John Raven schreef:lange6 schreef:is het vandaag een dag voor de clio omdat kevin ong dezelfde tijden draait dan hans met een zwaardere auto?
Ik hoorde op rallyradio dat het enorm glad is door uitgereden bermen. Dan heb je eigenlijk niet zo veel voordeel meer van een S1600, dus in theorie zouden ze redelijk aan elkaar gewaagd moeten zijn.
Maar je ziet wel wat terreinkennis doet > Neuville en Arzeno zijn echt enorm snel!
Niet om het één of ander, maar jij hebt wel een gekleurde bril op.
Mag hoor, is niets mis mee, maar dan doe je naar mijn mening Kevin tekort.
Een paar jaar geleden reed ene Kuzaj in Spa iedereen naar huis met een groep N. Tsjoen vertelde toen dus ook dat het verschil in vermogen er niet zoveel toe deed, vandaar dat Kuzaj sneller was.
Deze laatste reageerde met de woorden: met die Toyota WRC had ik je er nog 5 minuten bij aan de broek gegeven!
M.a.w. Kevin is dus sneller. De andere rijders met de S1600 hebben dit probleem niet. Neuville geeft Weijs slaag. Parkoerkennis of niet, (Neuville zegt zelf dat hij dit daar niet heeft:
http://www.autonews-magazine.com/blognl/?p=10492) Hans is gewoon langzamer dan Neuville en Kevin.
Geeft niets, maar om nu de auto's op dit terrein gelijkwaardig te stellen, gaat volgens mij te ver!