Hellendoornrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor John » za sep 08, 2007 14:43

Volgens mij zit Landal De Hellendoornse Berg helemaal vol. Zijn er nog meer rallyfans die daar zitten??
John

Startlijst

Berichtdoor robhegeman » za sep 08, 2007 15:07

De startlijst staat online! 102 deelnemers :D
robhegeman

Berichtdoor Robert_ » za sep 08, 2007 15:14

Mooie deelnemerslijst! 8) 13 WRC's, het aantal wist ik al, maar als je het zo bij elkaar ziet staan op een startlijst, dan vind ik het behoorlijk indrukwekkend. :lol:
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor Achtrs » za sep 08, 2007 15:16

G rally schreef:NOu ik ga wel na luttenberg gewoon 5 euro betalen.

ga eens naar een concert van the police bijvoorbeeld 70 euro heb je nog niets sta je achter aan!

nu 20 euro voor TOPSPORT en je staat vooraan!

Is proef luttenberg dit jaar ook weer een rondkoers? en zit er bij het pakket niet al 1 kaart voor die proef of vergis ik me nu met de kaart voor de service.......

Ik denk dat ik het maar op dezelfde manier bij me kameraden ga brengen als boverstaande :D en hun kost het maar 5 euro want het pakket heb ik dan al :P ......
Afbeelding
Achtrs

Berichtdoor Sjeik1981 » za sep 08, 2007 15:39

Hallo mensen,

Ben net nieuw hier op het forum, volg het echter al wat langer maar dat is weer een ander verhaal.

Wil volgende week naar de rally toe (vrijdagavond), maar zijn er mensen die iets specifieker weten waar de proef op de Luttenbergring is, ben er helemaal niet bekend en was eigenlijk niet van plan om 15 euro te betalen voor 1 of misschien 2 proeven.

Ben vorig jaar wel geweest op de proef bij Zuna (Rijssen), maar deze werd toen door ons alle bekende noodlottig ongeval afgelast.

Laten we hopen dat we dit jaar weer een mooie rally gaan zien.

Groeten allen
Sjeik1981

Berichtdoor robhegeman » za sep 08, 2007 15:51

Er staat bij de sponsorenlijst nog geen steeds geen hoofd sponsor :( Welke firma / organisatie staat op en is bereid zijn naam te verbinden aan deze rally????????
robhegeman

Berichtdoor pedduhwick » za sep 08, 2007 15:53

mis alleen op de startlijst de naam D.Kuipers :(

en zie ook dat startnummer 71 niet is uitgegeven.. vind ik een goeie beslissing..
pedduhwick

Berichtdoor robhegeman » za sep 08, 2007 15:59

Dennis kuuipers mag niet starten, omdat hij vorige week is aangehouden op de openbare weg, tijdens de lg rally sprint.

Idd goed werk dat ze nr 71 niet gebruiken.
robhegeman

Berichtdoor pedduhwick » za sep 08, 2007 16:02

robhegeman schreef:Dennis kuuipers mag niet starten, omdat hij vorige week is aangehouden op de openbare weg, tijdens de lg rally sprint.

weet ik maar alstie z'n rijbewijs terug heeft/had dan misschien wel..
pedduhwick

Berichtdoor robhegeman » za sep 08, 2007 16:03

pedduhwick schreef:
robhegeman schreef:Dennis kuuipers mag niet starten, omdat hij vorige week is aangehouden op de openbare weg, tijdens de lg rally sprint.

weet ik maar alstie z'n rijbewijs terug heeft/had dan misschien wel..

Het was net op rtl rally report dat hij niet van start mocht gaan.
robhegeman

Berichtdoor Wolter » za sep 08, 2007 16:07

robhegeman schreef:Er staat bij de sponsorenlijst nog geen steeds geen hoofd sponsor :( Welke firma / organisatie staat op en is bereid zijn naam te verbinden aan deze rally????????

De verplichte reclame (op de deuren, rechts van het zwarte vakje met startnummer) is ''Helendoorn Rally'' en ''Eurol Oil''.
Wolter

Berichtdoor YellowLeonVT » za sep 08, 2007 16:14

D. Kuipers is zijn rijbewijs kwijt geraakt op 2-9 en de hellendoorn rally begint op 14-9. Volgens de onderstaand site zou dus kunnen maar of het haalbaar is ? Al met al een super deelnemersveld !

-------------------------------------------------------------------------------------

www.rijbewijsterug.nu zegt hier over het volgende :

Wat gebeurt er met mijn rijbewijs nadat dit is ingevorderd ?
Nadat uw rijbewijs is ingevorderd, wordt dat samen met een proces verbaal door de politie opgestuurd naar de Officier van Justitie. Die neemt binnen tien dagen een beslissing: houden of (voorlopig) teruggeven. De Officier van Justitie kan beslissen dat u het rijbewijs kwijt bent tot aan de zitting. Dat kan soms wel zes maanden duren en al die tijd mag u niet autorijden!
-------------------------------------------------------------------------------------

kww
YellowLeonVT

Berichtdoor Jan Erik Rietman » za sep 08, 2007 16:15

Sjeik1981 schreef:Hallo mensen,

Ben net nieuw hier op het forum, volg het echter al wat langer maar dat is weer een ander verhaal.

Wil volgende week naar de rally toe (vrijdagavond), maar zijn er mensen die iets specifieker weten waar de proef op de Luttenbergring is, ben er helemaal niet bekend en was eigenlijk niet van plan om 15 euro te betalen voor 1 of misschien 2 proeven.

Ben vorig jaar wel geweest op de proef bij Zuna (Rijssen), maar deze werd toen door ons alle bekende noodlottig ongeval afgelast.

Laten we hopen dat we dit jaar weer een mooie rally gaan zien.

Groeten allen

Hoi,

Provinciale weg van Nijverdal naar Zwolle. Ongeveer na een kilometer of 6 en dan aan de rechterhand(1 a 2 kilometer van de provinciale weg)

Luttenberg is een Dorp/plaats. Zoek maar eens op in een route planner dan kom je er wel uit

Groet
Jan Erik Rietman

Berichtdoor John » za sep 08, 2007 16:21

idd een mooie lijst ondanks een grote groep N4 rijders die niet aanwezig zijn (Vossen, Weijs, Garvelink, van Limpt, A3 Moree,Verkooijen, Faes, Vliek, Hennekey, Kroesbergen en Steijger om er maar een paar te noemen)
John

Berichtdoor Wolter » za sep 08, 2007 16:44

John schreef:idd een mooie lijst ondanks een grote groep N4 rijders die niet aanwezig zijn (Vossen, Weijs, Garvelink, van Limpt, A3 Moree,Verkooijen, Faes, Vliek, Hennekey, Kroesbergen en Steijger om er maar een paar te noemen)

Ik vind het minder leuk dat niet alle BMW's aan de start staan! (Waaronder voormalig winnaars van de dwarsliggerbokaal: Maaskant, Colijn, Rabbering).
Wolter

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden