Bron: http://www.therallysite.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1298&Itemid=63
Ben benieuwd of er nog meer huidige WRC toppers van te voren gaan testen in Ierland.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
YellowLeonVT schreef:Het zou me nu niet meer verbazen dat Donnely bij de 1e 8 gaat eindigen. Hij leert zijn nieuwe auto steeds beter kennen en de proeven zijn inderdaad erg specifiek daar.. Zou wel een keer leuk zijn een echte verassing..
Coyote schreef:YellowLeonVT schreef:Het zou me nu niet meer verbazen dat Donnely bij de 1e 8 gaat eindigen. Hij leert zijn nieuwe auto steeds beter kennen en de proeven zijn inderdaad erg specifiek daar.. Zou wel een keer leuk zijn een echte verassing..
Vergeet ook even niet dat hij natuurlijk ook op de aller beste banden rijdt.()
Coyote schreef:YellowLeonVT schreef:Het zou me nu niet meer verbazen dat Donnely bij de 1e 8 gaat eindigen. Hij leert zijn nieuwe auto steeds beter kennen en de proeven zijn inderdaad erg specifiek daar.. Zou wel een keer leuk zijn een echte verassing..
Vergeet ook even niet dat hij natuurlijk ook op de aller beste banden rijdt.()
Aart schreef:BF Goodrich; is dat niet het enige merk dat men mag gebruiken?
Wim Salabim schreef:Aart schreef:BF Goodrich; is dat niet het enige merk dat men mag gebruiken?
Wevers en Poulsen hebben in WK Duitsland toch ook met Kumho gereden of niet?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten