Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
briljant schreef:Sorry Martijn,MartijnB schreef:ijsbeer schreef:Wat was de reden trouwens dat Haverkate in eerste instantie afgekeurd was en niet mocht starten en later toch gestart was? Hoorde in de wandelgangen dat een bepaalde team zich dan ging terug trekken met alle gevolgen van dien voor de organisatie...
Kom maar op met reacties!
Iets met een sequentiele bak die niet gehomologeert is in een M3 Alex....?
En Haverkate die wel het evenement sponsort
Maar als je niet weet waar het over gaat zeg dan niets.
briljant schreef:Gelezen over de verliezen in 2010 en de bezuinigingen in 2011 van een van de zuidelijke evenementen?
komt geen publiek meer op af.
hoe zou dat toch komen
lange6 schreef:zaterdag zijn er door te weinig officials een groep van ong 30 man van hallerhoek onder politiebegeleiding naar ypelo gegaan om daar te gaan helpen anders zouden ze daar te weinig mensen hebben om helemaal te draaien,
dus het opnieuw indelen is niet helemaal goed gegaan als er op sommige punten te veel officials stonden en dan op de andere proeven te kort komen.
verder wel een goeie rally gehad gelukkig,
sinds lange tijd weer alle 205jes gefinisht en een mooie onderlinge strijd gehad.
cvgn schreef:Loabarg.
Ik stond op KP Ypelo om te officielen en wat hierboven beweert wordt en waar jij op reageert met: typisch weer het bekende spreekwoord dat men wel de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt KLOPT gewoon.
Er zijn idd ong 30 man van Hallerjoek naar KP Ypelo gekomen om te assisteren.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
Loabarg schreef:lange6 schreef:zaterdag zijn er door te weinig officials een groep van ong 30 man van hallerhoek onder politiebegeleiding naar ypelo gegaan om daar te gaan helpen anders zouden ze daar te weinig mensen hebben om helemaal te draaien,
dus het opnieuw indelen is niet helemaal goed gegaan als er op sommige punten te veel officials stonden en dan op de andere proeven te kort komen.
verder wel een goeie rally gehad gelukkig,
sinds lange tijd weer alle 205jes gefinisht en een mooie onderlinge strijd gehad.
typisch weer het bekende spreekwoord dat men wel de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt
erikjan schreef:ik stond achter het lint in Ypelo, en heb me tot 10 minuten voor de start van de eerste doorkomst nog afgevraagd waar de officials waren...
deze kwamen inderdaad linearecta vanaf Hallerhoek, enkelen hadden doordat ze ook vrijdagavond een proef hadden gedraaid de hele nacht het bed niet gezien !
dus respect voor deze officials (op KP Ypelo bij het gemaal)
cvgn schreef:Loabarg.
Ik stond op KP Ypelo om te officielen en wat hierboven beweert wordt en waar jij op reageert met: typisch weer het bekende spreekwoord dat men wel de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt KLOPT gewoon.
Er zijn idd ong 30 man van Hallerjoek naar KP Ypelo gekomen om te assisteren.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
marcoellen schreef:erikjan schreef:ik stond achter het lint in Ypelo, en heb me tot 10 minuten voor de start van de eerste doorkomst nog afgevraagd waar de officials waren...
deze kwamen inderdaad linearecta vanaf Hallerhoek, enkelen hadden doordat ze ook vrijdagavond een proef hadden gedraaid de hele nacht het bed niet gezien !
dus respect voor deze officials (op KP Ypelo bij het gemaal)
Bedankt erikjan. Maar invervolg mag je wel eerst ff knippen in je video ,sHaha.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten