Mitsufan schreef:Wat een wereld van verschil, nr 1 en de rest!
dat valt mij ook op,, maar bij Ostberg en Wevers wordt het filmpje versneld volgens mij,, of lijkt dat zo???
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mitsufan schreef:Wat een wereld van verschil, nr 1 en de rest!
YellowLeonVT schreef:Bartrallyfan schreef:[dat is erg jammer, hij had wel weer een goed resultaat verdiend, maar zij tijden waren wel weer erg goed!
Jammer is het zeker maar qua tijden vond ik hem nu niet uitblinken.. Vond het een grotere verassing dat erik poulsen zo goed kon bijhouden.
Jij bent bevooroordeeld Geertpipo schreef:YellowLeonVT schreef:Bartrallyfan schreef:[dat is erg jammer, hij had wel weer een goed resultaat verdiend, maar zij tijden waren wel weer erg goed!
Jammer is het zeker maar qua tijden vond ik hem nu niet uitblinken.. Vond het een grotere verassing dat erik poulsen zo goed kon bijhouden.
Dan zie jij toch niet zo goed lijkt mij !
pipo schreef:Dan zie jij toch niet zo goed lijkt mij !
YellowLeonVT schreef:pipo schreef:Dan zie jij toch niet zo goed lijkt mij !
Het zou ook gek zijn als jij het anders zou zien![]()
Ik neem aan dat je zo genoten hebt dat je het niet allemaal zo scherp meer ziet
pipo schreef:Ik zie meer dan scherp genoeg ...!
Ik weet maar al te goed wat de piloot heeft gepresteerd en geloof me onder de omstandigheden was dit meer da n goed te noemen ...
YellowLeonVT schreef:pipo schreef:Ik zie meer dan scherp genoeg ...!
Ik weet maar al te goed wat de piloot heeft gepresteerd en geloof me onder de omstandigheden was dit meer da n goed te noemen ...
Je hebt gelijk. De prestatie van Wevers met een oudere auto was inderdaad minder. Ik neem mijn woorden terug.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten