige post die van anderen heb ik reeds aangegeven hoe ik erover denk.

Ik ga hier verder niet op in, want nu ben ik net zo fout bezig als waar ik anderen van beticht.
Laatst bijgewerkt door Berto op wo mei 04, 2011 22:21, in totaal 1 keer bewerkt.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden