Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mastersevius schreef:Wat raar eh dat jan nog niet op de startlijst voorkomt
Jan schreef:mastersevius schreef:Wat raar eh dat jan nog niet op de startlijst voorkomt
Heb mn budget nog niet helemaal rond
mmrizio schreef:joris boenne schreef:sebas schreef:Dat je zoals al jarenlang bekend is je niet illegaal mag verkennen lijkt mij...
Heb ook al wat geluiden gehoord gisteravond
jaa heb er ook al genoeg gezien
Bij jullie door de schuur?
Maurice
joris boenne schreef:mmrizio schreef:joris boenne schreef:sebas schreef:Dat je zoals al jarenlang bekend is je niet illegaal mag verkennen lijkt mij...
Maurice
op 28 april jaa![]()
maar zijn er al heleboel voorbij gekomen, en als ik er 1 zie, kenteken opschrijven, en dan naar bieshuevel bellenEen zwarte evo, een zwarte mercedes
savrallying schreef:joris boenne schreef:mmrizio schreef:joris boenne schreef:sebas schreef:Dat je zoals al jarenlang bekend is je niet illegaal mag verkennen lijkt mij...
Maurice
op 28 april jaa![]()
maar zijn er al heleboel voorbij gekomen, en als ik er 1 zie, kenteken opschrijven, en dan naar bieshuevel bellenEen zwarte evo, een zwarte mercedes
Is die Zwarte evo een evo met lampenbar er op ?
rens schreef:heej wie weet wanneer de eerste teams naar Perkpolder komen? donderdagmiddag of vrijdag pas? want dan kan ik al eens gaan kijken!![]()
Polo S1600 schreef:savrallying schreef:joris boenne schreef:mmrizio schreef:joris boenne schreef:sebas schreef:Dat je zoals al jarenlang bekend is je niet illegaal mag verkennen lijkt mij...
Maurice
op 28 april jaa![]()
Is die Zwarte evo een evo met lampenbar er op ?
Die zwarte met lampenbar heb ik idd toen in Emmeloord ook zien rijden
Lejan schreef:volgens het regelement mag hij daar niet starten met zijn porsche
De eerste kentekens met namen zijn bekend gemaakt door de politie.
Met dank aan de justitie....
Deze rijders, helaas meer dan verwacht zullen al met straf gaan beginnen aan de Proflex Rally in Hulst.
Namen worden voor de rally bekend gemaakt.
Met vriendelijke groet,
De Teleurgestelde Organisatie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten