TankSrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mmrizio » ma maart 19, 2007 22:51

mr_nice_guy73 schreef:
bennie2000 schreef:
Holkers schreef:Gelukkig sta ik buiten de witte-hesjes discussie... Als ik op 8 meter hoogte nog mensen in de weg sta, stop ik er mee :roll:

hier heb ik dan ook geen enkel probleem mee :lol:
Afbeelding

Lekker kontieee :lol:

Kijk maar uit met dat kontje van Holkers. Toen hij vorig jaar voor het eerst de S8 van Mark van Eldik zag langskomen ging spontaan de naverbrander aan! (2006 Tank S Worstdijk)
Afbeelding

Maurice
mmrizio

Berichtdoor Mark Verhoeven » ma maart 19, 2007 23:06

Deze vond ik op Youtube, kort na de crash van Steijger

In het filmpje is te zien dat wij daar voorbij komen in de Sub, was van een afstand te zien dat het een forse klapper was, dus ik remde nagenoeg tot stilstand. (was toch wel geschrokken hoe het eruit zag...) Toen ik het duimpje zag van één van de rijders, heb ik weer gas gegeven. Gelukkig dat de equipe er heelhuids vanaf is gekomen!
Mark Verhoeven

Berichtdoor Arjan19 » ma maart 19, 2007 23:10

Mark Verhoeven schreef:

In het filmpje is te zien dat wij daar voorbij komen in de Sub, was van een afstand te zien dat het een forse klapper was, dus ik remde nagenoeg tot stilstand. (was toch wel geschrokken hoe het eruit zag...) Toen ik het duimpje zag van één van de rijders, heb ik weer gas gegeven. Gelukkig dat de equipe er heelhuids vanaf is gekomen!

Nou idd.. Zag idd jullie Langzaam/ tot stilstand langs rijden.

Heb mark zelf nog even gesproken en hij zei dat hij alleen wat spierpijn en hoofdpijn had...
Voor de rest 100% oke:) en daar ging het om!

Reed jij met V. Iersel dan ?
Arjan19

Berichtdoor Holkers » ma maart 19, 2007 23:15

Bedankt he Maurice ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Romeo156 » ma maart 19, 2007 23:19

SylviaBos schreef:
ExTaxi schreef:
SylviaBos schreef:Had ie een hesje aan dan?

nee zo'n mooie jas! Die vind ik persoonlijk herkenbaar genoeg! Mooie jassen zijn het.

Ik niet, er staat niets aan "info op", op mijn werk dragen ze die dingen ook....zou betekenen dat die mannen zich zomaar op de Kp kunnen bewegen en indien "wenselijk" daar staan waar we ze liever niet hebben? ? ?

Het vertrouwde hesje met tekst : Marchal, lijkt me herkenbaarder.
.

Dat ben ik met je eens,ik ben zelf lid van de desbetreffende officialclub,en iedereen is inderdaad verplicht om een officieel KNAF hesje over de (schitterende)jas te dragen op het moment dat de KP gesloten wordt.
Maar ik vindt wel dat de jassen,ook zonder een KNAF hesje,duidelijk genoeg zijn voor het publiek,dat het hier om een Marchall gaat. :?
Romeo156

Berichtdoor Mark Verhoeven » ma maart 19, 2007 23:20

Nou idd.. Zag idd jullie Langzaam/ tot stilstand langs rijden.

Heb mark zelf nog even gesproken en hij zei dat hij alleen wat spierpijn en hoofdpijn had...
Voor de rest 100% oke:) en daar ging het om!

Reed jij met V. Iersel dan ?

Ik zag wel dat het een forse klapper was en wij kwamen als 2e auto langs, dan ga je natuurlijk van het gas om te kijken of je wat kan doen of zo. Ik was blij toen ik het duimpje zag van één van de rijders!

Ik rij in de Sub met Oscar Heufkens als navi. Van Iersel kwam 1 minuut na ons. (ongeveer dan :wink: )
Mark Verhoeven

filmpje steijger en hissink

Berichtdoor DonVitara » di maart 20, 2007 0:20

Ik ben de cameraman van het filmpje van de crash van Steijger en Hissink. Ik heb ook een filmpje gemaakt dat je de auto nog ziet tollen, maar ten eerste erg kort en ook erg onduidelijk. Ik vond het niet goed genoeg voor internet, maar als er mensen zijn die het toch willen zien, dan zet ik het op www.youtube.com.

Groeten Jakko
DonVitara

Berichtdoor paco » di maart 20, 2007 17:07

Arjan19 schreef:http://www.youtube.com/watch?v=9ImmidQNXLI

Dure schade zo aan het begin van je seizoen, misschien dat Bart wat bij CARe kan regelen.
Overigens, was het niet een relatief recht stuk waar dit plaatsvond , als ik het filmpje zo zie ?
paco

Berichtdoor solberg the best » di maart 20, 2007 17:16

Weet iemamd trouwens warom Ad Smits niet is gestart ? :roll:
'Keep your eyes on the road and your foot to the floor.'
solberg the best

Berichtdoor Wolter » di maart 20, 2007 17:17

paco schreef:Overigens, was het niet een relatief recht stuk waar dit plaatsvond , als ik het filmpje zo zie ?

Klapband.
Wolter

Berichtdoor paco » di maart 20, 2007 17:19

Wolter schreef:
paco schreef:Overigens, was het niet een relatief recht stuk waar dit plaatsvond , als ik het filmpje zo zie ?

Klapband.

Ja, dan lul je niet meer, erg jammer voor de mannen.
paco

Berichtdoor Gerrit Euverman » di maart 20, 2007 17:26

paco schreef:
Overigens, was het niet een relatief recht stuk waar dit plaatsvond , als ik het filmpje zo zie ?

De crash was aan het begin van een flat links. 200 daarvoor was er een haaks linkse. Toen ik de crash zag leek het erop dat tijdens het aanremmen voor de flat links de auto uitbrak. Later hoorde ik dat er een klapband was geweest.
Gerrit Euverman

Berichtdoor TWENGELTJE » di maart 20, 2007 18:04

Ik zie weer een hele boel opmerkingen van mensen die graag binnenkort official willen worden!!!!!

Maar idd het officiele hesje moet aan anders ben je geen officiele official en dus ook niet als zodoende verzekerd
TWENGELTJE

Berichtdoor Mark Verhoeven » di maart 20, 2007 18:29

Klapband

Ik zet daar mijn vraagtekens bij, maar ik was er niet bij, dus kan ik er niet over oordelen. Zo'n rallyband kan HEEL veel hebben normaal gesproken. Leek mij eerder op uitbreken van de achterkant tijdens het aanremmen.
Mark Verhoeven

Berichtdoor Niels van de Poll » di maart 20, 2007 18:36

Mark Verhoeven schreef:
Klapband

Ik zet daar mijn vraagtekens bij, maar ik was er niet bij, dus kan ik er niet over oordelen. Zo'n rallyband kan HEEL veel hebben normaal gesproken. Leek mij eerder op uitbreken van de achterkant tijdens het aanremmen.

Rechts achter is anders wel lek...
Niels van de Poll

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden