Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
whity schreef:Heeft al iemand de startlijst van de Koln-Ahrweilerrallye??
Patrick Meijer doet samen met navigator Chris Aaltink in de Ascona van Martijn Averdijk mee.
Fest motorsport schreef:Hoi, na 4 jaar bouwen en een geslaagde test tijdens de Almere rallysprint(0-auto) zullen wij, Ferry en Steph van Laar ook meedoen aan de Köln-Ahrweiler Rally. we hebben start nr 42 en starten meteen na Patrick Meijer. Dus ben je in de buurt, neem je foto/vidoe camera maar mee, want ook Henk Verzeijl, Dick Waaijenberg en Maurice Bergstein staan aan de start.
Groetjes Ferry van Laar
whity schreef:Fest motorsport schreef:Hoi, na 4 jaar bouwen en een geslaagde test tijdens de Almere rallysprint(0-auto) zullen wij, Ferry en Steph van Laar ook meedoen aan de Köln-Ahrweiler Rally. we hebben start nr 42 en starten meteen na Patrick Meijer. Dus ben je in de buurt, neem je foto/vidoe camera maar mee, want ook Henk Verzeijl, Dick Waaijenberg en Maurice Bergstein staan aan de start.
Groetjes Ferry van Laar
Ferry heb je hier eens al een keer gereden zoniet dan heb je direct 1 van de beste rally uitgekozen die er is en dan direct starten achter Patrick Meijer kun je je mooi aan optrekken, ik zou zeggen veel plezier.
Peer schreef:Ferry en Steph,
Leuk te horen dat jullie weer terug zijn, ik heb me vaak afgevraagd wat er van jullie terecht gekomen was. Is al weer een jaar of 6 geleden zeker, of overdrijf ik nu.
leor888 schreef:Ik denk dat meneer Aaltink niet blij zal zijn met de gepubliceerde startlijst.![]()
Christine Alltink NL-Nijverdal
Peer schreef:Ferry en Steph,
Leuk te horen dat jullie weer terug zijn, ik heb me vaak afgevraagd wat er van jullie terecht gekomen was. Is al weer een jaar of 6 geleden zeker, of overdrijf ik nu.
wout de klerk2 schreef:Peer schreef:Ferry en Steph,
Ja, welkom terug mannen!, en veel plezier.
Ascona400 schreef:Weet iemand waar wij de zaterdag moeten zijn?
Een adres of plaatsnaam (voor navigatie) om ernaar toe te rijden ???
Alvast bedankt
Erwin Kolman
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten