Eifel Rally 13 en 14 juli 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor ExTaxi » vr jul 06, 2007 20:03

FocusMSD schreef:Volledigheidshalve.Tussen 13 en 24 zat bijna 12min.En ik ga ervan uit dat de Skoda's op dit moment sneller of minstens gelijk zijn aan de Subaru van van Eldik dus zal het dit jaar niet veel anders zijn.Maar laten we hier gewoon eens over ophouden.De snelste wint en daarmee uit.En dat zal vast geen Nederlander zijn al zou het wel een stunt zijn

Was Mark niet uitgevallen op een van de laatste KP's? En is dus via Super Rally systeem gefinisht? Dan heeft ie dus sowieso + 5 minuten gekregen.
ExTaxi

Berichtdoor briljant » vr jul 06, 2007 20:23

ExTaxi schreef:
FocusMSD schreef:Volledigheidshalve.Tussen 13 en 24 zat bijna 12min.En ik ga ervan uit dat de Skoda's op dit moment sneller of minstens gelijk zijn aan de Subaru van van Eldik dus zal het dit jaar niet veel anders zijn.Maar laten we hier gewoon eens over ophouden.De snelste wint en daarmee uit.En dat zal vast geen Nederlander zijn al zou het wel een stunt zijn

Was Mark niet uitgevallen op een van de laatste KP's? En is dus via Super Rally systeem gefinisht? Dan heeft ie dus sowieso + 5 minuten gekregen.
Klopt maar Erik had na 18 KP's al wel 7 min voorsprong (zonder het "super rally systeem")
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor spookie » vr jul 06, 2007 20:45

briljant schreef:
ExTaxi schreef:

Klopt maar Erik had na 18 KP's al wel 7 min voorsprong (zonder het "super rally systeem")

Is het niet zo dat Mark erg moest wennen aan de duitse KP's en hier les uit heeft getrokken en dus de eiffel gebruikt als test voor de wk wedstrijd en om ervaring op te doen???
terwijl erik al een jaar in die omgeving reed?

Staat ten minste op zijn eigen site
spookie

Berichtdoor mmrizio » vr jul 06, 2007 20:55

briljant schreef:Was Mark niet uitgevallen op een van de laatste KP's? En is dus via Super Rally systeem gefinisht? Dan heeft ie dus sowieso + 5 minuten gekregen.

Vergeet er dan niet bij te vertellen: het was Mark's eerste rally in Duitsland - en ook nog met een onbekende navigator. Erik reed daar volgens mij in de vorige eeuw al en zal de tel ondertussen wel kwijt zijn.

Geef Mark de tijd om nog wat ervaring op te doen en maak dan een eerlijker vergelijking (voorzover zoiets bestaat in deze sport).

Maurice
mmrizio

Berichtdoor duvalthebest » vr jul 06, 2007 21:29

mmrizio schreef:
briljant schreef:Was Mark niet uitgevallen op een van de laatste KP's? En is dus via Super Rally systeem gefinisht? Dan heeft ie dus sowieso + 5 minuten gekregen.

Vergeet er dan niet bij te vertellen: het was Mark's eerste rally in Duitsland - en ook nog met een onbekende navigator. Erik reed daar volgens mij in de vorige eeuw al en zal de tel ondertussen wel kwijt zijn.

Geef Mark de tijd om nog wat ervaring op te doen en maak dan een eerlijker vergelijking (voorzover zoiets bestaat in deze sport).

Maurice

Van Eldik reed vorig jaar toch redelijk zwak hoor in Duitsland , het mocht dan nog zijn eerste keer zijn.
Erik Wevers vond ik heel sterk rijden met die Corolla , kwam telkens rap en spectaculair door.
Misschien dat Van Eldik nu beter zal gaan met de S12 en de Eifel als test.
duvalthebest

Berichtdoor John_V » vr jul 06, 2007 21:32

Patmeister schreef:Niet met de WRC.......

WRC is er pas weer in Barneveld
John_V

Berichtdoor YellowLeonVT » vr jul 06, 2007 22:57

Armand schreef:Jullie in Markelo blijven er wel in geloven, dat moet ik jullie toegeven. Begint wel een beetje sneu te worden door steeds dezelfde discussie aan te gaan of proberen in de lucht te krijgen. Het mooie is dat terwijl jullie je druk maken over of van Eldik of Wevers sneller is, zij met zijn tweeën een gezellig bakkie koffie doen. Laat het los, werkt zo ontspannend... Er is al genoeg gezeik in de wereld....

Noem gewoon het beestje bij de naam.. Iedereen in markelo over 1 kam scheren is niet zo jovel :wink: Ik zeg toch ook niet iedere rotterdammer een moordenaar is omdat er toevallig 1 tussen loopt :oops: Strijd op de proeven hoort er bij, maar daar houdt het ook gewoon op.. Al lijkt FV er soms anders over te denken.. Mark heeft gewoon een topauto, het is gewoon genieten hoe dat ding 'stationair' van de plaats gaat..indrukwekkend 8)
YellowLeonVT

Berichtdoor Armand » za jul 07, 2007 6:33

Nee, ik heb nog nooit iemand vermoord, al heb ik wel eens de neigingen 8)
Armand

Berichtdoor barry » za jul 07, 2007 10:49

Ben benieuwd hoe het Peter van Merksteijn vergaat met de Focus wrc 06
barry

Berichtdoor ExTaxi » zo jul 08, 2007 23:25

Ik denk dat we heel wat van Mark kunnen verwachten in Duitsland, ik vind hem echt steeds sterker gaan rijden. Dit weekend echt verbaasd over zijn doorkomsten, helemaal top!
ExTaxi

Berichtdoor barry » ma jul 09, 2007 6:55

Mark rijdt absoluut top, en wie weet heeft ie aan van Merksteijn een goede tegenstander daar in de eifel. En natuurlijk van de heren Skodarijders.
barry

Berichtdoor ExTaxi » ma jul 09, 2007 8:26

dat zou me wel heel erg verbazen als hij Mark tegenstand kan bieden.
ExTaxi

Berichtdoor barry » ma jul 09, 2007 10:11

Natuurlijk is Mark sneller heeft ook wedstrijdritme, maar vlak van Merksteijn niet uit die man kan ook een potje sturen.
barry

Berichtdoor kraats » ma jul 09, 2007 21:01

barry schreef:Natuurlijk is Mark sneller heeft ook wedstrijdritme, maar vlak van Merksteijn niet uit die man kan ook een potje sturen.

Ik denk dat van Merksteijn voor van Eldik zal finishen in Duitsland. :? Vandaag is hij op Niederrein bezig geweest met de Focus, en er komen schijnbaar meer van die dagen. Als hij de auto (straks) kent, en dat zal hem zeker lukken om als beste Nl'er te finishen.
En vlak dan ook niet uit dat ie gewoon volledige fabrieksondersteuning heeft. Als die man iets doet doet ie het goed, bij hem zie je geen half werk. :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor FocusMSD » ma jul 09, 2007 21:09

Armand schreef:
En ik ga ervan uit dat de Skoda's op dit moment sneller of minstens gelijk zijn aan de Subaru van van Eldik

Jullie in Markelo blijven er wel in geloven, dat moet ik jullie toegeven. Begint wel een beetje sneu te worden door steeds dezelfde discussie aan te gaan of proberen in de lucht te krijgen. Het mooie is dat terwijl jullie je druk maken over of van Eldik of Wevers sneller is, zij met zijn tweeën een gezellig bakkie koffie doen. Laat het los, werkt zo ontspannend... Er is al genoeg gezeik in de wereld....

Het heeft er alle schijn van dat ik wel gelijk had.Maar wat er in de loop van de zaterdagavond mis is gegaan weet ik niet.Moet deze week toch nog even gaan vragen,voordat ze naar de Eifel afreizen.Ach en dat bakje koffie zullen ze best wel samen gedronken hebben.En wie of er nou het beste is daarover had ik al gemeld dat we die discussie gewoon moeten beeindigen.Before you win ,you have to finish of niet soms???Afbeelding
Afbeelding
FocusMSD

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden