Corne schreef:Heeft iemand misschien gedetailleerde kaarten van de proeven van dit jaar? Die kaarten van de officiële site zijn waardeloos
Op het duitse forum was iemand die de moeite had genomen een en ander in Google earth te zetten....
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Corne schreef:Heeft iemand misschien gedetailleerde kaarten van de proeven van dit jaar? Die kaarten van de officiële site zijn waardeloos
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Prodrive schreef:Heeft er al iemand de kaarten binnen?
Ik had ze 2 maanden gleden besteld en op de site staat dat men de kaarten 8 weken voor de rally ontvangt
Ik heb nog niks binnen gekregen. Heeft iemand ze al gekregen?
Dennizzz1985 schreef:Aah, wat jammer.
Zit met Decibel 2008 in dat weekend.
Bale dat dit net samen valt.
Volgend jaar dan mar, of all1 de zondag?
Is die zondag btje de moeite waard?
gschutten schreef:Prodrive schreef:Heeft er al iemand de kaarten binnen?
Ik had ze 2 maanden gleden besteld en op de site staat dat men de kaarten 8 weken voor de rally ontvangt
Ik heb nog niks binnen gekregen. Heeft iemand ze al gekregen?
Bedoel je de proeven kaarten of de toegangskaarten, indien de proeven kaarten, die heb ik vorige week donderdag ontvangen, met het magazine erbij.
duvalthebest schreef:Dennizzz1985 schreef:Aah, wat jammer.
Volgend jaar ga je niet moeten gaan naar Duitsland hoor, zit niet meer in het WRC.
In 2010 normaal terug.
Wij hebben onze tickets een week of 4 geleden besteld en nog niets ontvangen maar ik vermoed dat ze volgende week wel zullen meezijn met de post.
V.D.G Rally team schreef:duvalthebest schreef:Dennizzz1985 schreef:Aah, wat jammer.
Volgend jaar ga je niet moeten gaan naar Duitsland hoor, zit niet meer in het WRC.
In 2010 normaal terug.
Wij hebben onze tickets een week of 4 geleden besteld en nog niets ontvangen maar ik vermoed dat ze volgende week wel zullen meezijn met de post.
de tickets kun je ook gewoon daar kopen ??
henk schreef:V.D.G Rally team schreef:duvalthebest schreef:Dennizzz1985 schreef:Aah, wat jammer.
In 2010 normaal terug.
de tickets kun je ook gewoon daar kopen ??
yep....wij hebben ze vorig jaar gewoon op de service kunnen kopen
't Gele Golfje schreef:Wij gaan dit jaar voor de eerste keer, hotelletje besproken en de tickets besteld en alles hebben we nu zo'n 2 weken in huis.
Redelijk duidelijke overzichtskaart, alleen jammer dat de er geen afzonderlijke proevenkaartjes zijn.
Groet Peter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 63 gasten