Hellendoornrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mastersevius » do maart 01, 2007 21:39

Henkie H. schreef:Geen Hellendoorn dit jaar volgens de KNAF site

Dikke shit. moeiste evenement van het jaar en het gaat niet door. Ik vind het erg jammer. Er was altijd een goed deelnemersveld schitterende proeven. ik zou zeggen op naar 2008 dan maar
mastersevius

Berichtdoor Holkers » do maart 01, 2007 21:41

Walter Geuzebroek schreef:
pedduhwick schreef:Knaf werkt aan doorstart 'Hellendoorn Rally'

zo staat er op www.therallysite.com

volgende week meer info.

Vergeet de doorstart, hij gaat definitief niet door. Zie http://www.therallysite.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1447&Itemid=1

Gelukkig hebben we zelf ook een nieuws-sectie ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor larson » do maart 01, 2007 21:51

echt heel erg jammer! :( nu gooien twee organisaties doordat ze te koppig zijn om gewoon samen te werken, voor zichzelf en rally liefhebbend nederland roet in het eten :?
larson

Berichtdoor Berto » do maart 01, 2007 22:04

Echt jammer.
:cry: Ik had nog wel goede hoop, dat men als 1 (volwassen) partij de organisatie zou gaan doen..... :evil:
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor YellowLeonVT » do maart 01, 2007 22:11

Ben benieuwd of er nog openheid van zaken gaat komen vanuit welke partij dan ook. Vind dat men dat wel verschuldigd is aan de deelnemers, fans of welke gedupeerde dan ook. Kan me goed voorstellen dat het volgend jaar ook een stuk lastiger is om goede sponsoren etc te vinden.
Kwalijke zaak is dit !
YellowLeonVT

Berichtdoor Super 1600 » do maart 01, 2007 22:21

De Knaf wil geen vergunning afgeven. Dus het zijn denk ik niet zo zeer de partijen die willen organiseren. Het is de Knaf die geen licentie verstrekt omdat ze geen vertrouwen hebben in een professioneel verloop van het evenement. Hiermee wil ik overigens niet de zwarte piet toespelen aan de Knaf.
Laatst bijgewerkt door Super 1600 op do maart 01, 2007 22:25, in totaal 1 keer bewerkt.
Super 1600

Berichtdoor YellowLeonVT » do maart 01, 2007 22:24

Super 1600 schreef:geen licentie verstrekt omdat ze vertrouwen hebben in een professioneel verloop van het evenement

Ik vind dit nogal een algemene term.. Vrij makkelijk..
YellowLeonVT

Berichtdoor Polo S1600 » do maart 01, 2007 22:28

Erg jammer dat het niet doorgaat .. 1 van de krakers van het seizoen :(
Afbeelding
____
Polo S1600

Berichtdoor J E Rietman » do maart 01, 2007 22:28

YellowLeonVT schreef:Ben benieuwd of er nog openheid van zaken gaat komen vanuit welke partij dan ook. Vind dat men dat wel verschuldigd is aan de deelnemers, fans of welke gedupeerde dan ook. Kan me goed voorstellen dat het volgend jaar ook een stuk lastiger is om goede sponsoren etc te vinden.
Kwalijke zaak is dit !

Zeker aan de fans,

elk jaar was het weer een fantastisch evenement, en dat om wat voor reden dan ook er mensen willen stoppen of willen doorgaan, dat moet een ieder voor zich zelf weten.

Maar "zomaar" een evenement als dit opblazen is moeilijk te vatten, en als je alle berichtgeving een beetje volgt op de diverse sites komt het omdat er mensen koppig zijn

"beste besturen" graag openheid en uitleg , misschien is het dan voor de buitenstaander te begrijpen, want nu voelt het wel een beetje erg wrang aan.
J E Rietman

Berichtdoor Wolter » do maart 01, 2007 22:40

Jammer.
Het zat er echter wel aan te komen en de zaak loopt al langer dan een maandje oid. Afgelopen jaar was het niet voor niets nog de Golden Tulip Rally i.p.v de BP Ultimate Hellendoorn Rally...
Ik kan me echter voorstellen dat als de organisatie simpelweg niet klopt, zowel sponsoren als de KNAF zich terugtrekken. Kwaliteit moet wel gewaarborgd blijven en dan is een jaartje rust niet leuk, maar wel verstandig.
Wolter

Berichtdoor Götz » do maart 01, 2007 22:41

balen balen en nog eens balen........ :cry: :cry: :cry:

De KNAF daarentegen moet ik gelijk geven. Schept wel hééél véééél duidelijkheid. De KAF wil en kan gewoon niet het risico lopen dat één van de toprally's slecht georganiseerd gaat worden doordat er 2 partijen strijden om: 'wie heeft de grootste"! In dit geval dus de 3e (= KNAF)

Jammer dat beide "organisatiecommitees" dit niet voorzien hebben......
Götz

Berichtdoor kraats » do maart 01, 2007 22:44

YellowLeonVT schreef:
Super 1600 schreef:geen licentie verstrekt omdat ze vertrouwen hebben in een professioneel verloop van het evenement

Ik vind dit nogal een algemene term.. Vrij makkelijk..

Ja dat vind ik ook maar ik denk dat de KNAF niemand de zwarte piet wil toespelen.
Ik vind deze beslissing, die mij overigens niet verbaasd, wel een verstandige. Wat niet wegneemt dat ik het zeer betreur.
Helaas zou dit er wel eens toe kunnen leiden dat we daar het laatste rally evenement reeds beleeft hebben. :cry:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor pedduhwick » do maart 01, 2007 22:52

heel heel erg jammer.. had ook verwacht dat men zowieso met 1 partij wel rond zou komen :cry: :cry:
het had zo'n mooi jaar kunnen worden.. :cry: :cry:
pedduhwick

Berichtdoor peter k » do maart 01, 2007 22:52

Heel erg jammer :cry:

Nu maar hopen dat ze volgend jaar terug komen met iets heel moois
Afbeelding
peter k

Berichtdoor ExTaxi » do maart 01, 2007 22:57

kan iemand de titel aanpassen?
ExTaxi

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden